RS TURBO

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
dopadlem essiego RS tubbo mkIV ok 200km z wieksza turbina.
buda pujdzie na zlom a silnik do cabrio.co myslicie zrobic tak czy jednak zostawic go w calosci.
  
 
to ten czarny w profilu..?
  
 
Pokaż wykres z hamowni
  
 
kiedys byl ten RST na allegro
  
 
tak to ten czarny z profilu.
wykresu jeszcze nie ma ale zdrowo ciagnie.
  
 
jak samą turbiną zorbił 200KM to podziękujemy już tłoczkom..., jakieś szczegoły? T4? sterowanie?
  
 
nic wiecej nie wiem
na razie przekladam silnik do cabrio
sam jestem ciekawy konkretnej mocy bo tez sie dziwie
  
 
Cytat:
2006-04-24 19:59:13, danza22 pisze:
tak to ten czarny z profilu. wykresu jeszcze nie ma ale zdrowo ciagnie.



No więc po co pisać takie rzeczy, jak nie ma ku temu żadnej dokumentacji . Albo dobra, ma 250 .
  
 
po to napisalem bo mysle ze moze ktos cos wie na ten temat
jestem ciekawy opini
a dokumentacja bedzie i wszystko sie okaze czy ma czy nie
  
 
Powiedz mi jaka jest trubina.. ale co wsadzil turbine i co cud?? zrobilo sie 200 koni?? a jakies strojenie cos teges szmeges... widzialem to auto na allegro kiedys... Wygladalo fatalnie/... daj Ci bog zeby tam te 200 koni bylo ale jesli mam byc szczery to watpie ale to tylko moje zdanie...
  
 
no skoro był z rok temu na allegro i teraz ktos sie go pozbył to musi być w fatallnym stanie

ps własnie sie szykuje do przedładki rsturbo do cabrio
zaczynam 6 maja

ps2. jak masz zdrowa bude to ja bym sobie zostawił tego rst w budzie z dachem

ps a moze budy niee potrzebujesz??
z chęcia przygarneP
aha z tego co pamiętam to on miał mieć 180km

[ wiadomość edytowana przez: asc dnia 2006-04-24 21:48:01 ]
  
 
Cytat:
2006-04-24 20:38:55, danza22 pisze:
nic wiecej nie wiem na razie przekladam silnik do cabrio sam jestem ciekawy konkretnej mocy bo tez sie dziwie



a czy karoseria cabrioleta wytrzyma 200KM?

Trzeba też wziąć i to pod uwagę, by nie było przykrej niespodzianki...
  
 
podobno budy wytrzymują do 200 czy 250km
  
 
Wydaje mi sie ze to akurat zaden problem... w UK lataja 300 konne kabriolety... ale najpierw ten silnik musi miec 200 koni
  
 
sami widzicie
kurde musze sie pośpieszyc zeby odpalić rst cabrio przed tobą
  
 
hie hie....moze najpierw spradwz ten silnik zanim przelozysz bo po kiego dwa razy przekladac jak cosik strzeli...dowiedziales czy ma kompa zmienionego??, ile laduje cisnienia?? Najlpeije pojedz sprawdzic AFR i juz...koszt 100 pln pewnie z hamownia iw yjdzie wszystko bo jak mowie niektorzy mysla ze jako ze mechanika to cisnienie zwiekszyc,zaplon cofnac a paliwem samo sie podleje bo im bardziej wieje tym bardziej leci )
  
 
Respekt dla tej rajdowki. ja chce taka budę ;((( za ile kupiles tego RST?? Silnik malo wazny ale ta buda na wyspasie cchialbym taka ;(((
  
 
Ja tez chce takie, chociasz nie mam prawka to bym chciała sie przejaechac nim nawet siedzac z prawej strony.
  
 
no to jest 3cie cabrio rsTurbo
w klubie

od dzisiaj prosze mi mówic spec od elektryki z zakresu rst
po dwóch miesiącach i po 2 porażkach u elektryków
danza22 w końcu zadzwonił do mnie
i samochód w końcu jeżdzi

przyznam ze wygląda na te 200KM
  
 
Cytat:
2006-07-29 23:19:00, arekturbo pisze:
no to jest 3cie cabrio rsTurbo w klubie od dzisiaj prosze mi mówic spec od elektryki z zakresu rst po dwóch miesiącach i po 2 porażkach u elektryków danza22 w końcu zadzwonił do mnie i samochód w końcu jeżdzi przyznam ze wygląda na te 200KM


hehe sa tu jeszcze twoje posty z poprzedniego konta
a tak wracajac do tematu to daj jakies zdjecia i swoje i danza (moze wykresik juz sie jakis wydrukowal na hamowni) bo szczerze to korci mnie wsadzic RST do siebie ale z drugiej strony to moj pieknie chodzi i szkoda go wywalac a pieniedzy za niego zadnych nie dostane...