Problem z E36 328

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam wszystkich
Mam mały problem z BMW E36 2.8 L .
Jest to moja druga beemka , wczesniej miałem BMW E36 2.5L .

Moze zaczne od tego ze dziwna sprawa jest z tym że nie wiem jakim cudem zalało mi otwory na świece na 5 i 6 cyl.
Każdy kogo pytam, sie dziwi jakim cudem mialem tam wode.
Nie myłem silnika , mam szczelne uszczelki maski i podszybia, osłony silnika tj. dekla zaworowego też są kompletne.
A wiec zalało mi te 2 cewki ,czy jak kto woli świece i podczas jazdy motor czasami tracił prace na 6cyl, chodził na 5 cyl.
Wróciłem do domu, osuszyłem tą wode , potem wymieniłem świece na nowe.
Sam nie wiem jak on pracował na tym zalaniu, bo cały otwór gdzie wchodzi świeca był w wodzie.
Po tej wymianie motor chodził normalnie, wszystko było OK, oprócz tego ze zaczeły sie problemy na wolnych obrotach . Chodzi równo, i nagle ma takie zachwianie jakby tracił iskre na jednym cyl .
Wymieniałem cewki na innny komplet bo 2 z nich pracowały gdy były zalane wodą .
Nic nie pomaga . Byłem u mechaników , też nie wiedzą.
Na komputerze z serwisu wszystko jest OK , zero błędów .

Serio nie wiem o co chodzi że uskakuje na jeden cyl na wolnych , i bardziej gdy sie zagrzeje .

Pojecia nie mam
czujnik wałka rozrządu albo czujnik połorzenia wału chyba nie bo są inne objawy .
przepływka też nie wydaje mi sie , bo reaguje po odpięciu OK
cewki mam inne i każdą z każdą próbowałem i jest to samo .
regulator wolnych obrotów tez nie bardzo, bo by ewidentnie falowałyby obroty ,a nie falują .

Moze ktoś coś doradzi ?? z góry dzieki


Aha , motor sie normalnie wkręca na wyższe obroty , nie strzela . Wszystko jest OK ze spalaniem


[ wiadomość edytowana przez: voyteck dnia 2006-11-04 20:52:00 ]

[ wiadomość edytowana przez: voyteck dnia 2006-11-22 17:56:23 ]
  
 
Witam, sorki że nie pomoge w rozwiązaniu problemu, jedyne co moge doradzić to to że może przewody od świec,
mam pytanie odnośnie silnika 2,5 a 2,8, bo piszesz że miałeś 2,5, powiedz mi który towim zdaniem silnik jest lepszy, silniejszy, jak ze spalaniem, bo planuje kupić BMW z którymś z silników ale mam duży dylemat, pozdrawiam Mariusz
  
 
Przewody , te fajki tez wymieniałem .

2.5 L to motor fajny ale silniki od 95roku 2litry,2.3litra i 2.8litra to silniki bardziej elastyczne i lepiej sie wkręcają na wyższe obroty . Spalanie też jest wg mnie mniejsze w 2.8 niż w 2.5

od 95 roku jest minimalnie inny osprzet motorów i chyba z tego wynika że serio odczuwam różnice

Jesli masz mozliwosc kupienia bmw z silnikiem M52 czyli 2L , 2.3L , 2.8L to polecam bo napewno są lepsze od silników M50