Padl amor przod

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Mam duzy problem padl mi amortyzator z przodu w moim escorcie
samochod kupilem obnizony i dosc sztywny.
Moj problem polega natym ze niejestem w stanie zidentyfikowac jakie mam amory jedynie wiem ze sa zamontowane sprzezyne HR
czerwone
A pytanie brzmi co mam teraz zamotowac
w miare przyzwitej cenie POMOCY
  
 
najlepiej byłoby gdybyś zdjecie amorka wstawił
  
 
wiem ale chcialem uniknac kosztow zwiozanych z wyjeciem na warsztacie amorow ,zrobienie zdjecia i zalozenia znow tych zepsutych bo niewiadomo czy od reki je dostane a pozatym chcial bym przygotowac sie finansowo bo jak sie okaze ze sa to np KONI
to jest to spory wydatek okolo 400zl za szt. + wymiana
  
 
no jak nie wiesz co masz to my na pewno nie będziemy wiedzieć.. musisz wyjąc amor i dopiero bedziesz wiedział.. chyba ze sam podniesiesz auto i może będzie jakaś nalepka jeszcze na nim.
Zależy ile auto jest obniżone.. jak niewiele to możesz ładować seryjne amory (jakieś gazówki) a jak moxno siedzi to niestety trzeba krótszy amor.
  
 
Cytat:
2006-06-25 20:26:47, VinCe pisze:
no jak nie wiesz co masz to my na pewno nie będziemy wiedzieć.. musisz wyjąc amor i dopiero bedziesz wiedział.. chyba ze sam podniesiesz auto i może będzie jakaś nalepka jeszcze na nim. Zależy ile auto jest obniżone.. jak niewiele to możesz ładować seryjne amory (jakieś gazówki) a jak moxno siedzi to niestety trzeba krótszy amor.



Albo kupic seryjny i skrócic odpowiednio........... co raczej nie jest polecane........chociaż
  
 
Cytat:
2006-06-25 20:46:09, ToFastMKIV pisze:
Albo kupic seryjny i skrócic odpowiednio........... co raczej nie jest polecane........chociaż


skracać seryjny amor?
  
 
Cytat:
2006-06-25 20:46:57, VinCe pisze:
skracać seryjny amor?



Dla chcacego nic trudnego