Awaryjne odpalenie na gazie w sekwencji

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam Mam takie pytanie : czy w sekwencyjnej instalacji gazowej w moim przypadku Akme - KME możliwe jest awaryjne odpalenie silnika na gazie ?
  
 
Gabriel_D

Producenci nie przewidują takiego trybu odpalania silnika w przypadku
sekwencyjnych wtrysków gazu gdyż sekwencyjny wtrysk gazu aby pracował dobrze musi mieć zapewnione odpowiednie parametry pracy tj:
-temperaturę reduktora(w niektórych przypadkach i szyny wtryskiwaczy)
-odpowiednie ciśnienie gazu

  
 
Dziękuje za odpowiedź.
  
 
Dziękuje za odpowiedź.
  
 
Witam.
mam cię . reszta forumowiczów nie musi wiedzieć.



Cytat:
2005-12-22 18:42:43, is155 pisze:
Gabriel_D Producenci nie przewidują takiego trybu odpalania silnika w przypadku sekwencyjnych wtrysków gazu gdyż sekwencyjny wtrysk gazu aby pracował dobrze musi mieć zapewnione odpowiednie parametry pracy tj: -temperaturę reduktora(w niektórych przypadkach i szyny wtryskiwaczy) -odpowiednie ciśnienie gazu

  
 
Cytat:
2005-12-22 20:34:23, croma1 pisze:
Witam. mam cię . reszta forumowiczów nie musi wiedzieć.



o co chodzi?? da się czy się nie da mam instalkę BIGAS
  
 
nie da się
  
 
ja mam PRINCA którego wszyskim polecam. mnie przy takim problemie właściciel warsztatu polecił polanie reduktora gorącą wodą-z przyczyn oczywistych. wylałem na niego 3 wiadra gorącej wody i wszystko zadziałało!!!! okazało sie potem że wtyczka od pompy paliwa zaśniedziała. myślę że twoja instalacja też zadziała chyba że czujnik temp.od inst. gazowej jest w innym miejscu
pozdrawiam
  
 
Cytat:
2005-12-23 18:27:41, pmareczek pisze:
ja mam PRINCA którego wszyskim polecam. mnie przy takim problemie właściciel warsztatu polecił polanie reduktora gorącą wodą-z przyczyn oczywistych. wylałem na niego 3 wiadra gorącej wody i wszystko zadziałało!!!! okazało sie potem że wtyczka od pompy paliwa zaśniedziała. myślę że twoja instalacja też zadziała chyba że czujnik temp.od inst. gazowej jest w innym miejscu pozdrawiam



u mnie jest jeszcze tak , że oprócz temeratury musi być 1500obr/min i nawet jeżeli silnik jest gorący i jak go zapale i dam powyżej 1500 to i tak mi nie przełączy , dopiero po 30sekundach