Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
retrospect byl MKV Opole | 2005-12-12 22:21:45 Jak w temacie.. powiedzcie ze to nie uszczelka pod glowica...
Otoz, zblizyl sie kolejny juz termin wymiany oleju.. 14768km, wiec mysle: wymienie juz a co mi tam. Wiec zakup oleju i filtrow. Wieczorem na kanal.. Zlatuje sobie olej, wiec mysle sobie: zmienie za ten czas filtr powietrza.. kulturalnie odkrecam sobie obudowe, podnosze ja, wyjmuje filterek i... ...i moim ocza ukazuje sie taki o to widok.. Rekawiczka w dol.. na palec ten budyn, wacham: smierdzi z deczka olejem... co to k*&&^*wa jest?? Panie i Panowie.. pocieszcie mnie i powiedzcie mi ze to tylko jakis syf a nie walnieta uszczelka albo co gorsza blok.. Dodam tylko, ze nie zauwazylem spadku mocy, badz tez ubywania plynu chlodniczego. Plyn chlodniczy czysciutki jakby byl co dopiero wymieniony.. Sorki za jakosc zdjec ale tylko komorka byla pod reka. |
MasterCheat Sympatyk FEFK MONDEO 2,0 KOMBI, BY ... Blachownia k/Częstochowy | 2005-12-12 22:30:32 Czyżby wścieklizny dostał |
retrospect byl MKV Opole | 2005-12-12 22:32:19
taaaa.. za to, ze od 15kkm nie zagladalem pod maske.. |
retrospect byl MKV Opole | 2005-12-12 23:08:40 up.. up.. up.. |
borys KOMBIca Konin | 2005-12-12 23:38:38 ałaaa......
ty sie modl zeby tylko uszczelka..... odkrec korek wlewu i sprawdz czy nie dmucha - jak dmucha to przykro mi.... remont cie czeka |
retrospect byl MKV Opole | 2005-12-12 23:49:32 organo -> Wlasnie o tym gdzies czytalem. Podobno moze sie tak dziac zwlaszcza zima jezdzac krotkie trasy. Mialem dobry olej Magnateca 10w40.. teraz zmienilem na Valvoline - ponoc jeszcze lepszy
Senna -> plynu nie ubywa, na korku nie ma takiego szlamu. borys -> a jak dmucha to co?? blok, glowica...? (oby nie dmuchalo ) hmmm.. chyba podjade do mechaniora i obadam cisnienie w tlokach.. jesli uszczelka walnieta to powinno byc slabsze prawda?? [ wiadomość edytowana przez: retrospect dnia 2005-12-12 23:51:27 ] |
RysiekLBN Był CabrioRS2000 Lublin | 2005-12-13 00:58:02 tez czytalem ze to czesty przypadek....tyle tylko ze wyczytalem po zmianie uszczelki |
sodax MK6 '92 1.6 16V Nowy Dwór Maz. / Sochaczew | 2005-12-13 07:49:28
A żyga olejem spod korka wlewu oleju? |
retrospect byl MKV Opole | 2005-12-13 09:53:50
u mnie z deka zyga, ale wydaje mi sie, ze to wina uszczelki w korku bo ta juz lekko zdezelowana. |
hepos Sympatyk FEFK Escort MK7 BYŁ Kraków | 2005-12-13 10:03:42 zygac chyba strasznie nie zyga, ale jak sie wyciagnie bagnet to chlupie bialym olejem (male kropelki masla ) |
retrospect byl MKV Opole | 2005-12-13 10:06:27
to seryjnie fabryka masla.. u mnie tak nie ma. |
hepos Sympatyk FEFK Escort MK7 BYŁ Kraków | 2005-12-13 10:59:43 Ale jakie dobre kromeczki jak sobie posmarujesz, mmmm |
rikens82 BMW E34 520 szczecinek | 2005-12-13 12:14:49 umnie pojawił sie masełko pod korkiem wlewu oleju ale po zmianie termostatu maseło znikneło poprostu silnki był nie dogrzany i takie coś sie działo |
mleko Honda Civic EJ9 Poznań | 2005-12-13 13:21:29 Generalnie sprawa wygląda tak:
Jeśli jest masło pod korkiem a nie ubawy płynu, nie ma na bagnecie masła to znaczy że wszystko spoko (wilgotność otoczenia i skłonność do mieszania się wody z olejem. Jeśli jest masło na bagnecie, pod korkiem i ubywa płynu to 100% uszczelka. Natomiast masło w filtrze powietrza jest normalne jak pisano poniżej pary oleju mieszają się z cząsteczkami wody i efekt widzimy, ALE taka ilość oleju w filtrze jak również chlapanie przez bagnet czy korek wlewowy oznacza tylko 1 - przedmuch - wymiana pierścieni w najlepszym wypadku się kłania. Proponuje zmierzyć kompresję. Ja mam ok 8 - 8.5 atm. i mam podobny syf w filtrze. Chwilowo nie mam sianka na pierścionki i jakoś się kulam. Przy spokojnym trybie da się żyć, jak się kręci to mam minus 1 - 1.5l oleju na 1000km |
sodax MK6 '92 1.6 16V Nowy Dwór Maz. / Sochaczew | 2005-12-13 14:49:20 Jak wali olejem z otworu na bagnet i spod korka wlewu oleju to motor ma przdmuchy - zużyte gładzie cylindrów lub pierścienie. To oznacza, że zbliża się remont silniczka. |
pawlito74 Escort CLX 1.8D Dąbrowa Górnicza | 2005-12-13 21:08:57 Witam
Cokolwiek to jest nie wygląda mi to na uszczelkę pod głowicą.Uszczelka od głowicą to spadek mocy i olej w płynie chłodzącym. pozdrawam |
borys KOMBIca Konin | 2005-12-13 21:24:11 pawlito74 - nie do konca bo plyn moze dostawac sie do oleju lub tez do komory spalania i wydechem w postaci duzej pary na zewnatrz....
Jezeli mocno dmucha to tak jak mleko pisze - pewno pierscienie siadly.... lub cylindy mowia nie co do tego folra to moze i mormalne jest to ze maslo sie tworzy ale ilosc tego oleju na pewno nie jest normalna! przy w pelni sprawnym silniku nie powinno go tam byc ani grama (bo to uklad dolotowy a nie uklad smarowania) |