Wymiana silnika 2.0 16v na mocniejszy/większy

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Opłaca się to w ogóle?

Mam 2.0 i niestety jest za słaby na omegę, przynajmniej dla mnie, więc pomyślałem o zmianie na np 2.5 lub 3.0 mv6? Co oprócz silnika należałoby wymienić? Czy komputer pokładowy pokazywałby prawidłowe informację? O czym jeszcze należy pamiętać przy takiej operacji?

Dzięki
  
 
Cytat:
2006-08-19 00:56:21, zYx pisze:
Opłaca się to w ogóle? Mam 2.0 i niestety jest za słaby na omegę, przynajmniej dla mnie, więc pomyślałem o zmianie na np 2.5 lub 3.0 mv6? Co oprócz silnika należałoby wymienić? Czy komputer pokładowy pokazywałby prawidłowe informację? O czym jeszcze należy pamiętać przy takiej operacji? Dzięki



Daj spokój, za dużo zachodu i niepotrzebnie wydanych $$$. Sprzedaj pudło i kup mv6.
  
 
Kurde, nie wiem dlaczego, ale jakos sie przywiązałem :/
chyba poczekam i kupie coś innego, nowszego.. kiedyś


[ wiadomość edytowana przez: zYx dnia 2006-08-19 01:18:53 ]
  
 
Z każdym "normalnym" autem tak jest: jesteś szczęśliwy dwa razy - raz jak je kupujesz, dwa jak je sprzedajesz. Więc jeśli 2.0 Ci zdecydowanie nie wystarcza, to bez sentymentów - pozbądź się go i kup coś mocniejszego, byle zadbanego. Nowe, mocniejsze auto pozwoli Ci bardzo szybko wyleczyć się z tęsknoty po tym starym . Wiele osób z naszego grona tutaj to przerabiało (ja również ) i na pewno to potwierdzą.
Przywiązać to się można do Astona Martina DB9 i wtedy go nie sprzedajesz tylko kupujesz Bugatti Veyrona jako drugie auto Ale nie przywiązuj się do Omegi 2.0
  
 
Oki zrobie tak jak mówisz
może w przyszłym roku, jakoś wytrzymam :]

Dzięki za rade
  
 
2,5 V6 - NIE JEŹDZI
potwierdzone
  
 
B w ogóle nie jeździ, tak dla ścisłości.

No chyba że u mnie się zakupi cały komplet części potrzebnych do jazdy, to wtedy coś tam pyrka.
  
 
Niestety na razie nie będzie mnie stać na nową omegę, dlatego nadal myślę nad wymianą silnika na młodszy i większy.

Coś ostatniu tu na forum czytałem, że i IMMO trzeba wymienić, żeby silnik odpalił?

Gdzie dorwać silnik z małym i prawdziwym przebiegiem? Tzn jakaś zaufana osoba?

Oprócz wymiany silnika co trzeba jeszcze wymienić? Jakieś szczegóły? Np chłodnica klimy/silnika i inne takie? A co np. z tarczami hamulcowymi, bo w sklepie zawsze jak sie kupuje jakąś część pytają jaki silnik?

Dzięki
  
 
zYx tez nad tym myslalem ale rozmawialem z mariosem i doszedlem do wniosku ze nie ma sensu za duze koszta ..
ja myslalem o swapie na 2,5 td ale tak jak mowie za duzo gratow trzeba zalatwiac .. naprawde za duzo zachodu ..
w chwili obecnej mam 2.0 16v ale to jest tylko do kulania sie.....
moze sie jakis kupiec znajdzie za jakis czas i sie sprzeda i wezmie albo tak ja ty chcesz wiekszy silnik + gaz , lub diesla....
pozdrawiam .....
  
 
bez jaj jak silnik w rozruszniku jest w miare niezajechany czyli ma do 300 t km a nie po 4 kręceniach a właściciel dbał to da rade tym jechać, no ale i tak brakuje jej temperamenu bo fabryczny przypomina 60 latke po szybkim capca rapca