Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
mtz Gra i trąbi Essi Kombi Kraków | 2005-12-09 20:49:27 Panowie mam ogromny problem z moim Essi.
Autko zapala extra na zimnym i ciepłym silniku. Po odpaleniu kilkanaście sekund wszystko jest OK. Później zaczyna silnik przerywać, dławić się, autko szarpie i nie ma mocy. Ponowne zapalenie i wszystko gra na kilkanaście sekund. Po ostrym przegazie na 1 i 2 zaczyna jechac lepiej (prawie normalnie). To samo na ciepłym silniku Raz na czas zaskoczy normalnie i pędzi jak szalony. Mam go dopiero 3 dni. Dziś jeszcze na dodatek zaczął gasnąć na wolnych obrotach. Po odpaleniu ( na gorącym silniku ) obroty utrzymują się na 1100 jakieś 15 sek ( przypuszczam że to automatyczne ssanie ) następnie spadaja na 900 i zaczyna chwile nierówno pracować i gaśnie. To samo podczas jazdy i wysprzęgleniu Pomocy!!! Autko sprowadzone z Włoch i tam jezdziło na gazie. Teraz lpg jest nieczynny i jezdze na benzynie |
mtz Gra i trąbi Essi Kombi Kraków | 2005-12-10 17:18:45 Czy nikt nie jest w stanie mi pomóc ?!
Wymieniłem dziś filtr paliwa i świece. Po wymianie filra jest juz lepiej. Świece nic nie pomogły. Znajomy zaproponował wyczyszczenie ( ja umyłem ) i spryskanie kabli WN WD40. Po tym zabiegu silnik pracuje jeszcze lepiej. Napiszcze prosze drodzy user'y Essi jakie są dokładnie objawy niesprawnych kabli WN. Dodam, iż po przyśpieszeniu np. na 3 biegu puszczam gaz to autko potrafi kilakrotnie strzelić |
mtz Gra i trąbi Essi Kombi Kraków | 2005-12-12 13:19:53 Serdecznie wszystkim dziekuje za pomoc
Wymieniłem kabelki WN i wszystko jak narazie GIT. Spalanie zmalało ze średnio 13l/100km do ok7l/100km. W miedzyczasie mechaniory podejrzewały przepływomierz, sonde...itp. Najlepiej zostawić u nich autko na 3 dni - Zdziercy Jak narazie Essi sprawny i to wszystko dzieki waszej pomocy |
matadorRS Opel Omega Wrocław | 2005-12-12 13:22:02 Heh, ja tez sie meczylem i dzisiaj padl modul zaplonowy i bede zmuszony go wymienic. Juz od dawna go podejrzewalem ale jakos szkoda mi bylo wywalic 300zł teraz bede musiał |
mtz Gra i trąbi Essi Kombi Kraków | 2005-12-12 14:05:58 Tez podejrzewałem cewke, ale macher wyjaśnił, że przy cewce nie działa wogóle, lub muli cały czas. U mnie było w kratke. Raz smigał raz przerywał i strzelał. Aparatu zaplonowego nie rozkręcalem. Na zapas zapytałem w Intercars o kopułke (29 zł) i paluch (ok 16 zł ). Z czasem też wymienie. To ceny dla odbiorców hurtowych. Jak ktoś z okolic Krakowa i Sosnowca bedzie coś potrzebował z IC to można to załatwić, a sprawę oprzeć o bufet |
mtz Gra i trąbi Essi Kombi Kraków | 2005-12-12 23:16:24 NIe rechotaj tego jeszcze osobiście nie rozkręcałem wiec wierze w to co mówią. Mam to auto niecaly tydzien, ale juz doszedlem do wniosku, ze jak sobie sam nie sprawdzisz to nikomu nie ufaj
Słowo, biorąc pod uwagę wszystkich majstrów z którymi dotychczas się spotkałem chyba zmienie branże z informatyka na mechanika |
slawas1 Sympatyk FEFK był DH N7A Gorzów Wlkp | 2005-12-13 10:13:02
nie rechotam z Cibie, tylko z tych ludków co siedzą przy komputerze i nie mając pojęcia o czym mówią wciskają ludziom kit |
Janek-S Sympatyk FEFK W163 ML430, Suzuki ... z okolicy Brodnicy | 2005-12-13 10:52:07 Mój szwgier w 1,4 mk4 ma właśnie kopułkę i to przez nia troszkę się essi dławił. Z tego co wiem za nówkę kopułkę i palec dał jakieś 40-50 zł. Sam wymienił i chodzi. Co ciekawe ,mój sprzęt młodszy o rok mk5 1,4 , nie ma już kopułki, tylko jakiś moduł w tym miejsu. |
Janek-S Sympatyk FEFK W163 ML430, Suzuki ... z okolicy Brodnicy | 2005-12-13 10:54:04 Więc może w tym modelu jest ten starszy silnik, tyle, że u szwagra jest to gaźnikowiec. |
mtz Gra i trąbi Essi Kombi Kraków | 2005-12-13 11:37:53 Nie. Chyba jednak się pomylili. Silnik mam 1.4 i |
slawas1 Sympatyk FEFK był DH N7A Gorzów Wlkp | 2005-12-13 11:53:37 we wszystkich modelach po 90 roku /niezależnie od silnika/ był system zapłonowy bezrozdzielaczowy z elektroniczną cewką |