KOLO ZAMACHOWE

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
WITAM wszystkich . jestesm nowy na forum . i powiem szczerze za duzo o mechanice nie wiem . znam podstawy . mam lade samare z 89 roku. bardzo dobry wozik. silnik 1,3 , przyspieszenie do setki 15,5 sekundy . co da mi odchudzone kolo zamachowe i ile by trzeba bylo je stoczyc zeby cos dalo. jak polepszyc mozna osiagi wogole w samarce malym kosztem ? polerka kanalow dolotowych ? pomocie . dziekuje
  
 
Cytat:
2006-10-25 10:18:38, SAMAR pisze:
WITAM wszystkich . jestesm nowy na forum . i powiem szczerze za duzo o mechanice nie wiem . znam podstawy . mam lade samare z 89 roku. bardzo dobry wozik. silnik 1,3 , przyspieszenie do setki 15,5 sekundy . co da mi odchudzone kolo zamachowe i ile by trzeba bylo je stoczyc zeby cos dalo. jak polepszyc mozna osiagi wogole w samarce malym kosztem ? polerka kanalow dolotowych ? pomocie . dziekuje

z tego co mi wiadomo...a wiadomo mi troche na dole forum jest czerwony napis.."szukaj"wystarczy wpisac "samara" lub "tuning" lub "modyfikacje" lub uważnie forum poczytac...

pozdrawiamy
  
 
Odchudzone kolo zamachowe da Ci duzo frajdy, ale rowniez bedziesz musial liczyc sie z czestszymi redukcjami pod gorke.
Po prostu, nie zmarnujesz mocy silnika na rozpedzenie ciezkiego kola zamachowego, a zuzyjesz ja na szybsze rozpedzenie samochodu. ALE - rowniez bedziesz mial mniej "zmagazynowanej" mocy w kole zamachowym i szybciej Ci bedzie brakowalo mocy pod gore - bedziesz musial uzyc silnika, a nie zmagazyunowanej mocy w zamachu.
Teraz tak - ja polecam powycinac kolo zamachowe(ja tak mam zrobione - zdjecia gdzies na forum chyba w watku lada doma dhla cos w tym stylu) na brzegu - im dalej od srodka tym lepiej bo wieksze sily dzialaja.Czysta fizyka. Toczenie kola wiele nie da- a moze byc bardzo niebezpieczne bo lubi sie urwać.
Tez sa gdzies zdjecia urwanego zamachu z tym ze z klasyka - w samarze moze byc gorzej
Przede wszystkim sprawdz czy nie jest popekane - a jesli jest to natychmiast je wyrzuc i kup sobie uzywane najlepiej z przed 1991 roku, bo nowki pekaja i te po 91.

Niekotrzy mowia ze po zdjeciu 1kg z zamachu - zyskujesz 10 KM.
Byc moze ze wolne obroty zaczna swirowac i plywac bo zamach nie bedzie w stanie dobrze napedzic na wolnych obr calej reszty.

NAJWAZNIEJSZE co MUSISZ zrobic to wywazyc DYNAMICZNIE kolo zamachowe, po odchudzeniu, bo inaczej wszytsko sie rozpasc moze, albo i oberwac.

A najlepszy i najtanszy sposob na polepszenie osiagow to wstawic turbo.
Cala reszta kosztuje na pewno wiecej.
  
 
czy ktos moze mi powiedzieć

czy kolo zamachowe lada 2101 zamach polonez są wspólzamienne

>>>???
  
 
Nie. Tylko docisk i tarcza.

-----------------
АвтоBA3 непобедим, скрутим, склеим, полетим
  
 
panowie jak myslicie????

http://allegro.pl/sprzeglo-polonez-nowe-i5276066292.html

czy to sprzęglo będzie wspolpracowac z oryginalnym ladowskim lozyskiem wyciskowym
pozdr
  
 
panowie??

czy kolo zamachowe niwa po 2009--pod tarcze 215mm

o takie
zamach

ma większę średnice wieńca, jest cięższe??????
czy podejdzie pod rozrusznik od klasyka---
czym sie rozni od zamachu od klasyka- czy tylko tym, że ma ma szerszą plaszczyzne pod tarcze

pozdr
  
 
A możesz napisać co kombinujesz?

Co do zamachu 215mm,to wymiary koła są takie same, jest tylko większe pole styku tarczy z zamachem. Do tego koła musisz kupić też inny docisk i tarcze, który kosztuje około 400 zł.

-----------------
АвтоBA3 непобедим, скрутим, склеим, полетим
  
 
narazie nie kombinuje ale w przeszlosci(kiedys tam) mam zamiar zalozyc nowy zamach,,


a tu mam valeo które powinno pasować do niwy


valeo

więc zbieram informacje

pozdr
  
 
Niestety, ten docisk jest do Moskwicza, a nie do łady.

Tutaj jest opis co będzie potrzebne i jaka jest różnica.

-----------------
АвтоBA3 непобедим, скрутим, склеим, полетим