Szalona kierownica :p to chyba poważny problem

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
witam mialem problemy z maglownica włozyłem "nowa" (czytac po regeneracji) podłączyłem wszystko tak jak powinno byc tak mi sie bynajmniej wydaje wymieniłem płyn od wspomagania jak juz wszystko poskładałem w całośc pokreciłem kierownica i odpaliłem pompa zaczeła ładnie pompować troche posyczało w zbirniczku i jak chcaiłem przekrecic kierownice to ona sama zaczela sie krećic w lewo do oporu i nie mogłem jej powstrzymać siła była ogromna i po chwili zaczeła robic to samo w prawo ogolnie jak by był auto pilot co mam teraz z tym zrobic autko stoi na klockach a mi jest potrzebne pomocy
  
 
Cytat:
2005-12-15 23:01:50, kamilos7 pisze:
witam mialem problemy z maglownica włozyłem "nowa" (czytac po regeneracji) podłączyłem wszystko tak jak powinno byc tak mi sie bynajmniej wydaje wymieniłem płyn od wspomagania jak juz wszystko poskładałem w całośc pokreciłem kierownica i odpaliłem pompa zaczeła ładnie pompować troche posyczało w zbirniczku i jak chcaiłem przekrecic kierownice to ona sama zaczela sie krećic w lewo do oporu i nie mogłem jej powstrzymać siła była ogromna i po chwili zaczeła robic to samo w prawo ogolnie jak by był auto pilot co mam teraz z tym zrobic autko stoi na klockach a mi jest potrzebne pomocy



Esii z auto pilotem brzmi ciekawie
Może opatentujesz sposób zakładania maglownicy z funkcja autopilota.
To tak żartem oczywiście
  
 
Regenerowałeś swoją maglownicę, czy założyłeś inną regenerowaną?

Jeśli opcja nr2 zobacz czy przypadkiem nie jest to inny typ maglownicy, jeśli nr1 znaczy że coś skopali przy regeneracji

Tak w każdym razie przypuszczam.
  
 
zakładałem po regeneracji ten sam typ a pytałem sie mechanika i stwierdził ze podczas wkładania pomylone sa przewody od pompy wspomagania