Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
kielkac | 2005-12-04 19:37:13 [ wiadomość edytowana przez: kielkac dnia 2006-05-31 23:28:14 ] |
kielkac | 2005-12-04 20:02:05 [ wiadomość edytowana przez: kielkac dnia 2006-05-31 23:28:54 ] |
Mlody_Omega HONOROWY WETERAN Lanser Pabianice | 2005-12-04 20:35:37 Jak już Mega napisał... C26NE w eksploatacji wychodzi tak samo jak C30SE(J)... spalanie takie samo, koszty części i wymian okresowych te same... skoro prawie nie widać różnicy to po co przepłacać??? bo prawie robi wielką różnicę Jeździłem zagazowanym Caravanem C20NE... bo wypadku losowym przez przypadek wybór padł na C26NE... niestety sedan, ale jakoś z tym żyje i jak widać da się żyć bez bagażnika choć gdyby nie firmowy Caddy dalej szukałbym Caravana... podczas codziennej eksploatacji C26NE nie dało się nie zauważyć niedoboru mocy i spalania lpg o ok. 1,5 litra większego od C20NE... Po długich i burzliwych obradach/litrach wypitego piwska zapadła decyzja... SWAP... jak się okazało strzał w 10tkę... silniczek pierwsza klasa... żadnego lpg coby go nie zespuć... osiągi prawie jak w MV6... spalanie jak w Polonezie... stawka ubezpieczenia za 2,6 jest taka sama jak za 3,0... C20NE miałem ubezpieczone w PZU... obecnie jestem w Linku, ale od stycznia będę jeszcze gdzie indziej... i co? mały paradoks... pomimo 65% zniżki w PZU od stycznia będę płacił za 3,0 o ok. 100zł mniej na rok niż za 2,0
Mega, zapomniałem o czymś ? pozdr. |
PiotrS LOB WETERAN LO016 Gdańsk | 2005-12-04 20:41:57 Nie bierz 2.4 bo to nietypowy silnik/przeżytek, poszukaj lepiej 20se.
122 konie. 3.0 za rozsądne pieniądze nie znajdziesz nie ma okazji. W miarę dobry stan to 2 tys euro ale i tu pewnie parę rzeczy trzeba wymienić. Ja w swojej kiedyś zrobiłem test i wyszło miasto jakieś 9,5 litra ale nie kręciłem powyżej 3 tys. Pewnie można mniej jak większość podzespołów jest sprawnych. Czyli nie jest tak żle Zwykła świeca kosztuje 12-14 zł kable beru 600 zł (te są dobre starczą na pare lat) a reszta? Czy liczy sie reszta jak się ma 200 koni? |
MEGA_3 LOB WETERAN caravany dziwne Kalisz | 2005-12-04 20:46:04
a kto ma 200 KM w omedze A? |
Mlody_Omega HONOROWY WETERAN Lanser Pabianice | 2005-12-04 20:54:26 jak się ma 200koni liczy się tylko to, aby utrzymać je w ryzach i nie pozwolić im uciekać na boki... a kiedy już zacząłem się troszke ustatkowywać to odkąd mam wymarzone 3,0 znów stałem się niewolnikiem mojej Bestyjki... jak najczęstrza zmiana oleju (w ramach zdrowego rozsądku), części najlepszej jakości, podnosisz maskę i zwracasz uwagę na symetryczne ułożenie opasek, równolegle do siebie poprowadzone kable, zaczynasz godzinami polerować dual ram do połysku aż dostajesz pęcherzy na palcach, dbasz aby czerwony napis [3.0 24V] był w metalicznym kolorze, aby zbiorniczki z płynami były śnieżnobiałe, bez nalotów i osadów... życie to sztuka wyboru... ja wiem, że dobrze wybrałem
pozdr. |
Pabelo LOB MEMBER Omega A 24v Gliwice | 2005-12-04 20:55:39 3,0 24v to 204 kucyki ale obawiam sie ze pare juz odeszlo przez lata na dalekie pastwiska |
Mlody_Omega HONOROWY WETERAN Lanser Pabianice | 2005-12-04 20:59:20 Racja... 200koni to tam nie ma na 100%, ale zawsze można zrobić coś, aby kilka z nich powróciło... co do spalania... 2,0 paliła mi ok 12-17 litrów lpg zależnie od stylu jazdy i rozmiaru felg (15stki czy 17stki)... 2,6 paliła zawsze 14,5 litra... |
PiotrS LOB WETERAN LO016 Gdańsk | 2005-12-04 21:02:44
A jaki problem sprawić żeby wróciły? Ja odzyskałem sporo nie ruszając silnika, każdemu może się udać. |
PiotrS LOB WETERAN LO016 Gdańsk | 2005-12-04 22:19:01
Tak? Tutaj trochę brakowało kiedyś .... |
fomin LOB MEMBER saab sie przekręcił :) cip cip | 2005-12-05 01:12:37 albo kup 1.8 albo 3.0
jak masz wybór to tylko coś koło 3.0 |