Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
the-moonGT HF MEMBER HYUNDAI ACCENT GT VaVVa | 2006-06-20 15:15:11 Witam,
chciałbym zdobyć jak najwięcej informacji o serduchu mojego Hultaja Accenta GT. Ktoś..gdzieś...kiedyś dał mi link na stronę techniczną/serwisową HMC, gdzie było bez liku informacji w j.ang. o wszystkim co jeździ mając na masce "krzywe H". Zatem piszcie wszelkie info o tym silniku typ G4FK. Prócz danych o mocy, kompresji, sprężaniu, itp...piszcie jaki olej bylby dobry dla 9 latka, albo czy rozrząd jest typu bezkolizyjnego (taką info dostałem od kogoś z Vimot'u). Aha, podobno licencja na G4FK pochodzi od Mitsubishi - w jakich modelach i rocznikach w montowany był on w Mitsu? Aha, troszkę świszczy mi łańcuszek między wałkami - jak można się tego świszczenia pozbyć - konserwacja, czy może wskazana jest wymiana łańcuszka. Oooo, i jeszcze jedno - czy zawory w tym silniku wymagają regulacji, czy są samoregulujące?? Oki, czekam na silny odzew - jak to zwykle na tym forum Pozdrawiam wszystkich Hultaji!! the-moonGT |
the-moonGT HF MEMBER HYUNDAI ACCENT GT VaVVa | 2006-06-21 15:07:12 Taak, GT to małopowtarzalny egzemplarz na Polskich drogach... ale od momentu kupna ACC GT z baczną uwagą śledzę jego braciszków, i tak parę razy udało mi się wypatrzeć na warszawskich ulicach "bliźniakówGT"... no mam nadzieję, że użytkownicy tej fajniótkiej wersji jednak dadzą odzew!! Taka mała integracja wokół tego modelu....zobaczymy....pozdrawiam |
the-moonGT HF MEMBER HYUNDAI ACCENT GT VaVVa | 2006-06-22 09:36:23 Na stronach webtecha jest 105KM i podejrzewam że to ta sama wersja silnika.+- parę koników. A jak się zachowuje, hmmm... dla mnie super.... ten silnik na licencji Mitsu tak jak w japończykach uwielbia wysokie obroty.....ja od czasu do czasu przeciągam do 5500-5800 rpm. Jednak dużo traci przy zmianie biegów.....nie jest to miodzio jak w np w Hondach. No i jak dla mnie to przy takim stosunku mocy do masy jest trochę "za miękki".
Przede wszystkim może się mierzyć z autkami europejskimi z silnikami do 1,6 16V. Ojciec ma Escorta 1,6 16V - i tylko 90KM. W tym zestawieniu to mój Hultaj to prawdziwe GT Przede wszystkim silniczek jest w super stanie tak jak całe autko. Naprawdę poprzedni właściciel dbał o niego jak o skarb.... Jakby co to polecammmmmmmm!!!! the-moonGT |
piotrkoszalin HF MEMBER Accent GT Koszalin | 2010-03-04 11:07:25 Szkoda że temat umarł, mało informacji o G4FK, a już nie wspomnę jaki problem z kupnem np. cewek WN. Szukam takowych od pół roku... |