Wałek rozrządu M40

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
BMW 318i '90 M40.
Może ktoś się orientuje w sprawie.
Zdjąłem koło zębate wałka rozrządu (był luz który powodował przesuwanie się koła o jeden ząb do tyłu lub do przodu). Okazało się że ścięty jest klin w kole. (być może z tego względu miałem problem z odpalaniem). Mechanior stwierdził że coś jest nie tak z kołem i wałkiem, gdyż klin ma szerokość jakieś 4-5 mm a wcięcie na wałku jakieś 7 mm. wyglądało na to że koło jest nie od tego modelu. Ale kupiłem koło na szrocie i jest identyczna sytuacja - gość przy mnie zdjął koło z wałka. Więc mam pytanie czy tak to ma być i czy w związku z tymi różnicami nie będzie luzu na rozrządzie? Jak przy skręcaniu ustawić prawidłowo rozrząd?
 
 
A powiedz mi jeszcze dlaczego pytanie o wałek dajesz w dziale "pytania odnosnie forum???!!!!
  
 
przez pomyłkę. ale to nie jest odpowiedź na moje pytanie
 
 
Cytat:
2006-10-10 18:03:29, artobi pisze:
przez pomyłkę. ale to nie jest odpowiedź na moje pytanie



Pytania nie czytałem a takie pomyłki sa notoryczne i zazwyczaj usuwane wiec itak jest dobrze i mam nadziej ze cos to do sprawy jednak wniosło

pzdr
  
 
Dzięki za zwrócenie uwagi i przeniesienie mojego postu w odpowiednie miejsce. To była moja pierwsza pomyłka, którą zresztą również zauważyłem. Mam nadzieję, że odtąd będę bezbłędny.