Zegary w MK VII

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Czy zdejmował już ktoś szybke osłaniającą zegary w MK VII?? Jesli tak to prosiłbym o wskazówki jak ją zdjąć albo jak wyjąć zieloną listwe przez ktróą świeci światło bo chce się jej pozbyc.
Z góry dzięki
  
 
Szybka siedzi bardzo mocno na tych zatrzaskach...ja podwazałem te zatrzaski plaskim wkrętakiem...z tego co pamiętam to najpierw te dwa dolne...jak one pusciły to całość odeszła bez problemu
  
 
Ale jakoś u mnie nie chce to zejśc.Boję się połamać a te zaczepy o których mówiłeś wątpie aby aż tak mocno trzymały tą szybkę.
Nie ma albo nie zna ktoś innego sposobu na wyjęcie tej zielonej plakietki od oświetlenia???
  
 
Cytat:
2006-09-14 12:20:06, ---Edi--- pisze:
Ale jakoś u mnie nie chce to zejśc.Boję się połamać a te zaczepy o których mówiłeś wątpie aby aż tak mocno trzymały tą szybkę. Nie ma albo nie zna ktoś innego sposobu na wyjęcie tej zielonej plakietki od oświetlenia???



dwa z góry i dwa z dołu ( klinowe plastikowe spinki obudowy czarne ) podepchnij jedną stronę ( 2 szt ) a później drugą i powtórz aż zejdą z obudowy licznika
  
 
Podepnę się pod stary temat, bo akurat to właśnie przerabiam
W opisany sposób zdejmuje się (istotnie bardzo łatwo) plastikową szybkę razem z czarną obudową. A mi chodziłoby o zdjęcie samej szybki - niestety jest klejona lub "przyspawana" do tej czarnej obudowy i raczej bez większych zniszczeń się jej zdjąć nie da. Chyba że ktoś ma jakiś sposób?

Kupiłem sobie białe zegary z obrotomierzem do mojego 1.3 Bolero i miałem nadzieję na podmianę szybki, w tych białych jest trochę porysowana a moja jest w niemal dziewiczym stanie. Niestety wymiana całej czarnej obudowy z szybką nie wchodzi w grę bo są niekompatybilne - brak miejsc na lampki w dolnej części


Wymiana samych zegarów też nie wchodzi w grę, bo w starym nie ma miejsca na obrotomierz.

Brak prędkościomierza bo "dokręcam" kilometry do aktualnego przebiegu
Na razie założę taki jak mam i zobaczę, szybka nie jest bardzo zniszczona, może będzie dobrze. Ale liczę na jakiś mało inwazyjny pomysł zdjęcia i założenia samej plastikowej szybki


[ wiadomość edytowana przez: goto dnia 2007-04-10 13:54:26 ]
  
 
po co się bawisz, jak masz kabelki podpinasz i hula. No chyba zę nie miałeś obrotka, ale widzę ze chyba go nie miałeś.
Zatem polecam wyszukiwarkę "obrotomierz"
  
 
Nie czytasz uważnie bawię się bo szybka w moim starym jest w dużo lepszym stanie i chciałem ją podmienić.
Wiem że podpinam kabelki i hula, przeczytałem chyba wszystko (albo prawie) co tu napisano na ten temat i powinno być OK, ale niestety z trochę porysowaną szybką.
  
 
Cytat:
2007-04-10 13:53:14, goto pisze:
Podepnę się pod stary temat, bo akurat to właśnie przerabiam ...



Oderwij ten biały plastik, w którym montuje się żarówki. Pod nim jest takie czarne korytko z zieloną szybką. Wiem że ciężko ale da się to zrobić, przykleisz lekko kropelką i po bólu. Tak to wygląda KLIK.
  
 
Cytat:
2007-04-10 13:53:14, goto pisze:
Podepnę się pod stary temat, bo akurat to właśnie przerabiam W opisany sposób zdejmuje się (istotnie bardzo łatwo) plastikową szybkę razem z czarną obudową. A mi chodziłoby o zdjęcie samej szybki - niestety jest klejona lub "przyspawana" do tej czarnej obudowy i raczej bez większych zniszczeń się jej zdjąć nie da. Chyba że ktoś ma jakiś sposób? Kupiłem sobie białe zegary z obrotomierzem do mojego 1.3 Bolero i miałem nadzieję na podmianę szybki, w tych białych jest trochę porysowana a moja jest w niemal dziewiczym stanie. Niestety wymiana całej czarnej obudowy z szybką nie wchodzi w grę bo są niekompatybilne - brak miejsc na lampki w dolnej części Wymiana samych zegarów też nie wchodzi w grę, bo w starym nie ma miejsca na obrotomierz. Brak prędkościomierza bo "dokręcam" kilometry do aktualnego przebiegu Na razie założę taki jak mam i zobaczę, szybka nie jest bardzo zniszczona, może będzie dobrze. Ale liczę na jakiś mało inwazyjny pomysł zdjęcia i założenia samej plastikowej szybki [ wiadomość edytowana przez: goto dnia 2007-04-10 13:54:26 ]


z tego co widze masz tą lepsza opcje do przeróbki... to co odpowiada za kontrolki to jest naklejka w kształcie smigał samolotu, zajmuje ona miejsce przez całe zegary od dołu, odklej to z wersji z obrotomierzem, da sie to zrobic bo ja tak robiłem, i bedziesz miał kontrolki gotowe, najlepiej sie odkleja ta "folie" jak zbijesz szybke w zegarach , aczkolwiek ja odklejałem bez niszczenia szybki, nastepnie w starej obudowie wymieniasz te "folijki" które odpowiadaja za górne kontrolki, a zeby dolne swieciły, nalezy porobic otwory w starej osłonce, ja uzyłem do tego wiertarki i powoli nawiercałem, tak zeby nie uszkodzic szybki, podpiłowac dziurki zeby były kwadratowe, nastepnie porobiłem przegródki z czarnego plastiku przymocowanego na distalu, na koncu przyklejasz ta folijke z dolnymi kontrolkami, i wszystko działa
  
 
Cytat:
2007-04-10 16:58:04, jerico pisze:
Oderwij ten biały plastik, w którym montuje się żarówki. Pod nim jest takie czarne korytko z zieloną szybką. Wiem że ciężko ale da się to zrobić, przykleisz lekko kropelką i po bólu. Tak to wygląda KLIK.


No tak, to do zmiany podświetlenia, mi kolor nie przeszkadza, przeszkadza mi porysowana przednia szybka.

Cytat:
2007-04-10 17:11:34, fryszard pisze:
z tego co widze masz tą lepsza opcje do przeróbki...


No, to jest pomysł, co prawda liczyłem na mniej inwazyjny, ale na pewno wart rozważenia. Dziś zaraz podłączam to co mam, bo mi auto potrzebne, ale w nastęnej wolnej chwili pomyślę nad tym. Dzięki

EDIT:
No i już założone, wszystko gra, obrotomierz śmiga jak trzeba, lampki się świecą, rys prawie nie widać Złożenie w porównaniu z rozebraniem tego wszystkiego to bajka Muszę jeszcze zobaczyć to wieczorem z podświetleniem, ale już mi się podoba, no i wreszcie mam obrotomierz.



[ wiadomość edytowana przez: goto dnia 2007-04-10 18:39:46 ]