Wielka prosba co do czego?

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Mam pytanie czy ktos wie do czego sa te wszystkie przekazniki i bezpieczniki w skrzynce bezpiecznikow .Chodzi mi o model z 93 r. Najbardziej zalezalo by mi na polskim opisie .

a drugie pytanie odnosnie centralnego zamka po odloczeniu lewego silownika wszystko dziala wporzadku ,a jak go podlacze to tak jakby caly czas chcial zamykac samowolnie drzwi i nie reaguje na krecenie kluczykiem (caly czas zamyka i niema mozliwosci nim przekrecic ).
Dziekuje z gory za wszelkie sugestie ,moze ktos mial podobna awarie.
  
 

Bezpieczniki W Kabinie:
1
25 A
Ogrzewanie szyby tylnej, elektryczna regulacja lusterek zewnętrznych

2
30 A
Układ przeciwblokujący ABS

3
10A
Sonda lambda (silniki benzynowe z katalizatorem spalin)

4
15A
Światło drogowe prawe, reflektor dodatkowy

5
20 A
Elektryczna pompa paliwa

6
10A
Światło pozycyjne lewe, oświetlenie zestawu wskaźników

7
10A
Światło pozycyjne prawe

8
10A
Tylne światło przeciwmgłowe

9
30 A lub 10 A
Silnik wentylatora chłodnicy standardowy (30 A) lub o dużej wydajności (1 0 A)

10
10A
Światło mijania lewe

11
15A
Światła przeciwmgłowe przednie

12
10A
Kierunkowskazy, światło cofania

13
20 A
Silniki wycieraczek szyb przedniej i tylnej oraz spryskiwacze szyb

14
20 A
Dmuchawa ogrzewania i przewietrzania wnętrza

15
30 A
Układ przeciwblokujący ABS

16
3A
Ogrzewanie szyby przedniej

17
3A
Przekaźnik ogrzewania szyby przedniej (niektóre wersje wyposażenia)

18
15A
Światło drogowe lewe

19
20 A
Centralne blokowanie drzwi (zamek centralny), autoalarm

20
15A
Sygnał dźwiękowy, światła awaryjne

21
15A
Oświetlenie wnętrza, zapalniczka, radioodbiornik, zegar

22
30 A
Elektryczne sterowanie szyb drzwi bocznych

23
30 A
Spryskiwacze reflektorów

24
10A
Światło mijania prawe

25
3A
Elektroniczne urządzenie sterujące EECIV

26
15A
Ogrzewanie siedzeń przednich

27
15A
Światła hamowania, ogrzewanie dysz spryskiwaczy

28
10A
Sprzęgło elektromagnetyczne sprężarki klimatyzacji


Bezpieczniki Glowne W Komorze Silnika:
A
80 A
Zasilanie skrzynki bezpieczników i przekaźników (30-3)

B
60 A
Zasilanie skrzynki bezpieczników i przekaźników (30-2)

C
60 A
Zasilanie skrzynki bezpieczników i przekaźników (30-1 )

D
50 A lub 40 A
Silnik elektryczny wentylatora chłodnicy

E
50 A
Ogrzewanie szyby przedniej

F
50 A
Przekaźnik świec żarowych silnika wysokoprężnego


[ wiadomość edytowana przez: taxi dnia 2006-05-15 20:37:37 ]

[ wiadomość edytowana przez: taxi dnia 2006-05-15 20:39:47 ]
  
 
taxi ales spam zapodal

tak lepiej



  
 
Ty dales przekazniki . . ja bezpieczniki i kolega ma to czego szukal
  
 
Pewnie ostatnio myłeś auto. Mnie też się kiedyś to przytrafiło. Po myciu sam się zamykał i jedynie można było pozbawić jej (Fiesta) centralnego, ale jak się wysuszył ponownie załączyłem i działa do dziś, tylko trzeba uważać przy myciu żeby nie zamoczyć.
Jeśli chodzi o przekaźniki to zobacz temat spotu w Skarbimierzu. Tam jeden z urzytkowników w podpisie ma linka do książki "Sam naprawiam Escorta - Oriona".
Pozdrawiam
  
 
Dziekuje za konkretne i rzeczowe odpowiedzi . a gdzie w escorcie znajduje sie sterownik centralnego zamka.rozebralem dzisiaj skrzynke bezpiecznikow na czynniki 1 i okazalo sie ze obwody drukowane sa strasznie posniedziale a nawet zdarzaja si zimne luty i niewiem czy przez to niedziala lub ma to (zwarcie)
  
 
Cytat:
2006-05-15 21:01:27, robert2006 pisze:
rozebralem dzisiaj skrzynke bezpiecznikow na czynniki 1 i okazalo sie ze obwody drukowane sa strasznie posniedziale a nawet zdarzaja si zimne luty i niewiem czy przez to niedziala lub ma to (zwarcie)


Jeżeli odłączałeś jeden z siłowników i było OK, to znaczy że on właśnie ma przebicia i nie trzeba szukać sterownika centralnego - nic Ci to nie da.
Pozdr
  
 
problem polega na tym ze podlaczylem drugi ktory kupilem z demontazu i tez to samo wiec raczej stawial bym na uszkodzenie modulu sterujacego ew uszkodzenie lub zwarcie ktoregos przewodu biegnocego od dzwi lewych do (i tu niewiem dokad one dalej ida a sa 4 kabelki , moze da sie jakos na krotko moze jakos przy uzyciu miernika sprawdzic jak to sie powinno miec w rzeczywistosci.
  
 
Cytat:
2006-05-15 21:19:24, robert2006 pisze:
lub zwarcie ktoregos przewodu biegnocego od dzwi lewych do (i tu niewiem dokad one dalej ida a sa 4 kabelki


Przy sterujących tak własnie jest (przednie drzwi), w tylnych sa tylko trzy. Dwa kabelki to zasilanie (masa i + 12V) pozostałe dwa to sterowanie naprzemiennie. Zawsze na którymś ze sterujących przewodów będzie +12v a po przełączeniu na drugim. Najlepiej odłączyć ten wadliwy siłownik i pomierzyć każdy z przewodów. Siłowniki w przednich drzwiach posiadają przełączniki. Wystarczy pomierzyć przekręcając kluczyk.
Pozdr
  
 


I jeszcze trochę do prześledzenia
Zamek centralny - wyszukiwarka

[ wiadomość edytowana przez: marg1961 dnia 2006-05-15 22:25:24 ]
  
 
Napotkalem pewien problem ze skrzynka bezpiecznikow ,poniewaz ten opis przekaznikow ktory dostalem jaet inny od tego co mam u siebie , moja skrzynka jest bardziej rozbudowana co prawda nie wszedzie sa przekazniki ale jest wiecej miejsc na nie .Moze ktos ma opis takowej bylbym wdzieczny
  
 
Mam inna skrzynke od tej na zdjeciu


http://img517.imageshack.us/img517/4803/skrzy1jx.jpg



[ wiadomość edytowana przez: robert2006 dnia 2006-05-16 18:48:12 ]

[ wiadomość edytowana przez: robert2006 dnia 2006-05-16 18:51:12 ]