PROBLEM - Zamiast wolnych obrotów są wysokie.

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Może ktoś się już z czymś takim spotkał. Bardzo często podczas jazdy na jałowym biegu obroty silnika wzrastają z 950 do 2000-3000. Dzieję się tak bez żadnej przyczyny mi znanej. I tak samo jak pojawiają się anomalie tak samo znikają. Czasami nie naciskając gazu na V biegu jadę sobie 70km/h. Aha jest to niezależne od tego czy jadę na LPG czy na Pb. Proszę o pomoc i ewentualne wskazówki jak się tego pozbyć. Z góry dziękuję
  
 
Pewno silniczek krokowy
  
 
krokowy, taki maly kawalek metalu koloru srebrnego nad kolektorem dolotowym. cena nowego 350zl nie kupuj uzywki.. wymiana polega na odkreceniu 2 srub i przelaczeniu wtyczki.
  
 
a jak na luzie przełączysz na pb to nic się nie zmienia?
  
 
Norbi mysle ze u nas da rade kupic krokowca taniej niz 350 , pojedz do CMT i zacznij od sklepu ktory znajduje sie na prawo od Niedzialka (wchodzisz od Olimpu i jest ten maly Niedzialek - nie czesc hurtowni, mijasz go i zaraz na prawo jest sklepik)... jak kupowalem przewody WN to byly tam najtańsze z calego CMT
  
 
Dzięki wszystkim za pomoc.
  
 
witam
temat stary ale może ktoś jeszcze się nim zainteresuje

jeśli jadę ok 60 lub 70 km na godzinę i miałbym dać luz a obroty wzrosły by mi nawet do 3000 tak jak to było wspomniane (nigdy aż tak nie miałem) to włączył bym 5 bieg i silnikiem przy tej prędkości można uzyskać ok 1500 obr/min.

(zawsze to jakiś sposób przynajmniej na chwilę)
  
 
u mnie tez jakis czas temu trzymal obroty. przeciscilem przeplywomierz i poki co pieknie pracuje.

ja tez mam pytanie.
czy silnik krokowy ma byc taki czarny w srodku. u mnie jest cos takiego i nie wiem czy to czyms powaznym grozi czy po prostu tak ma byc ze starosci.
  
 
Cytat:
2006-11-06 13:42:37, wer1207 pisze:
u mnie tez jakis czas temu trzymal obroty. przeciscilem przeplywomierz i poki co pieknie pracuje. ja tez mam pytanie. czy silnik krokowy ma byc taki czarny w srodku. u mnie jest cos takiego i nie wiem czy to czyms powaznym grozi czy po prostu tak ma byc ze starosci.


ja też się podłączę pod to pytanie.
a jak czyścić to do "białego"?
przesmarować czymś czy nie?
  
 
Cytat:
2007-10-02 07:33:47, harnas60 pisze:
ja też się podłączę pod to pytanie. a jak czyścić to do "białego"? przesmarować czymś czy nie?


czyścić im więcej tym lepiej. Smarować tak-grzybek i uszczelnienia-może być olej silnikowy.