Zawory ssące 40 mm

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
potrzebuje informacji jakie auto ma zwory ssące w granicach 39-40mm wie ktoś cos na ten temat .
Ewentualnie z czego ma wsadzone zawory ssące w swoim maluszku niejaki Wojtek Pajchrowski (K1)
  
 
Tipo 1.6 ma zawory 39 mm, dlugosc bodajrze 108mm.
  
 
bylo juz pare razy na temat takich zaworow...najlepiej dogadac sie z parandowskimi zeby dorobili...
  
 
A jakie ma polonez ktoś moze wie
  
 
Timon, a może jestes zainteresowany głowica z rozwierconymi zaworami i obniżona?! Mam ową i ewent sprzedam za rozsądną kwote
  
 
w tym własnie problem ze mi w swoja zostało tylko juz zawory wprawic i gotowa cała ssaki 39mm, poszerzone doloty i wyloty , plan 5 mm wybranbia przy zaoworowe i wypolerowana cała już praktycznie mam cała gotową
  
 
Cytat:
2006-11-19 17:36:17, Qba745 pisze:
Timon, a może jestes zainteresowany głowica z rozwierconymi zaworami i obniżona?! Mam ową i ewent sprzedam za rozsądną kwote



a jaka kwota wchodzi w gre i ile jest splanowana owa głowka
  
 
Możesz sam poszukać --> >> Katalog <<

Jest kilka opcji np. peugeot 505 2.0 lub ford escort 1.4, tyle ze w każdym przypadku trzeba by te zawory przerabiac bo maja inne zamki, i dlugości.
  
 
ja zamawiałem 39 mm u paradowskich, zrobią kazde jakie chcesz i do tego nieurywki, cena około 50 zeta od szt, czas realizacji jakieś 3-4 dni robocze
  
 
Cytat:
2006-11-19 19:41:06, _Arti_ pisze:
i do tego nieurywki,


nie ma takiego zaworu co by sie nie urwał, tak samo jak są czasmi 'korby nieurywki" które testowal evil, wały nieurywki które pękaja, zawory to ja sam testowałem i sie urwał, przy zamku samym.
w wyczynowych silnikach wyscigowych czy tam rajdowych też sa elementy z najwyższych pólek i sie urywają
  
 
wiadomo ze im wiekszy zawór tym lepiej ale ja bym wam radził przeliczyć wage takiego zaworu i masy bezwładnosci bo zawory bedą pekały od drgań, do tego czy gł to wytrzyma bo nie raz widziałem wypadajce gniazda popekane kanały z racju zbty cienkich scianek wiec czy gra warta swieczki, A Okno zaworowe można zwiekszyć nie koniecznie dajac duuze zawory bo mozna obrobic np 36 zawór by okno zaworowe odpowiadało zaworowi 38-39 mm a wage wyrównac lub zmniejszyc do serii
  
 
tak masz całkowitą race ale nie do końca bo trzeba wiąść pod uwage ze zawór urywa sie tylko wtedy gdy jest zle wyregulowany luz zaworowy i zawór uderza o gniazd wtedy pęka urywa sie ,i powoduje inne szkody w praktyce zawór nie powinien sie urwać nawet jeśli na trzonek grubości 4 mm to 4mm tak tylko dla porównania powiedziałem . Jakby ktoś nie zauważył zawór zaras przed spodkaniem sie z gniazdem zwalnia do prawie zera i delikatnie sie zamyka nie uderza w nie za co jest odpowiedzialny wałek rozrządu i charakterystyka jego krzywek
  
 
Cytat:
2006-11-20 13:00:29, TimonRC pisze:
bo trzeba wiąść pod uwage ze zawór urywa sie tylko wtedy gdy jest zle wyregulowany luz zaworowy i zawór uderza o gniazd wtedy pęka urywa sie ,i powoduje inne szkody w praktyce zawór nie powinien sie urwać nawet jeśli na trzonek grubości 4 mm to 4mm tak tylko dla porównania powiedziałem .


boże, kto ci takich głupot naopowiadał?
  
 
Cytat:
2006-11-20 13:00:29, TimonRC pisze:
tak masz całkowitą race ale nie do końca bo trzeba wiąść pod uwage ze zawór urywa sie tylko wtedy gdy jest zle wyregulowany luz zaworowy i zawór uderza o gniazd wtedy pęka urywa sie ,i powoduje inne szkody w praktyce zawór nie powinien sie urwać nawet jeśli na trzonek grubości 4 mm to 4mm tak tylko dla porównania powiedziałem . Jakby ktoś nie zauważył zawór zaras przed spodkaniem sie z gniazdem zwalnia do prawie zera i delikatnie sie zamyka nie uderza w nie za co jest odpowiedzialny wałek rozrządu i charakterystyka jego krzywek



  
 
Dobre chyba twoją wypowiedż przeanalizuje na wykładach z kinematyki układu korbowego albo może to jakoś policzymy? W sumie to po co ci tam sprezyny zaworowe może masz rorząd Desmo jak w Ducati? tam widzisz rozrząd jest odpowiedzialny za otwieranie i zamykanie zaworów.
  
