Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
savvy Opel Omega Caravan Oborniki Śląskie | 2005-12-05 09:32:08 czesc!
sprawa wg mnie co najmniej glupawa... przywiozlem omege b z niemiec... niemra dbala tylko czystosc auta [stan idealny] ale zapominala wymieniac olej..nie dosc ze przy wymianie wylalem wode z miski a nie oleista ciecz to jeszcze malo go bylo na bagnecie[dokladnie minimum] komp wyswietlal oelmangel ... oczywiscie wymienilem wszystkie plyny i oleje..paski i to wszysko co powinno sie zrobicz nowym autem... oczywiscie olej na bagnecie jest na poziomie prawie max a nadal na kompie wyswietal mi sie oelmangel... probowalem resetowac kompa [rozpinalem klemy] i nic...dalej przy rozruch swieci oelmangel...nie wyswietla motor oel stand nie swieci sie lampka niskiego cisnienia oleju...auto jezdzi bez problemy [chydrauliczny popychacz jednen troche stuka] ma moc i rowno smiga... a wczoraj jak zobaczylem na kompie ze mam niski poziom plynu w chlodnicy to zbaranialem...przeciez jest zalany swiezutki do pelna... pomocy rodacy! |
Cleber (S) LOB MODER Jeep WG Overland :-) Legnica | 2005-12-05 09:47:11 Nie jestem pewien ale na 99% nie wykasujesz błędu rozpinając klemy - jedz do elektryka który posiada komputer niech sprawdzi co się dzieje w twoim silniku -
Może czujnik padł choć nie wiem który czujnik odpowiada za kontrolę stanu oleju. |
savvy Opel Omega Caravan Oborniki Śląskie | 2005-12-05 10:01:47 dzieki...
lekko czuje sie uspokojony dzieki za pomoc |
andry7sheva omega B Wrocław | 2005-12-05 11:31:13 też mi się wyświetlał ten komunikat więc wykręciłem czujnik poziomu oleju, przemyłem i po kłopocie.Pozdrawiam |
kusy Czarna Bestia B Ostrołęka | 2005-12-05 13:52:08 ---------------------------------------------------------------------------------
...a wczoraj jak zobaczylem na kompie ze mam niski poziom plynu w chlodnicy to zbaranialem...przeciez jest zalany swiezutki do pelna... -------------------------------------------------------------------------------- Czy po wymianie płynu, rozgrzewałeś silnik do włączenia wentylatora? Powinno się tak zrobić aby wyrzuciło z obiegu płynu wszystkie powietrze. Zdarza się właśnie po wymianie, że zostanie w obiegu chłodznenia powietrze i po kilku dniach po zalaniu płynu, ubywa go. Także dolewka powinna załatwić sprawę. Jeśli problem nie ustąpi, to trzeba szukać dalej. ------------------- Tak mi się śniło! |
savvy Opel Omega Caravan Oborniki Śląskie | 2005-12-05 14:06:52 w sumie masz racje...ciezko przy mrozie rozgrzac silnik do otwarcia całego obiegu....
pozdrawiam |
kusy Czarna Bestia B Ostrołęka | 2005-12-05 14:52:50 Ale niestety trzeba odpowietrzyć układ, tylko przy pełnym otwarciu termostatu jest najlepszy obieg płynu w całym okładzie. Oczywiście grzanie powinno być też odpalone, aby przez nagrzewnicę zamykał się obieg i nie zostało tam powietrze, a rozgrzać powinno się go na postoju. Układ musi być odpowietrzony!!! No i korek wlewu płynu odkręcony.
[ wiadomość edytowana przez: Res dnia 2005-12-05 18:31:08 ] [ powód edycji: mod. tematu ] [ wiadomość edytowana przez: kusy dnia 2005-12-06 12:59:07 ] |
autoseba Jeep Wrocław | 2005-12-05 20:04:03
Nie grzej auta do wentylatora z odkręconym korkiem bo uzyskasz efekt przeciwny do zamierzonego ,płyn nie poddany ciśnieniu zaczyna wrzeć i układ się zapowietrza .Z zakręconym korkiem swobodnie układ się odpowietrzy ,powietrze wyjdzie górą przez korek ,który powyżej ciśnienia 1atm. wyżuca gazy na zewnątrz. |
savvy Opel Omega Caravan Oborniki Śląskie | 2005-12-06 09:24:33 racja!
postalem troche w korkache we wrocku i od razu lepiej ...komunikat odnosnie niskiego stany plynu w chlodnicy sie nie pojawia... rzeczywiscie korek ma odpowietrznik...i syczal w momencie mocnego rozgrzania... na oelmangel tez mam recepte... jeszcze raz dzieki chlopaki... savvy |