Zapytanie o 406. Wycieki oleju i podobne.

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam! Mam pytanie. Niedawno zakupiłem Peugeota 406 z silnikiem 2.0 benzyna i własnie zauważyłem niewielkie wycieki oleju pomiędzy skrzynią a silnikiem. I pytanie jesli ktoś wie który simering częściej puszcza ten od wałka sprzęgłowym w skrzyni czy ten na wale korbowym. Bardzo bym prosił o porade. I jeszcze jedno pytanie po jakim przebiegu słychac łożysko na wałku sprzęgłowym lub po jakim czasie trzeba wymienic łożysko wyciskowe sprzęgła poniewaz niewiem jeszcze dokładnie ale chyba cos z tych rzeczy mi delikatnie słychać. Z góry dzięki. Pozdrawiam.

[ wiadomość edytowana przez: Pondziak dnia 2006-04-14 21:51:52 ]

[ wiadomość edytowana przez: Pondziak dnia 2006-04-14 21:55:48 ]

[ wiadomość edytowana przez: Pondziak dnia 2006-04-14 21:57:58 ]
  
 
Przykra sprawa, ale padaja te na wale korbowym.
Ja wymienilem swoj za (chyba) 450 zl (robocizna + czesc).

Ale teraz wszystko jest OK.
  
 
No to spoko! Trzeba pewnie odżałować te 500zł i to zrobic.
A przy okazji zobaczy sie i sprzęgło a jak co to wymieni. I łożysko sprzęgłowe pewnie tez bo go słychać. A mam jeszcze pytanko przy jakim przebiegu ci się to stało że musiałes wymieniac ten simering na wale?. Dzięki wielkie. Pozdrawiam.
  
 
Przebieg w moim aucie jest blizej nieustalony.
Zegary SAGEM i ciagle klopoty ze wskazowkami i przebiegiem.
A na dodatek auto kupione od handlarza.
Wedlug mnie ponad 200.000 km.
Ale pewnosci zadnej