Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
mateuszc F&F MEMBER 126p / FaltDach / Bo ... k-ów | 2006-12-13 21:19:37 pokaz jakieś fotki jeszcze |
Furiosus (M) Furious Moderator duży, czerwony FIAT jeździ po Lublinie | 2006-12-13 22:06:25 Wartoby tem temat smyknąć na ogólny
A teraz do rzeczy. Jesteś pewny że to co wylatywało z węża to spaliny. Może uszczelka dmuchnięta i woda pomieszana z olejem brzydko sie kurzy???? Jak uszczelkę dmuchnie to silnik słaby i dławi się okrutnie!!!! |
super_kurczak zastava 750 Łódź | 2006-12-14 17:26:39 eee no w sumie to troche wygląda jak para. ale wydawało mi się, ze to raczej chura z oleju. trudno powiedziec. zdjęcia wrzuce lada moment. tylko włsanie jestem ciekaw o której uszczelce mówisz.
wg mnie to są spaliny. conajmnie to co wylatuje śmierdzi spalinami ahaa dodam jeszcze ze w zastaviw 750 silnik jest chłodzony wodą wiec jest to mozliwe [ wiadomość edytowana przez: super_kurczak dnia 2006-12-14 17:30:55 ] |
Furiosus (M) Furious Moderator duży, czerwony FIAT jeździ po Lublinie | 2006-12-14 19:08:18 Kurczaku
To są zdecydowanie pierścionki. Właśnie mechanik z 30 letnim doświadczeniem i były użytkownik takiej właśnie zastavki wydał wyrok. Gadałem przed chwilą z Fatherem i ot powyżej masz to co mi powiedział |
rosck Z Poznań | 2006-12-14 20:02:45 to samo miałem w mojej zastavie 1100p niby przebieg 50tys jak kupiłem a po miesiacu pierścionki sie rozleciały - pomogła wymiana silnika na 1,5 od uno |
super_kurczak zastava 750 Łódź | 2006-12-20 13:26:41 Drodzy Przyjaciele,
powiedzcie mi jak się zabrać do wymiany tych pierścionków? wiem, ze sam tego nie zrobie ale musze mniec pojecie na jaki koszt sie naszykować. 1. doradzcie mi co odrazu robic? cały remont silnika? 2. szlifować wał??? 3. czy do takiego starego samochodu dorobią mi panewki? 4. czy szlifuje się tłoki??? czy musze szukać nowych? 5. gdzie kupić pierścienie? czy je tez dorabia sie na zamówienie??? 6. jak to jest ze starymi autami?? czy jezeli warsztat szlifuje wały to czy do wszystkich samochodów? do zabytkowych tez? jest tu ktoś z łodzi? moze poleci mi ktoś dobry warsztat zeby sie nie naciąć z góry dzięki za pomoc. pozdrawiam |
dr_krzysiek Fiat 126p Nakło | 2006-12-20 15:03:10 Na początek możesz spróbować wlać jakiś lepszy olej, albo dolać jakiegoś gluta, mają takie rzeczy w motoryzacyjnym, kosztuje tyle co 1l oleju. To wersja soft
W wersji hard możesz zaadoptować silnik 903, nie ma z tym większych problemów. Swego czasu była nawet stronka w necie o takiej przeróbce. Na Allegro było też parę zosiek z silnikiem od kaszla. A co do kapitalnego remontu tej 750, to nie wiem jak z dostępem do części. Może będziesz miał szczęście i wystarczy tylko wymiana pierścieni. |
Markiej F&F Wolny Słuchacz :) gangówa Dębica | 2006-12-20 20:20:02 jezeli chcesz zeswapowac to silnik 903 ze skrzynia zoski powinien pasowac bez zadnej flanszy(chyba ze mnie w ch*ja zrobili) |
super_kurczak zastava 750 Łódź | 2006-12-20 22:43:45 o zmianie silnika nie ma mowy. w gre wchodzi tylko remont.
co mozna dorobic a co trzeba kupic nowe? |
Furiosus (M) Furious Moderator duży, czerwony FIAT jeździ po Lublinie | 2006-12-20 22:47:01 Kurczaku.
