Gumowy pedał hamulca

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Po wymianie tarcz,klocków i zacisków stało się to co w tytule. |Niby hamuje,ale dopiero przy samej podłodze.Przy pompowaniu nie rośnie.Przed wymianą było wszystko ok.Co to może być?
  
 
Wg mnie, źle odpowietrzony układ hamulcowy. Teoretycznie powinien pedał rosnąć, ale juz sie spotkałem w moim maluchu z tym że nie rósł.

-----------------
czasem tu zaglądam
  
 
poczekaj kilka dni, jeśli masz wszystko nowe to niech się wszystko "ułoży". oczywiście staraj sie nie hamować ostro
  
 
Źle złożone samoregulatory szczęk z tyłu?
  
 
Cytat:
2006-03-30 20:45:02, Navi pisze:
Źle złożone samoregulatory szczęk z tyłu?



Navi

zalmed miał na myśli tylko przód (chyba)
  
 
Fakt.Tylko przód.Tył był nieruszany.Do wymiany było OK.
Mam już pewne podejrzenia.
Zaciski-nówki są od Lanosa (pasują bez pudła) .W tej chwili pedał hamulca bez wspomagania ma taki skok jak poprzednio ze wspomaganiem.Z wspomaganiem wpada prawie do podłogi.
Jutro jadę do warsztatu i zażyczę sobie:
1.Ponowne odpowietrzanie układu
2.Zmiana długości sworznia między pedałem,a serwem hamulcowym.
  
 
Powiem tak.
Ostatnio (jakiś miesiąc temu) wymieniałem same klocki z przodu. Efekt po wymianie miałem taki efekt jak opisano to na początku, pedał był bardzo "gumowy" i wpadał dużo niżej niż przed wymianą. Sugeruję odczekanie, aż sie klocki i tarcze ułożą. Tylko radzę bez wyrażniej potrzeby nie hamować gwałtownie.
  
 
|Dobra.Nic nie będę ruszał.Poczekam co będzie dalej
  
 
Cytat:
2006-03-31 21:29:32, zalmed pisze:
|Dobra.Nic nie będę ruszał.Poczekam co będzie dalej



daj znać za jakiś czas co i jak (tylko nie czekaj miesiąca )
w polonezie jak cokolwiek robiło się przy hamulcach to efekt był bardziej zintensyfikowany - W OGÓLE NIE BYŁO HAMULCA
  
 
Irek,zgodnie z twoją sugestią składam raport.Przejechałem prawie 2 tyś km. Hamulce dotarły się i są jak brzytwa.Pedał jest elastyczny i nie jest już tak gumowy. W fabryce jeździłem dla sprawdzenia paroma nowymi lanosami i pomijając fakt,że hamulce były kiepskie (bo niedotarte) to pedał zachowywał się podobnie.Czyli wszystko OK.
  
 
no to się bardzo cieszę
  
 
Witam Serdecznie potrzebna wasza pomoc.

Cała sytuacja wyglada nastepujaco jakis czas temu padły hamulce przewod stalowy przerdzewiał i cały plyn uciekl, długo to robiłem wszystko bo czasu nie miałem wkoncu kupilem przewody jeden orginalny centralny prawy drugi orginalny centralny lewy ale nie do wersji z abs i przozod dorobilem miedziane i nowe elastyczne kupiłem, wymieniłem tez pompe ABS poskrecałem wszystko do kupy.

Zabrałem sie za odpowietrzanie hamulców (odpiwietrzniki wszystkie na nowe wymieniłem) i z kazdego leci strumien płynu hamulcowego wiec jest ok

Odpowietrzyłem pompe ABS tez z odpowietrzników leci strumieniem płyn,

Wszystko gra jade sie przejechac hamulce hamuja ale bardzo słabo i lapia prz wcisnieciu pedała prawie w sama podloge.

Prosze o pomoc

PS mam nadzieje ze opisałem wszsytko klarownie co i jak
  
 
Dodam że przetestowałem serwo według instrukcji i jak wcisnołem hamulec i potem odpaliłem silnik to pedał hamulca 2-3 cm poszedł w doł.

Proszę o jakieś sugestje

Pozdrawiam
  
 
W/itajcie nikt nie ma zadnej sugestji??

Bo jestem w tym temacie bezradny

  
 
Jeżeli pedał hamulca łapie przy podłodze to może oznaczać chyba tylko powietrze w układzie. Proponuję jeszcze raz porządnie odpowietrzyć.
  
 
Cytat:
2011-07-28 03:06:39, robert_or3 pisze:
Jeżeli pedał hamulca łapie przy podłodze to może oznaczać chyba tylko powietrze w układzie. Proponuję jeszcze raz porządnie odpowietrzyć.


Dodatkowa opcja, w przypadku jeśli nie pomoże WIELOKROTNE odpowietrzanie (czasem tak trzeba!) , że jednak gdzieś łapie jeszcze to powietrze