Zegary z obrotomierzem w Cari E- pytania

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Hejka a moze nadszedł czas zeby jednak wstawic deske z obrotomierzem ale mam w zwiazku z tym kilka pytan, czy to sprawa tylko przekładki ? czy wszytkie wyprowadzenia są tzn czy jak kupie deske z obrotomierzem to jest kwestia tylko podpiecia złaczek i wszystko działa ( obrotomierz tez) i druga sprawa, bo ciezko znalesc deske zeby miała tylko km, z reguły sa takie co maja km i mile, powiedzcie mi czy te rozmiary tarczy w zegarach z obrotmierzem i bez sa takie same? tzn chodzi mi o to czy jakbym przełozył same cyferki z mojej starej deski to czy to wejdzie do takiej z obrotomierzem, czy to zupełnie inny rozmiar tego kółka ?
a moze ktos juz przerabiał taki patencik u siebie to poprosze o opinie i podpowiedzi co i jak zrobic

Pozdrwoionka


[ wiadomość edytowana przez: Krisoli dnia 2006-11-06 00:36:58 ]
  
 
Ja to przerabiałem ale w cari II.
Poszczególnych zegarów przełożyć się nie dało bo komplet zegarów z obrotomierzem robi(robiła) inna firma niż te bez obrotomierza. W związku z tym wymiary były nieco inne.
Poza tym u mnie nie wystarczylo samo zamontowanie i podpięcie nowych zegarów. Trzeba było pobawic sie troche elektryką. Tzn tak - wszystko działało ale wiązki do obrotomierza nie było przy samych zegarach chociaż dalej(np przy silniku) już była.

Tyle mogę powiedzieć.
Pzdr
  
 
Proponuję przede wszystkim wymontować własny licznik i dokładnie go obejrzeć (może nawet zrobić fotkę). Potem możesz szukać drugiego i porównać wygląd od tyłu. Jeśli złącza będą takie same, to nawet przy różnnicy w okablowaniu spec elektryk poradzi sobie bez problemu. Ale nie brałbym się za przekładanie samych tarcz.
Pozdrawiam.
  
 
Jak chcesz to postram się w weekend (jesli znajdę czas) wyjąć licznik i strzelić fotkę. Podaj maila, to postaram się wysłać.
  
 
możesz sobie przy okazji wstawić białe tarcze na przykład, albo z jakimś malowidłem ciekawym. Myśle, że na allegro będzie spory wybór. Choćby tu:

http://www.moto.allegro.pl/item137615318_biale_zegary_toyota_carina_e_p_220_o_6000.html

nawet możesz sobie wybrać kolor cyferek. Sam chętnie bym wstawił takie u siebie.

[ wiadomość edytowana przez: gr1oszek dnia 2006-11-07 23:10:48 ]
  
 
oo super jesli dałoby sie strzelic fotke
jesli cos to fotki na oliwek@oliwa.pl


Pozdrowionka i dzieki za pomoc
  
 
TUTAJ masz moje z rodowitej japoneczki
Pozdro.
  
 
oo super dziekuje
wykrece swoje i zobacze co mam za złacza i czy da sie bez wiekszych przeróbek cos zadziałac
  
 
liczniki w Cari E mają wszystkie bez względu na ozmaczenia taki same wtyki czy miejsca na wpięcia kostek niewazne czy jest to produkcji i pod oznaczeniem TOYOTA czy VDO , tylko te dwie firmy robiły liczniki do Carin , oryginalny pod oznaczeniem Toyota jest jak sie nie myle firmy Denso (wiekszosc rzeczy oni produkowli do Carin) ale na 100% tego nie powiem bo juz sie pogubiłem w tych producentach liczników za duzo liczników od róznych japońców sie widziało , w Toyotach Carinach E jest o tyle dobrze ze japońcu do wszystkich wersji kładli jedną instalację czyli jezeli nie masz obrotomierza w liczniku to najprawdopodobniej wychodzi kabel z kostki wpiętej w licznik od odbrotomierza z tymze on nie działa bo oczywiscie go nie masz , musiałbyś w tym wypadku udac sie do elektryka i niech on wybada który to i czy jest on gdzies wpięty ale podejrzewam ze albo nigdzie nie jest wpięty , albo jest podpięty i wystarczy tylko włozyc licznik i bedzie działał , liczniki z milami mają przebieg równiez w milach i przełozenie obrotomierza moze nic Ci nie dac jezeli masz licznik VDO a kupisz licznik Toyota , muszisz tez zwrócic uwage na oznaczenia na liczniku , naprzykład T19 , T23 itp coprawda są to oznaczenia modelu auta ale mozliwe ze coś tez w nich jest zmienione , ale jezeli udało by Ci sie sam obrotomierz przełozyc to nie powinno miec wiekszego znaczenia , gorzej z prędkościomierzem poniewaz moze oszukiwac troche aczkolwiek nie musi