Fotorelacja z wymiany drazka zmiany biegow by gigi24&psycho

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Zaczynajac tego posta mam nadzieje ze wszyscy zobacza roznice meidzy escortami -> glupich drazkow zmiany biegow moze byc kilka rodzaji ale co tam

Fotorelacje zaczelismy troszke od konca gdyz dopiero pozniej przybyl aparat, ale sam wybierak i drazek zmiany biegow nalzey zdemontowac robiac po prostu wszystko na odwrot.
Na pierwszej fotce dwa urzadzenia: jedno wyjete z escorta 98 rok 1,6 zetec a drugie z ... garazu u Gigi oczywiscie to ladniejsze z psychoescorta


na drugiej ciag dalszy roznic... wszyscy sie zastanawiaja na tym etapie czy to wszystko wogole bedzie pasowac jedno do rugiego


a oto dlaczego trzeba bylo wymieniac drazek --> u psychola w essim po prostu sie rozlecial




na kolejny zdjeciu widac drazki kierownicze... Gigi jako znany "tjuningowiec" trzymal mocno skrocony drazek w swoim garazu ... psycho nie mial zbyt duzo do powiedzenia na tym etapie --> chcial zeby mu po prostu auto jezdzilo znow


tutaj juz ostatnie przymiarki i porownanie dlugosci wybierakow ze soba...niestety sa roznice ale co tam zaraz skrecamy i przymierzamy






jako ze czesci na nowe nie wygladaja przyda sie sporo smaru....





na imadle rozruszalismy wybierak...olej +wd40 i zaczal dzialac "prawie jak nowy"



calosc skrecona powinna wygladac jak ponizej.do przykrecenia jest 6 srubek w bardzo dobrze widocznych i oczywistych miejscach-> nie sposob sie pomylic ani zorbic cos zle





przykladamy sobie calosc do samochodu i patrzymy czy pasuje



najpierw mocujemy to.. sorki ale nie wiem jak to sie dokladnie nazywa


a na koniec pracy na podwoziu przymocowujemy wybieraki do skrzyni



nastepnie wchodzimy do autka i przykrecamy od gory magiczna plastikowa puszke






na koniec podsumowanie male czy efekt pracy zakladu tjuningu u gigi24 ..a wrazenia z jazdy? hmm troche "ciezko" ale co zrobic wybieraka sie nie wybiera
Podczas prac w warsztacie na specjalna uwage zasluguje kociak jego fotki moze sie jeszcze pokaza gdyz bardzo rzetelnie przeszkadzal w pracy , i zasluguje na uwage




fotki by gigi24 & text by p_s_y_c_h_o ( z banicji )
  
 
na końcu powinno być CDN bo jak już dobrze wiemy escort potrzebuje kolejnych napraw chyba że właściciel spasuje
  
 
Cytat:
2006-08-27 17:43:45, zero pisze:
na końcu powinno być CDN bo jak już dobrze wiemy escort potrzebuje kolejnych napraw chyba że właściciel spasuje





ZERO !!!


przestan biedak ma juz dosc a ty jeszcze tak glosno o tym

oszczedz mu wstydu
  
 
i taki brudny wsiadł do samochodu???? brak słów a gdzi epokrowce ochronne na kierownice i siedzenie??????
  
 
czyli zamontowany jest ten co niby nie powinien pasować.. a mówiłem że będzie pasował
  
 
nioop

chyba tak

podpasowalismy od 1.4 z 90 roku

poczatku chcielismy z dwoch zlozyc jeden ale niestety byly roznice widoczne na fotkach w dlugosciach drazkow

ale jak widac udalo sie i ess nawet jezdzi

i ponoc biegi tez sie wlaczaja

tylko sam lewarek jest krotszy niz orginal
  
 
Cytat:
2006-08-27 22:12:40, gigi24 pisze:
tylko sam lewarek jest krotszy niz orginal



Czyli nabral lekko sportowego harakteru... krotsze przelozenie...itd
  
 
Cytat:
2006-08-27 22:12:40, gigi24 pisze:
nioop chyba tak podpasowalismy od 1.4 z 90 roku poczatku chcielismy z dwoch zlozyc jeden ale niestety byly roznice widoczne na fotkach w dlugosciach drazkow ale jak widac udalo sie i ess nawet jezdzi i ponoc biegi tez sie wlaczaja tylko sam lewarek jest krotszy niz orginal


no to przeciez mówiłem ze na bank da się zamontować.... to psycho się uparł ze nie da się
  
 
Hej, Gigi!
Fajna fotorelacja. Za to lubię to forum - można znaleźć rzeczy niedostępne nigdzie indziej!
Zastanawiam się nad naprawą mechanizmu zmiany biegów, gdyż czasami mam problem z płynnym wrzuceniem biegu 1 i R. Wlazłem ostatnio pod auto i zobaczyłem że mam pękniętą w miejscu mocowania śruby pokrywę mechanizmu oraz w miarę luźno chodzi drążek jak go chwyciłem ręką.

Może ktoś z forumowiczuff odpowie na dręczące mnie pytania:

1) Czy w przypadku opisanym powyżej należy zmieniać cały mechanizm czy tylko części plastikowe?
2) Czy można kupić gotowy zestaw naprawczy orginalny lub wysokiej jakości?
3) Ile kosztuje taki zestawik?
4) Czy do wymiany/naprawy potrzebne jest coś więcej niż kanał i standardowe narzędzia?
5) Czy aby wymienić plastikowe części będę musiał wyjmować drążki i lewar?
6) Czy to prawda, że trzeba demontować środkową część rury wydechowej, żeby się dobrać do mechanizmu (w instrukcji escorta tak jest napisane)?
7) Ile krzyknie mechanik za w/w naprawę?

Dzięki za odp. Ale się rozpisałem