DIESEL pompa wtryskowa

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam wszystkich klubowiczów mam omege kombi z 95r 2,5 td i mam taki problem najpierw miałwm problem z jazda po zakretach np zjazdy z autostrady na wiadukt
wjechałem na wiadukt i zadusiło silnik i stoje 2 min krecenia rozrusznikiem i zapalił a potem juz spoko.
Znalazłem usterke (chyba) wymontowałem pompe ze zbiornika paliwa okazało sie ze coś w środku nie łączy jak jest pionowo to działa jak ja tylko lekko przechyle to nie działa
Kupiłem nowa po wielkich poszukiwaniach drogie to jak djabli a takie małe i zamontowałem
bardzo szczesliwy zabieram sie za odpalanie mojej myszki i co wielka KAPA!!!! pompa zdiała bo pompuje ito elwgancko ale znowu kontrolka pomaranczowa ze znakiem pompy wtryskowej najpierw chwile swieci a pote mruga i silnik ani drgnie pomocy bo samochud potrzebny mi jest jak powietrze do pracy dojezdzam
Narazie pożyczyłem od tescia ale długo tak nie pociagne pomocy pomocy!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  
 
Sprawdź zawór odcinający paliwo w pompie wtryskowej może jego cewka się spaliła, Gdy podasz napięcie 12V prosto z akumulatora pownien pukać swożeń zaworu jak nie puka to jest uszodzony. Elektrozawór jest umiejscowiony z tyłu pompy wtryskowej i wkręcony od góry w głowicę z przewodami ciśnieniowymi. Swego czasu też z nim walczyłem,
Również musisz mieć sprawny akumulator oraz świece żarowe.
  
 
sprawdzałwm i elektro zwur i swiece zarowe ipompe paliwa i filtr paliwa a silnik jak nie chodził tak nie chodzi
  
 
spróbuj odkręcić przewód ciśnieniowy z jednego wtrysku, pokręć rozrusznikiem i sprawdź czy wogóle dostaje paliwo z pompy wtryskowej,

[ wiadomość edytowana przez: Tom_J dnia 2006-10-03 16:43:57 ]
  
 
własnie sprawdziłem i nic nie leci to jednak elektro zawur bedzie ?? czy cos innego
  
 
a zawór puka jakprzerywanie na krótko podajesz napięcie?

możesz go sprawdzić też wymonowując elektrozawór,
pozbawić go sworznia i sprężynki, tylko uważaj aby sprężynka nie wpadła ci w pompę i wkręcić spowrotem zawór w pompę
i próbować uruchomić, jak uruchomi to dobrze tylko chcąc póżniej zgasić silnik zatkaj dłonią dopływ powietrza ( na wolnych obrotach) do kolektora ssącego i będziesz już pewny na 100%, że to zawór.

[ wiadomość edytowana przez: Tom_J dnia 2006-10-03 17:17:45 ]
  
 
Sprawdź, czy paliwo dochodzi do filtra paliwa.Może filtr zapchany lub jego obudowa nieszczelna?
  
 
jak podłaczyłem elektro zawur na krutko to stuka dwa razy najpierw raz tak cicho potem załącza sie pzekaznik a potem takie głosne klikniecie i koniec ale ide jeszcze sprawdze porade TOM_J
  
 
a filtr jest wporzadku pełen paliwa a wkład filtra byłmiesiac temu wymieniany
  
 
Czy prawidłowo założyłeś doprowadzenie i odprowadzenie paliwa z/do baku? Jak mniemam, ruszałeś tylko pompę paliwa w zbiorniku?
  
 
Baton29 sprawdź jeszcze kody usterek
  
 
znalazłem liste koduw ale jak to zrobic to juz nie znalazłem co trzeba miec by to zrobic (nigdy wczesniej nie miałem auta z komputerem )
  
 
kody i jak sprawdzić

Ciebie dotyczy pozycja 10 listy ale we wcześniejszych jest pokazane jak to zrobić w OMEDZE B

powodzenia
  
 
Znalazłem złącze djagnostyczne ale kture dziurki (piny) mam zewrzec bo tam nie ma ani cyferek ani literek nic przeczytałem ze 5i6 ale kture to ??
  
 
przyjacielu masz podane jak na stole, pootwieraj linki z białymi literami i poczytaj trochę i pooglądaj zdjęcia, wszystko tam jest co potrzeba.
  
 
To znowu ja dzieki wielkiej pomocy TOM_J odczytałem usterki wmoim autku ale co dalej mam z ty zrobic
12-rozpoczecie djagnostyki
54- przek. pompy paliwa niskie napiecie
84- wtryskiwacz 4 niskie napiecie
92- czujnik wałka rozrządu niepoprawny sygnał
12- to koniec juz
ico ja mam z ty zrobic kompletnie nie wiem co mam z tym zrobic
podłączyc wysokie napiecie(zartowałem) poradzcie coś
  
 
masz 2,5 TD a czytasz inne kody

ty maszte kody i jak chcesz robć sam to sprawdzaj części które te kody wskazują.......

i te kody co podałeś wskazują to czego szukasz

[ wiadomość edytowana przez: Tom_J dnia 2006-10-03 20:42:35 ]

[ wiadomość edytowana przez: Tom_J dnia 2006-10-03 20:46:23 ]
  
 
54 musze wymienic zawór odcinajacy paliwo
84 obieg prądowy blokady rozruchu, moduł sterujący silnika nie rozpoznaje "sygnału imo" z blokady rozruchu, miga kontrolka silnika, odłącza pompę paliwa, to co ja mam z tym zrobic??
92- tempomat za duże napięcie, powyżej 4,7V - zwarcie lub przerwa w obwodzie lub pojazdy bez tempomatu nie mam tempomatu ??
ale dzieki tobie doszedłem juz bardzo daleko dzieki
  
 
Baton29 naucz się analizować. Niekoniecznie musisz wymieniać zawór odcinający paliwo. System zapisał to jako usterkę ponieważ imobileiser nie podaje napięcia na zawór (żeby nikt Tobie auta nie ukradł ) i jest na nim potencjał masy. Wiesz najlepiej gdybyś pojechał do elektryka niech Tobie to naprawi bo z tego co piszesz sam tego nie zrobisz.





[ wiadomość edytowana przez: Tom_J dnia 2006-10-03 22:47:33 ]
  
 
Załamałem sie juz jak podłacze elektro zawór na krutko to słychac jak stuka
Jak załączam stacyjke kontrolka miga ta z piorunkiem a na elektro zaworkó jest napiecie 12v a silnik nie odpala
jak posłaczam na krutko ele. zaw. to tez nie zapali no ku**a mac no nie wytrzymam
podłącze mu 220v to napewno sie otworzy