Krokowy bosch prośba o nr

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam. W mojej 306, 1.6 z 1998r. zdefektował silnik krokowy tj. zawór wolnych obrotów. Podobno nagar spowodował jakieś luzy i źle dawkuje paliwo i powietrze. Jest to silniczek bosch ale niestety ma nieczytelny numer. Czy macie kochani klubowicze namiar na ten numer?
Dziękuję i pozdrawiam serdecznie, raf.
  
 
Bosch 0 280 140 537

Pozdr
  
 
Dzięki.
W jednym z serwisów podają, że to nr 0280 160 560.
Czyy wstawienie silniczka o innym numerze może coś spartolić?
  
 
Mam wtrysk wielopunkt na Bosch MP 5.1 [ew. 5.2], zawór trójprzewodowy. Może tu jest różnica.
  
 
Myślałem, że jak jest silnik TU5JP to krokowiec powinien być identyczny.
  
 
Kurcze nigdzie nie mogę dostać tego krokowca, na allegro jest jedynie o nr 0 280 140 517.
  
 
Pod moim numerem [140 537] znalazłem u Boscha ''Nastawnik biegu jałowego'' cena 635,66 zeta brutto. Pod 140 517 nic nie ma- odsyłają pod nr. tel. 0-22 715 45 22.
Ile śpiewają na Allegro- tak z ciekawości.
Pod numerem 0 280 160 560 jest regulator ciśnienia paliwa.

[ wiadomość edytowana przez: kz61 dnia 2006-02-10 19:38:03 ]
  
 
Na allegro wołają około 200 zł. Mała pierdoła a ile zachodu.
  
 
spróbuj go wyczyścic nie wymieniaj od razu chyba ze całkiem padł u nas na slasku kupisz za 100 z tym ze daja go na próbe na jakis czas chyba ze jezt zły to go wymieniaja na inny ale wedlug mnie czyszczenie powinno pomóc sprobuj na www.auto-czesci.net
  
 
Już czyściłem ale niestety nagar porobił luzy. Pozdrawiam raf.
  
 
Kurcze nigdzie nie mogę znaleźć krokowca bosch o nr 0280 140 537.
Co może się stać jakbym zamontował do mojej 306 krokowca o nr 0280 140 516?
Pozdrawiam raf.
  
 
Co może się stać to nie wiem ale małe info na temat tego 516.
Stosowany w Peugeot 309 II 1,9 GTI 16V i 405 I 1,9 MI16. Również w Alfach, Oplach, Saabach, Volvach, Vauxhallach wszystko silniki duże 2,0-3,0. Minimum 1,8. Moce ponad 100 KM. Nie mam informacji czy jest to ten sam typ - trójprzewodowy. Ważna będzie rezystancja uzwojeń. O wydajności i charakterystyce otwarcia zaworu nie wspomnę.
Pozdr
  
 
Znalazłem krokowca używkę o nr 0280 140 573. Dziwne, że silniczek ten był podobno w Peugeocie 605, 2.0.
  
 
W 605, 2.0 powinien być 140 501. Ten 140 573 był montowany w BMW, zastąpił 140 533. To wszystko teoria. A jak to wygląda, podobny cokolwiek?
  
 
Na razie jeszcze przesyłka nie dotarła. Na zdjeciu jest podobny do tego co mam w mojej 306 1.6. Sprzedajacy napisał, że jest z 605 2.0. Nr ma 0280 140 537. Jak przyjdzie zamontuję powinno być gites.
  
 
A poprzednio pisałeś że 573 ale mniejsza o to. Odezwij się jak załozysz bo ciekaw jestem.
Pozdr
  
 
Sprawdziłem na stronie boscha ten z końcówką 537 faktycznie jest też montowany w 605 2.0. Byłem u elektryka silniczek działa miodzio.
  
 
Mam momentami skoki obrotów, lekkie przymulenie. Jak można regulować obroty w 306 1.6?
  
 
Nie ma regulacji obrotów biegu jałowego. Sterownik tego ma pilnować. Za pomocą tego Boscha i wyprzedzenia zapłonu.