Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
Mrozek Miłośnik FSO 2 x PN i pare innych ... blisko Wrocka ;) | 2003-04-10 02:10:34 Hmm – kiepsko z tym, ale z tego co wiem to:
- przestawialne koła rozrządu, podobnie jak sportowe wałki kupisz u inż. Świątka w Bydgoszczy - mocniejsze pompy oleju – do 1.6 oraz 1.8 nadadzą się do tego celu pompy olejowe od... 2.0 ; ma wyższe ząbki kół zębatych oraz obudowę (sprawdzałem osobiście) , czyli na pewno tłoczy nieco więcej oleju, można też zwiększyć ciśnienie oleju zakładając sztywniejszą sprężynę regulatora ciśnienia oleju lub też prościej – podkładkę(i) pod tą sprężynę. - chłodnicę oleju możesz wziąć np. z uno turbo lub cromy turbo, lub z każdego innego auta, które takową chłodnicę posiada; kwestia tylko wpięcia się w magistralę olejową oraz wykonanie powrotu - o suchych miskach i kutych tłokach to w Polsce o tym nie słyszałem, żeby ktoś to robił bądź sprzedawał - do 1.6 dohc pasuje idealnie sprzęgło polonezowskie (w komplecie, bo jest identyczne), więc jeśli masz dostęp do jakiś super sprzęgieł do seryjnego poldisza, to jesteś w domu (może takie cuda robi sachs – nie mam pojęcia); może jednak jakieś „rajdowe” stalowe sprzęgła do Poldka w Polsce są sprzedawane – musisz zasięgnąć języka w „światku”, może Walezy coś o takowych wie - jeśli chodzi o sprężyny zaworowe to mniemam, że chodzi Ci o zastąpienie seryjnych dwóch sprężyn, pojedynczymi progresywnymi o oczywiście odpowiednio „twardszej” charakterystyce; sam takich szukam i jak dojdę z czego można je „podpasować” to na pewno dam Ci znać. |
Olaf Warszawa | 2003-04-10 09:22:46 skontaktuj sie z Walezym on ma duzo takich pierdol , wiem ze ma zalozone kola rozrzadu z regulacja |