Staruszek mój chciał robić remont swojej kilkanaście lat temu i mam w domu kupe dupereli do tego modela. Nowych części, panewek, pierścionków nowych lamp innego szmelcu i silnik rozebrany...cuś byś poskładał...szyba przednia brand nju... |
Piorek Zastava 1100p i Polo ... Gdańsk | 2006-12-21 14:05:24
ad 1 najlepiej remont ad 2 jeżeli to jest konieczne (porysowany, zowalizowane czopy) ad 3 no pewnie..... oni dorabiaja panewki na wymiar ad 4 nie zabardzo, szlifuje sie cylindry i dobiera tłoki nadwymiarowe, ewentualnie można cylndry zatulejować i dać stare tłoki jeżeli nie sa uszkodzone ad 5 musisz zmierzyć ewentualnie podać z książki wymiary pierścieni jeżeli w sklepie jest ktos kompetentny do dobierze odpowiednie ad 6 a co to za różnica?? przecierz silnik Zastavy 750 to ta sama konstrukcja co seicento 899 mam kumpla w Tomaszowie Mazowieckim, jest zacnym magikiem od Zastavek co prawda 1100, ale naprawy ficzki by tez sie chyba podjął, jeżeli coś ugadam sie z nim i wiadomość dam na privie [ wiadomość edytowana przez: Piorek dnia 2006-12-21 14:07:52 ] |
super_kurczak zastava 750 Łódź | 2006-12-21 23:11:27 mam juz nową uszczelke pod głowice, nowy rozrząd,
jest tu ktoś z łodzi? |
kij osiemsetpięćdziesiąty Maszkienice/Tarnów | 2006-12-23 23:12:24 Ten silnik to niemal to samo co 903/899 i to co w 850-tym, tylko wymiary inne tłoków/cylindrów.
Zastawa 750/fiat 600D mają średnice 62mm i skok 63.5. 850 ma 65 średnice i 63.5 skoku. 903/899 ma większy skok bo 68, a średnice 65 jak 850. Jesli bawić się w remont silnika, to może prędzej tłoki zmienić. Pierścienie do 750/600D może nie być łatwo dostać, a i cena może być niezła. Remont 850 robił chrys66 i jakieś dojścia zdaje się ma do tego typu rzeczy, ale to fortune zdaje się kosztuje. Nie wiem jak z tłokami od 903, ale nie powinny się raczej znacząco różnić, poza średnicą, ale komlet nowych wyjdzie tyle co same pierścionki do 750 podejrzewam. Szlif pewnie trzeba by robić, a tłoki na n-ty szlif do 750 to pewnie jeszcze trudniej niż pierścienie. Więc może prościej będzie z tłokami o 903, tylko rozwiercić by trzeba cylindry, ale wtedy to już wyjdzie 850, ale to moce większe Te bloki to jakos nawet na 71 z czymś były rozwiercane (autobianchi), więc o brak materiału to nie trzeba się bać. Tylko pozostaje pytanie, czy tłoki od 903 nie różnią się od tych z 850. |
EksiL F&F Sympatyk Łódź | 2006-12-24 02:34:46
pewnie ktoś jest,ale oczywistych odpowiedzi na Twój temat o silniku nie znam,więc nie pomogę Ci niestety.pozatym poczekaj co Piorek napisze.a zastawkę kiedyś możnaby looknąc ale to już mniej istotna sprawa w tym momencie. |
super_kurczak zastava 750 Łódź | 2007-01-04 13:51:20 ...ale na 903 totrzeba przeciez wymienic silnik, tak? |
CEHU F&F MEMBER Duży Kropek Iserlohn/Niemcy | 2007-01-04 14:00:27 niech ktos sie wypowie na ten TEMAT bo jest mi to bardzo potrzebne. |