Silnik przerywa.

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam.
Na początku chcę podkreślić że przeglądnołem wszystkie podobne tematy odnośnie podobnych problemów, a więc do rzeczy.
Od jakiegoś czasu ok. 2 misiące mam dziwne objawy w mojej e 30 silnik m40 + lpg mianowicie - podczas pracy na benzynie gdy uruchamiam zimny silnik wszystko jest ok. po kilku chwilach gdy silnik zaczyna łapać temp. zaczyna pracować jakby na 3 cylindry i ma problemy w przechodzenie na wyższe obroty(dławi się ) gdy jednak uzyska normalną temp. silnik dalej trochę kuleje ale już nie ma problemu z przejściem na wyższe obroty.
Byłem już u mechanika -podpiął pod komp. i wykazało że jest wszystko ok. Nadmieniam że podczas pracy na gazie wszystko jest ok.
Wykluczyłem już że to nie silnik krokowy - ładnie trzyma obroty,kable wn też są ok. ,kopułka też,wymieniłem także wtryski i bez różnicy,potencjometr przepustnicy też wykazuje odpowiednie parametry, sondę też wymieniłem.
Zastanawiam się nad czujnikiem temp.-ten który daje odczyt na komputer,lub nad przepływką.
PROSZĘ POMÓŻCIE BO JUŻ BRAK MI KONCEPCJI
POZDRAWIAM.
  
 
Świece sprawdzałeś ?
  
 
Świece nowe NGK.
  
 
A sprawdź jeszcze pompę paliwa. Miałem kiedyś e30 1.8 m40 i miałem podobne objawy z tym, że w czasie jazdy od czasu do czasu coś szarpało, taj jakby gubił iskrę. Okazało się, że przyczyną była pompka paliwa, po jej wymianie wszystko wróciło do normy.
Pozdrawiam
  
 
Pompa sprawdzona .
Daje ciśn. 2,8 atm.
Mechanik powiedział że jest wystarczające takie ciśnienie.
  
 
Cytat:
2006-12-05 09:58:30, Adam1_1 pisze:
Pompa sprawdzona . Daje ciśn. 2,8 atm. Mechanik powiedział że jest wystarczające takie ciśnienie.


Widzisz, u mnie pompka też była niby sprawna, ale od czasu do czasu się "zawieszała" Potrafiła chodzić bez zarzutu cały dzień i nagle wieczorem kilka przerwań i dalej ok.
  
 
Dzięki za sugestię , ale podczas pracy gdy uruchomię zimny silnik wszystko jest ok.
Problem się zaczyna gdy łapie temp.
Tak sobie myślę że to jakaś "pierdoła" czujnik ten w bloku lub w przepływce, acha jeśli chodzi o przepływkę - gdy odłączę wtyczkę od przepływki podczas pracy silnika - to zaraz mi gaśnie silnik .
Nie wiem czy to prawidłowy objaw.
Jeśli ktoś ma wiedzę na ten temat to proszę o szczegóły .
POZDRAWIAM.
  
 
Witam.
Wczoraj sprawdziłem przepływomierz.
Po odpięciu wtyczki od przepływki da się uruchomić silnik i pracuje on w trybie awaryjnym. I o dziwo problem nie znika t.z.n. silnik dalej kuleje.
Wychodzi na to że przepływka jest dodra.
Proszę podsuńcie jakiś pomysł- wszystkim becie pracują super.
POZDRAWIAM.