Siłowniki maski z Allegro

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Czy ktoś może sprawdzał te siłowniki czy pasują? a może podejdą od jakiegoś innego auta bez przeróbek...?
  
 
no tak... nie dodałem linka
Allegro
  
 
Maski silnika czy klapy bagażnika Z siłownikami jest pewien myk. Kiedyś w moim kombiaku padły teleskopy i klapa opadała bezwiednie. Kupiłem zamienniki za ok. 70PLN/szt. Zakładałem w ASO przy okazji jakiejś wizyty z innym problemem. Przyszedł facet i pyta, skąd te teleskopy wziąłem. Zgodnie z prawdą odpowiedziałem, że to są zamienniki kupione w sklepie, który się zajmuje wyłącznie sprzedażą części do Forda. Zaprosił mnie na dół. Był założony tylko jeden nowy teleskop, a klapy nie dało się opuścić prawie pomimo tego, że się na niej wieszał Gdyby założyć drugi taki sam, mógłbym na klapie przewozić ładunek do 0.5 tony Może przydługawa wypowiedź, ale zwracam uwagę, że amortyzatory dobierane są ze względu na tłumienie. Jeśli będzie zbyt duże, nie zamkniesz klapy, a jeśli się uprzesz i zamkniesz, to wyrwie Ci zamek W moim przypadku skończyło się zakupem oryginałów po ok. 160PLN/szt...


[ wiadomość edytowana przez: mariobros dnia 2006-08-27 07:11:24 ]
  
 
to sa siłowniki maski silnika, zdaje sie ze benio BB miał cos takiego w swoim autku, ale sprzedał, dokładnie to pogadaj z nim.
  
 
oglądałem ostatnio essa z takimi siłownikami. Fajnie to wygląda.
Tylko facet twierdzi że auto jest troche więcej warte niż moge dać. Prosiłe was o opinie na temat tego auta.
Wątek jest tu
  
 
miałem te siłowniki - są góno warte - nie ma żadnych opisó mocowania itp. Po miesiącu przestały działać - nie utrzymywały maski, zaczęły rdzewieć (zarówno obudowa jak i pręt).
Nie warto, nie polecam.
Zgdadnij dlaczego jest brak gwarancji??
  
 
Cytat:
2006-08-27 07:31:04, fryszard pisze:
to sa siłowniki maski silnika, zdaje sie ze benio BB miał cos takiego w swoim autku, ale sprzedał, dokładnie to pogadaj z nim.



Z tego co ja wiem, to beniobb miał jakieś problemy z ich zamontowaniem i dlatego odsperzedał je komuś z klubu.
  
 
kupił je wojo a benio mi mówił ze nie trzymały
  
 
mam je od prawie roku przezyły zimę nie ciekną i nadal trzymają w zestawie było wszystko co potrzebne włącznie z instrukcją
  
 
miałem takie w mondeo a teraz będą w escorcie. przymierzałem juz i maskę trzyma jeden nawet.
  
 
To chyba zależy od siłowników. Ja mam już długo i nic złego się nie dzieje choć nie są to te z allegro. Pewnie jedne są lepsze, a drugie gorsze. Jakie są akurat te, trudno powiedzieć, no chyba że ktoś miał dokładnie takie same.
  
 
Cytat:
2006-08-27 11:59:51, -OMEN- pisze:
To chyba zależy od siłowników. Ja mam już długo i nic złego się nie dzieje choć nie są to te z allegro. Pewnie jedne są lepsze, a drugie gorsze. Jakie są akurat te, trudno powiedzieć, no chyba że ktoś miał dokładnie takie same.


A moze chodzi tu o montaz jesli ktos zrobi ok to bedzie dzialać
  
 
vince masz takie z allego?? to qrka flak moje byly jakies za slabe alebo nie zrozum ialem instrukcji :/ jedno z dwojga ale klapa wedlug mnie trzymala sie ledwo ledwo
  
 
Cytat:
2006-08-27 12:04:38, beniobb pisze:
vince masz takie z allego?? to qrka flak moje byly jakies za slabe alebo nie zrozum ialem instrukcji :/ jedno z dwojga ale klapa wedlug mnie trzymala sie ledwo ledwo


tak. mam te z allegro INXX. dokładnie od tego gościa co tu link jest
  
 
Cytat:
2006-08-27 12:10:17, VinCe pisze:
tak. mam te z allegro INXX. dokładnie od tego gościa co tu link jest



Sorka, ze odkopuję ten wątek, ale dzisiaj dostałem owe siłowniki INXX. Numer części 40021 co oznacza, że przeznaczone są do Escorta MK7. Niestety w śroku znalazłem instrukcję montażu dla VW oraz Opla. Czy ktoś mógłby zapodać jakieś zdjęcia w których miejsca wiercić lub zeskanować instrukcję montażu w Esach?
  
 
Cytat:
2007-07-02 18:48:43, DarasBB pisze:
Sorka, ze odkopuję ten wątek, ale dzisiaj dostałem owe siłowniki INXX. Numer części 40021 co oznacza, że przeznaczone są do Escorta MK7. Niestety w śroku znalazłem instrukcję montażu dla VW oraz Opla. Czy ktoś mógłby zapodać jakieś zdjęcia w których miejsca wiercić lub zeskanować instrukcję montażu w Esach?




Może komuś innemu sie przyda

  
 
Essiego mam od niedawna, ale powiem na przykladzie innego forda. Otoz kiedys kolega probowal w Fordzie Probe zamontowac silowniki maski- skonczylo sie na tym, ze po zalozeniu zbyt mocno nacisnal maske i sie zgiela w polowie Tym samym chce zwrocic uwage, ze trzeba bardzo dobrze dobrac sile, czyli ile tych niutonometrow potrzeba. Ja jednak przychylalbym sie aby do zamontowania uzyc nie jakis tanich silownikow z allegro tylko normalnych silownikow do np. klapy bagaznika. Inny moj kolega, rowniez w Fordzie Probe zamontowal maske na silownikach z bagaznika od Forda Sierry.
  
 
A ja powtórzę po raz enty:
1. Ważna jest siła siłowników
2. Jeszcze ważniejsze jest ich mocowanie i odległości od osi obrotu maski (wtedy siła działa na okreslonym ramieniu tworzac moment, który trzeba pokonać zamykając maskę)
3. Ważna jest długość siłowników.
4. Mazzi19 ma zamontowane to u siebie i były dołączone szablony, gdzie dokładnie nawiercić zawias i druga stronę.
5. Pytałem kiedyś gościa (piotr-berlin) z allegro odnośnie gwarancji - jest miesięczna, ale jak to będzie w realu...kto wie?