Dziwny gwizd (trochę jak turbina) po prawej stronie w 405

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam
Wkrótce po tym jak wymieniałem serwo (może to mieć jakiś związek) po lewej stronie (w moim wypadku to strona pasażera pojawił się dziwny gwizd. Dzwięk trochę przypomina odgłos pracy turbiny, taki niski gwizd. O dziwno występuje tylko w czasie jazdy na biegu. W czasie jazdy na luzie tego nie ma. Podobnie na parkingu - cisza ....
W czasie wymiany serwa podnosiłem plastik przy szybie, ale jeśli to to, to czemu na luzie tego nie słychać?? Może zgubiłem jakiś zatrzask, plastik lub coś co przytrzymuje jakiś plastik ...
Przecież tam prawie nic nie ma (lewa strona samochodu, Twoja prawa jak zaglądasz do silnika od przodu), skrzynia biegów i akumulator.
Jeśli ktoś ma jakąś koncepcje byłbym wdzięczny za wszelki wskazówki.
Z góry dzięki bardzo.
  
 
A moze rzeczywiscie masz tam ukryta turbine Mi sie wydaje ze to po prostu powietrze zasysane do silnika ci tak gwizdze gdzies.
P.S lewa to strona pasazera? jezdzisz angielska wersja po Polsce?
  
 
Z całą pewnością turbiny nie mam A co do strony to jeżdzę wersją angielską w Anglii - już nawet się w miarę do tego przyzwyczaiłem, choć na początku było trochę stresów.
  
 
nie wiem jak to w 405 ale to moze gdzies przy filtrze powietrza ci swista... a jak stoisz i na luzie dodasz gazu tez swiszczy?
P.S zarejestrowane jest to w Polsce? wspolczuje gdzies na jednopasmowej trasie wyprzedzic kolumne tirow... Ani sie wychylic ani nic...
  
 
A jak jedziesz i wrzucisz na luz (tak przy predkosci wikszej niz 40 km/h) to tez to slychac? Jezeli tak to pewnie powietrze. Sprawdz czy dzwiek zmienia sie jak samochod jedzie, Ty wrzucisz na luz i dodajesz gazu...
  
 
Sprawdziłem wszystko jeszcze raz
Jak jadę na biegu to słychać
Jak jadę na luzie to cisza
Jak jadę na luzie i dodam gazu to świszczy
Jak stoję i dodam gazu to też słychać
Dodam iż nie zawsze - czasem nawet jadąc na biegu nic nie słyszę.
Najdziwniejsze jest to że od strony silnika nic nie mogę wyczaić, a w kabinie wydaje mi się jakby dźwięk wydobywał się ze schowka (proszę pamiętać że schowek mam po lewej stronie).
Próbowałem różnych ustawień mocy i kierunku nawiewu, AC i tego od zatrzymania powietrza z zewnątrz (obieg wewnętrzny), zmiana tych ustawień nic nie daję.
Wydaje mi się wieć iż istnieje jakaś nieszczelność w systemie ogrzewania przy wlocie powietrza. Jednak jaki ma związek ogrzewanie z pracą silnika ?? x()

Jak będę miał więcej informacji na pewno napiszę, a jeśli macie jakiś pomysły co z tym zrobić będę wdzięczny za wszelką pomoc.