Kody błędów - co oznaczają??

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam, mam problem z odpalaniem przy mrozach poniżej 8 stopni. Byłem u mechanika zczytał błędy - wyszło 23,35,38,45, co one oznaczają? Po przeczyszczeniu styków czujników i skasowaniu błędów było ok, puki auto było ciepłe, następnego dnia jak auto ostygło znowu problem z odpaleniem znowu zczytane błędy tym razem przezemnie pokazało błąd 21. Bardzo proszę o pomoc w odczytaniu tych kodów błędów, bo wydaje mi się że mechanik coś kręci, ponieważ według jego wykazu błędówich opis różni się od tego co znalazłem na forum. według niego błędy oznaczają:
23- czujnik położenia przepustnicy
35-elektroniczny przetwornikciśnienia
38, 45- silnik krokowy biegu jałowego
I kto ma rację?? proszę o pomoc.
Moje auto to Ford Escort 1,6 EFI 8V 91r.
  
 
moja mądra książka mówi to http://img504.imageshack.us/my.php?image=tt142md.jpg
  
 
ok,dzięki za szybką odpowiedź ale czy te kody napewno odnoszą się do mojego silnika??
  
 
Cytat:
2006-02-05 21:14:05, kaaaz pisze:
ok,dzięki za szybką odpowiedź ale czy te kody napewno odnoszą się do mojego silnika??

tak
  
 
Bardzo dziękuję za pomoc.
  
 
A może ktos wie z czym może wiązać się błąd 21- nie regularny sygnał zapłonu co może być popsute ?? i czy to może mieć wpływ na odpalanie auta przy duzych mrozach, nadmienię że jak jest cieplej około zera to pali od kopa.
  
 
sprawdź czujnik połozenia wału korbowego.
  
 
ok, dzięki Henryk, jakieś jeszcze sugestie ??
  
 
EDIS
  
 
Jak go sprawdzić ??
  
 
nikt nie wie
  
 
21- Engine Coolant Temperature (ECT) sensor out of range - ECT
23- Throttle sensor out of range or throttle set too high - TPS
35- EVP - Engine RPM's too low to test EGR system - EVP
......EVR - EVP sensor signal is/was high - EVR
......PFE - PFE sensor signal is/was high - PFE
38- Idle Tracking Switch signal was intermittent - ISC
45- AIR not Diverting (AIRD) - Air Injection
......Electronic Ignition - coil primary circuit failure - Ignition Systems