Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
voyteck BMW Cabrio 328 Gliwice | 2006-11-04 20:33:18 Witam wszystkich
Mam mały problem z BMW E36 2.8 L . Jest to moja druga beemka , wczesniej miałem BMW E36 2.5L . Moze zaczne od tego ze dziwna sprawa jest z tym że nie wiem jakim cudem zalało mi otwory na świece na 5 i 6 cyl. Każdy kogo pytam, sie dziwi jakim cudem mialem tam wode. Nie myłem silnika , mam szczelne uszczelki maski i podszybia, osłony silnika tj. dekla zaworowego też są kompletne. A wiec zalało mi te 2 cewki ,czy jak kto woli świece i podczas jazdy motor czasami tracił prace na 6cyl, chodził na 5 cyl. Wróciłem do domu, osuszyłem tą wode , potem wymieniłem świece na nowe. Sam nie wiem jak on pracował na tym zalaniu, bo cały otwór gdzie wchodzi świeca był w wodzie. Po tej wymianie motor chodził normalnie, wszystko było OK, oprócz tego ze zaczeły sie problemy na wolnych obrotach . Chodzi równo, i nagle ma takie zachwianie jakby tracił iskre na jednym cyl . Wymieniałem cewki na innny komplet bo 2 z nich pracowały gdy były zalane wodą . Nic nie pomaga . Byłem u mechaników , też nie wiedzą. Na komputerze z serwisu wszystko jest OK , zero błędów . Serio nie wiem o co chodzi że uskakuje na jeden cyl na wolnych , i bardziej gdy sie zagrzeje . Pojecia nie mam czujnik wałka rozrządu albo czujnik połorzenia wału chyba nie bo są inne objawy . przepływka też nie wydaje mi sie , bo reaguje po odpięciu OK cewki mam inne i każdą z każdą próbowałem i jest to samo . regulator wolnych obrotów tez nie bardzo, bo by ewidentnie falowałyby obroty ,a nie falują . Moze ktoś coś doradzi ?? z góry dzieki Aha , motor sie normalnie wkręca na wyższe obroty , nie strzela . Wszystko jest OK ze spalaniem [ wiadomość edytowana przez: voyteck dnia 2006-11-04 20:52:00 ] [ wiadomość edytowana przez: voyteck dnia 2006-11-22 17:56:23 ] |
Mariusz079 Fiat 126p 1.0 Wrocław | 2006-11-05 15:37:37 Witam, sorki że nie pomoge w rozwiązaniu problemu, jedyne co moge doradzić to to że może przewody od świec,
mam pytanie odnośnie silnika 2,5 a 2,8, bo piszesz że miałeś 2,5, powiedz mi który towim zdaniem silnik jest lepszy, silniejszy, jak ze spalaniem, bo planuje kupić BMW z którymś z silników ale mam duży dylemat, pozdrawiam Mariusz |
voyteck BMW Cabrio 328 Gliwice | 2006-11-05 15:57:46 Przewody , te fajki tez wymieniałem .
2.5 L to motor fajny ale silniki od 95roku 2litry,2.3litra i 2.8litra to silniki bardziej elastyczne i lepiej sie wkręcają na wyższe obroty . Spalanie też jest wg mnie mniejsze w 2.8 niż w 2.5 od 95 roku jest minimalnie inny osprzet motorów i chyba z tego wynika że serio odczuwam różnice Jesli masz mozliwosc kupienia bmw z silnikiem M52 czyli 2L , 2.3L , 2.8L to polecam bo napewno są lepsze od silników M50 |