[s] bezpieczne 700ccm do 126p

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
witam

Mamy tu mozliwosc wykonania tlokow/cylindrow zwiekszajacych
pojemnosc skokowa, do okolo 690ccm.
Zamowilismy juz 5 zestawow, w przyszlym tygodniu odbieramy je i wkleje tu zdjecia jak to wyglada.
Zestawy te sa sprawdzone, poniewaz jezdzily juz w nie jednym maluchu. Teraz PGR bedzie je testowalo

Otoz tlok, odlewany na zamowienie o srednicy 79mm, z przesunieciem na sworzen, dokladnie taki jak maluchowski tylko ze wieksza srednica. Cylindry, szlifuja w zakladzie, po oddaniu jakis uzywek.Scianka cylindra jest o 1mm grubsza niz przy zastosowaniu tklokow z bisa, zwieksza to bezpieczenstwo uztykowania takiego zestawu.

Cena zestawu to 210 zlotych (2tloki, 2 cylindry, oraz sworznie)
istnieje mozliwosc indywidualnego wyboru pasowania (luzno, czy z docieraniem), istnieje takze mozliwosc wykonania rowkow na placzczu tloka, oraz frezow pod zawory, oczywiscie za dodatkowa oplata, ale nie wiem ile.

podstawowe pytanie-byli by chetni na takie zestawy?
pzdrv
  
 
a same tłoki
  
 
same tloki +sworznie +pierscienie tez da rade, ale nie wiem ile chce za to... dowiem sie przy odbiorze zestawow w przyszlym tyg.
pzdrv
  
 
A ja poprosze kontakt do kogoś, kto dorobi uszczelke pod ten zestaw
  
 
a kto zalatwi poprostu odlew cylindrow o wiekszej srednicy zeby zrobic prawdziwa 700?
jak tloki odlewacie to cylindry chyba tez gdzies znajdziecie
  
 
a ja bym chcial takie jak poochaty mial....moze ktos odlac aluminiowe cylindry 700?
  
 
moze myslał ktos nad tym zeby w aluminiowe uzebrowanie od motocyklowego cylindra wcisnąć tuleje z bisa i w ten sposob sprawe załatwic


mz ma aluminowe zebra w ogole sporo by sie takich znalazło
  
 
Cytat:
2006-01-15 21:30:24, Poramancza pisze:
moze myslał ktos nad tym zeby w aluminiowe uzebrowanie od motocyklowego cylindra wcisnąć tuleje z bisa i w ten sposob sprawe załatwic mz ma aluminowe zebra w ogole sporo by sie takich znalazło



to Ty do wątków o lamuchach zaglądasz

-----------------
"Fatalna Imitacja Auta Turystycznego"

P.U.H. MARAKANT

Transport samochodów / pomoc drogowa
Poliwęglan do rajdówek
  
 
Royber uszczelka pasuje od bis, po obcieciu tego co wystaje czyli otworow do chlodzenia, a jak nie to zamowic miedziane uszczelki.
  
 
czyli do tego zestawu są też pierscienie?? tylko brać i montować tak?? a istnieje mozliwość wykonania zestawu 800ccm oczywiscie do malucha i jak tak to ile za taki komplet??

[ wiadomość edytowana przez: wojtaz dnia 2006-01-17 01:10:44 ]
  
 
A jak to jest wykonane?
Bo zasadniczo w modowanych silnikach trzeba unikac rzemiosła ja diabeł wody święconej, a to nic innego jak rzemiosło, prawda?

Poczekam na wyniki testów


[ wiadomość edytowana przez: _Szary dnia 2006-01-17 01:03:46 ]
  
 
Cytat:
2006-01-17 00:57:01, wojtaz pisze:
czyli do tego zestawu są też pierscienie?? tylko brać i montować tak?? a istnieje mozliwość wykonania zestawu 800ccm oczywiscie do malucha i jak tak to ile za taki komplet?? [ wiadomość edytowana przez: wojtaz dnia 2006-01-17 01:10:44 ]



No właś nie ile by kosztowalo 800 cm ??
  
 
Stachu to raczej 690.. Jesli sie uprzecie to moge załatwić 800-tki za 400, cylindry po szlifie+nowe tłoki z pierścieniami, ewentualnie coś używanego.
  
 
jak sie bawic w 800 to nie zadne tam tloki po 85mm i roztaczanie bloku tylko wal od swiatka z wiekszym wykorbieniem za 1200 zetonow na seryjnych tlokach cylindrach i smiga dlugo i szczesliwie.

Koles nie robi zadnych innych tlokow do malucha, te co nam sprzedaje to jest jego wzor, opatentowany ponoc, w piatek odbieramy wiec foty beda.

pzdrv
  
 
Cytat:
2006-01-17 20:53:53, stachu_poznan pisze:
jak sie bawic w 800 to nie zadne tam tloki po 85mm i roztaczanie bloku tylko wal od swiatka z wiekszym wykorbieniem za 1200 zetonow na seryjnych tlokach cylindrach i smiga dlugo i szczesliwie. Koles nie robi zadnych innych tlokow do malucha, te co nam sprzedaje to jest jego wzor, opatentowany ponoc, w piatek odbieramy wiec foty beda. pzdrv



Na seryjnych garach potrzebowałbyś wału o skoku około 86mm (seria ma 70mm)...więc tłok wchodziłby wyżej o 8mm od seryjnego położenia - więc musiałbyś się bawić też i z czymś takim a nie tylko wsadzić i jechać.
Inna sprawa to że ten silnik byłby baaardzo niskoobrotowy....
  
 
ale jaki moment
  
 
Porthos czyli odmawiasz robienie tej 690 tak?? a wał od bisa?? nie pomógł by??

[ wiadomość edytowana przez: wojtaz dnia 2006-01-18 00:17:15 ]

[ wiadomość edytowana przez: wojtaz dnia 2006-01-18 01:41:27 ]
  
 
ja byłbym zainteresowyany
  
 
Cytat:
2006-01-18 00:13:24, wojtaz pisze:
Porthos czyli odmawiasz robienie tej 690 tak?? a wał od bisa?? nie pomógł by??



Odmawiam ? - przecież nic nie zamawiałem i nie robię

Wał od bisa pomaga swoją wąską przeciwwagą - dzięki niej możesz wsadzić gary o większej średnicy - a takie są potrzebne do silników o pojemności powyżej 700ccm.

Wał od bisa nie zwiększa pojemności silnika.
  
 
Pytanei zinnej beczki.
Wał surowy zrobic na wykorbienie jak podał porthos + tłoki te które napisaliscie + wałek 555 + głowica panda i podójny weber.
Tak ca ile mozna by wycisnac ładujac te 3 - 4 tys w 650 - jak duza pojemnosc ...