Zbyt bogata mieszanka na biegu jalowym

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
witam mam taki problem otoz nie moge zdlawic mieszanki na jalowym zas na wysokich za uboga co moze byc przyczyna?za maly parownik?problem wystepuje na rozgrzanym silniku zas na zimnym dlawi sie i przerywa przez pewna chwile jak sie ustatkuje to juz jedzie.gdzie szukac przyczyny?instalacja lovato ll generacji w samochodzie opel vecrea A 2.0 16v.
  
 
jeżeli nie możesz wyregulować mieszanki na biegu jałowym,redyktor nie reaguje na żadną regulację,niestety jest już wyekspluatowany.pomoże tylko regeneracja albo wymiana na nowy.
  
 
A ile ten reduktor ma przejechane?
  
 
witam.ciezko mi powiedziec ile ma przejechane gdyz kupilem go juz zagazowanego ja przejechalem na nim okolo 30 tys szybciej mogl przejechac jakies 20 nie wiecej.jezeli chodzi o reakcje podczas regulacji to reaguje ale gdy silnik jest w miare jesscze nie dogazany to chodzI ladnie czysto i rowno ale jak juz zlapie te 80st to wtedy zaczyna mieszac wolnymi sluchac takie drobne strazaly z wydechu i pokazuje bogata mieszanke lecz gdy wcisne deliktnie pedal gazu to momentalnie skacze n uboga praktycznie 0.1-0.2 v atak na wolnych to stoi na 0.6-0.7 i nie mozna jej zubozyc no bo jak przykrece na parowniku to wtedy nie wydala na wysokich obrotach nie mowie juz o ruszeniu z miejsca strzela kicha, gasnac nie gasnie zadko sie zdarza.mozliwe ze parownik jest za slaby do tego auta lub juz zuzyty?jaki bylby najlepszy do tego auta?
  
 
50tyś na Lovato... Hmmm Ja mam przejechane 100tyś i dopero zaczyna coś się delikatnie dziać. Ale być może ten Twój był zarzynany, odpalany na LPG przy -20st i mógł już rzeczywiście paść.

Co do tego czy jest za słaby to musiałbyś poprostu zobaczyć jaką ma moc i porównać z mocą Twojego autka.
  
 
No może moja historia się do czegoś Tobie przyda....Też miałem bogatą mieszanke na wolnych ponad 8% ,zwiedziłem kilkunastu gaziarzy i w Krakowie i po drodze do Oświęcimia.Ale co jeden to mądrzejszy .Na ogół nie brali kasy za szukanie przyczyn takiego stanu z wyjątkiem jednego z Oświęcimia przy ul. Różanej niejaki oszust Pietranski -zdarł ze mnie kase nie wyregulował nic a na dodatek rozszczelnił elektrozawór.Nikt nie miał do mojej instalki programu komputerowego.Aż wreszcie trafił się jeden który zasugerował mi pewne rozwiązanie i to było skuteczne[adres : po trasie kraków -oświęcim w Alwerni przy stacji benz.tel.12 2833124.]Prozaiczna prosta usterka tkwiąca w malutkiej sprężynce która spadła z dzwigienki napinającej mębrane.Dosłownie 10 min. roboty odkręcenie 6 śrub i delikatne zdjęcie mębrany.Parownik nie ruszany.Nałożenie tej sprężynki i śruba wolnych obrotów działa ok.Przejechane mam prawie 40 tyś km.i mebrana nie jest jeszcze najgorsza ale pewno ją niebawem wymienie.Lambda działa teraz w każdym zakresie lepiej od 0,1-0,7V. A zatem --zajrzyj do parownika czyli reduktora gazu.[ bo wcześniej wszyscy polecali wymiane tego red.]Ale kosztowało minie to troche nerwów i upartość w dążeniu do celu.
  
 
dzieki za odpowiedz bede probowal dostac sie do parownika mozliwe ze tam cos jest nie tak a raczej napewno bo ten moj parownik tez dziwnei reaguje raz chodzi dobrze traz zle ale ogolni emowiac od poczatku na wiolnych mial bogata a na wysokich uboga mieszanke rano jak zapale i jak pali juz na gazie to chodzi ladnie rowno obroty sie wyrownuja ale w momencie jezeli wcisniesz pedal gazu to odrazu zaczyna kichac no i w miare rozgrzania silnika mieszanka staje sie bogatsza bo nawet slycahc ciche strzaly z wydechu tak jakby niedopalal.
  
 
A wymień no jeszcze filtr powietrza...
  
 
Filterek to można wymienić ,ale on nie ma wpływu na to ,że jest bogata mieszanka a raczej odwrotnie,bedzie więcej podawał lpg.
  
 
No właśnie miałem kiedyś podobna sytuację. Jak odpaliłem, to było ok, ale jak trochę przejechałem to robiło się za bogato. Regulacja -> jazda i dalej to samo.
Zmieniłem filtr i jak ręką odjął
  
 
ja mam tak z nowymi filtrami