 
Cytat:
2006-11-19 16:37:41, TimonRC pisze:
potrzebuje informacji jakie auto ma zwory ssące w granicach 39-40mm wie ktoś cos na ten temat . Ewentualnie z czego ma wsadzone zawory ssące w swoim maluszku niejaki Wojtek Pajchrowski (K1)


wojtkowi kiedys ssace podeszly z jakiegos traktora no a wydechy caly czas to seryjne ssace z malucha,acz kolwiek ma wlasnie dorobione wszystkie 4 na nowo na zamowienie w krakowie identyczne ksztaltem jak wygladaly obeerowskie warto tez dodac ze po ostatnich tychach silnik przachodzi remonto-przebudowe teraz bedzie naprawde mocny
  
 
Cytat:
2006-11-20 13:00:29, TimonRC pisze:
. Jakby ktoś nie zauważył zawór zaras przed spodkaniem sie z gniazdem zwalnia do prawie zera i delikatnie sie zamyka nie uderza w nie za co jest odpowiedzialny wałek rozrządu i charakterystyka jego krzywek


nie wiem kto ci to powiedzial ale napewno cie niezle oklamal,nie wiem tez czy ktos ci powiedzial ze zeby wdupic zawor ssacy 39mm do glowicy maluchowskiej trzeba przesunac prowadnice wiesz o tym??
  
 
Cytat:
2006-11-21 02:42:35, Radecki-Motorsport pisze:
wojtkowi kiedys ssace podeszly z jakiegos traktora no a wydechy caly czas to seryjne ssace z malucha,acz kolwiek ma wlasnie dorobione wszystkie 4 na nowo na zamowienie w krakowie identyczne ksztaltem jak wygladaly obeerowskie warto tez dodac ze po ostatnich tychach silnik przachodzi remonto-przebudowe teraz bedzie naprawde mocny



Aha, a to wczesniej byl slaby?
  
 
Nie wiem o co wam chodzi czyli chcecie mi powiedziec ze zawór zawsze uderza o gniazdo zaworowe bez wcześniejszego schamowywania no to wytłumaczcie mi dlaczego zawory nie klupią jak tak mocno niby w te gniazda uderzaja , po 2 jakby uderzały to by zaden zawór tego nie wytrzymał nawet najmocniejszy , po 3 przeanaluzujcie sobie budowe silnika bo jeśli nie wałek rozrządu jest odpowiedzialny za odpowiednia prace , prędkośc otwierania sie zaworu i jego szybkośc w odpowiednim mmencie to niewiem co innego chyba krasnoludki , wprawdze jest możliwość urwania materiału poprzez sily bezwładnosci czy jak to sie tam po fachowemu zwie ale zawór jest tak rzemyślany by wytrzymywał troche więcej nisz powiedzmy te 7-8 tys obr silnika ma jeszcze pewien zapas przed urwaniem samoczynnym z powodu tych sił na niego oddziałowywujących
A propo zaworów sterowanych walkiem bez spręzyn da sie takie coś wykonać nie ma rzeczy niewykonalnych

A tak dla informacji silniki formuły1 mają zawory o gróbości trzonka nawet 3mm i weście sobie pod uwage jak te silniki chodzą i jakie mają osiągi

Co do jeszcze jednej rzeczy ktos tam pisał ze nie zmieszcze zaworów ssących 39 w maluchowska głowice bez przesówania prowadnic musze cie zmartwć mylisz sie ja juz to mam praktycznie zrobione a zawory zadoptowane będą od peugota 1,3-1,5 204-305 o wymiarach 39,4x8x116 do lekkiego przyszlifowania na średnicy i usytuowania w odpowiednim miejscu zamka

Jeśli co nekórych wiedza jest oparta tyle co na własnych lub czyichś domysłach to nich sie lepiej nie wypowiada , nie mówie tu o wszystkich ale co niektórzy , wyśmiewaja sie a sami gówno wiedza przepraszam za wyrażenie .

[ wiadomość edytowana przez: TimonRC dnia 2006-11-21 19:45:00 ]

[ wiadomość edytowana przez: TimonRC dnia 2006-11-21 19:48:26 ]
  
 
to może wielki autorytet w tych sprawach TimonRC wytłumaczy nam czemu zawory urywają się tylko od złego luzu zaworowego?


[ wiadomość edytowana przez: schwepes dnia 2006-11-21 21:34:36 ]