Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
adasco Bardzo Ważny GOŚĆ Roomster & kropek Łódź | 2006-12-20 07:48:40 To pierwotne zalozenia, obecnie niektore ulegly zmianie. Jakiej - dopisze w wolnej chwili. Teraz nie mam czasu
1) po pierwsze - likwidujemy obecne statusy. Kazdy jest po prostu klubowiczem po zaliczeniu miesiecznego okresu probnego na forum. Dlaczego? Obecnosc wielu statusow prowadzi do niepotrzebnych sporow. A tak - wszyscy beda rowni. Skonczy sie problem "ja jestem wazniejszy...". Co do stazu - to juz motonews zalatwia dopiskiem "elite 1000" i to wystarczy. Posiadanie lady jest warunkiem waznym, ale nie koniecznym. Wolalbym raczej zamilowanie, sentyment do auta i klubu. 2) zniesc wymog bywania na zlotach, jako kryterium okreslania "jakosci" klubowicza. Prawda jest taka, ze ci, co maja przyjechac - i tak przyjada, a ci, co nie - nie przyjada. Po prostu. Zauwazcie, ze na lzotach sklad obecnosci praktycznie sie nie zmienia od lat. Najwyzej jest 2-3 nowych. 3) Okroic rade do 3-4 osob (do dyskusji) -nikt nie moze byc reprezentantem przez dwie kolejne po sobie kadencje. -osoby te maja pelnic rowniez funkcje moderatorow - i tylko one. Mozemy ew. spierac sie o ilosc tych osob. 4) zmodyfikowac sposob finansowania. Obnizyc lub rozbic na wieksza ilosc rat skladki stale, wprowadzi ew. skladki okolicznosciowe, zalezne od potrzeb. Od osob, dojezdzajacych spontanicznie - zbiorka na zlocie, tak, jak ostatnio mialo to miejsce w Slomczynie - i sie sprawdzilo. 5) likwidacja forum hidden, a zamiast tego - dyskusje ze wszystkimi uczestnikami forum. I skonczyc ze sztucznym oddzielaniem forum od klubu. Zycie klubu - to glownie forum, a zlot jest tylko raz czy dwa w roku. Kompromisowa propozycja to PELNA informacja o dzialaniach rady w osobnym watku glownego forum. Dzis wyklul mi sie jeszcze ejden punkt. Rada otwiera spejalny, dostepny wszyswtkim watek na hiddenie, gdzie kazdy bedzie mogl wypowiedziec sie JEDNORAZOWO o jakims nowym pomysle rady, oczywiscie z tych najwazniejszych. Np - w przypadku wiekszych zmian, rada powinna pytac klubowiczow o zdanie, ale w takiej formie jak mowie, by nie bylo bardachy. POinformowac wszystkich ,ze ANKIETY sa dostepne dla kazdego i kazdy moze o ankiete poprosic. Nie wszyscy o tym wiedza. 6) obowiazkowy identyfikator auta klubowego. Czyli cos, co kazde klubowe auto miec musi. Moze to byc np. nalepka na ramke rejestracji - chlopcy z Lublina takie robili z tego co pamietam i kosztowalo to jakies grosze. Kazdy po okresie probnym placi te 2-3 zl i dostaje to z zaleceniem umiesczenia na aucie. Taka ramka jest chyba najmniej inwazyjna w design auta, ktory jest sparwa osobista. Jakies inne propozycje? 7) od biedy mozna pomyslec o osobnym statusie dla naszych zagranicznych przyjaciol -ale tylko dla nich, z racji wylacznie miejca zamieszkania. podzielic kraj na okregi, a w kazdym z okregow ustanowilc lokalna osobe (lub osoby) do kontaktow, np do rozdzielania gadzetow na spotach lokalnych. Ale tylko do kontaktow, a nie do zadnej wladzy. Ewentualnie - taki konktakt moze pomagac glownym reprezentantom, szukajac np miejsca na zlot czy bookujac miejsca. Ale to zaleznie od potrzeb. uaktualnilen wg ustalen z rada i paroma klubowiczami Po wprowadzeniu zmian w zycie, rozwazam wystapienie z klubu, by wiecej takich zawirowan nie generowac. [ wiadomość edytowana przez: adasco dnia 2006-12-20 08:45:12 ] |
adasco Bardzo Ważny GOŚĆ Roomster & kropek Łódź | 2006-12-20 08:49:13 Koli, odnosze sie w tej chwili do "identyfikatora" auta. Otoz - nie kazdy moze chciec umieszczac naklejke - mam tu na mysli glownie uzytkownikow klasykow. Ale jesli - to nalepka powinna byc umieszczana u kazdego w tym samym miejscu. i powinna byc standardowa. Przyklady ponizej.
to oczywiscie przyklad standarodowego identyfikatora. Np. klub cytrynki ma pomaranczowe kolko klejona na lusterku od kierowcy. Ale to ma znow te wade, ze nie popularyzuje klubu ikojarzone jest tylko przez "wtajemnoczonych". A na ramce - bylby jak byk adres - i moze ktos zauwazylby i do nas dolaczyl. Mysle tu troche o popularyzacji klubu. Ale nie upieram sie, moze ktos ma jeszcze lepszy pomysl. |
maxymilan SYMPATYCZNY GOŚĆ kraków | 2006-12-20 11:58:48 to ja tez sie wypowiem :
1) co do identyfikatora to podoba mi sie to co proponuje adasco na szybie przedniej i tylnej co do popularyzacji to mysle ze nie jest wielkim wysilkiem i nie jest to kosztowne zaprojektowac wzor wizytowki klubowej 90x50 , i kazdy kto chce moze sobie naprawde za grosze wydrukowac z 100 szt. i nosic pare przy sobie czy miec w aucie i w razie czego wkladac za wycieraczke jakiejs lady jak cos moge zaprojektowac kilka wzorow 2) co do statusow uwazam ze powinien zostac status sympatyka i klubowicza mozna jeszcze dodac staus honorowego klubowicza za specjalne zaslugi dla klubu 3) klubowicze powinni placic skladki i nie przesadzajmy ze te 40 czy nawet 50 zl rocznie to duze pieniadze jak komus zalezy na klubie to jest w stanie to wyskrobac ( nie czepiac sie mnei ze jeszcze nie zaplacilem bo zaplace w styczniu bo nie chce mis ie liczyc jakis 5 za miesiac itd itp wole za rok z gory ) 4) warto by wydawac legitymacje ( jestem w stanie to zrobic i nawet sfinansowac zalezy ile tego by bylo ) i zalatwiac liste znizek dla klubowiczow na ta legitymacje w roznych miejscach niekoniecznie w sklepach moto ale gdzie sie da zawsze te 5% czy 10% na rozne uslugi bedzie dodatkowa zacheta do placenia skladek i bycia w klubie tylko musiala by to byc oferta ogolno polska a przynajmniej obejmujaca wieksze miasta 5) i np na szybe mogly byc jakies takie naklejki projekt tak machniety na szybko jak cos mozna dopracowac [ wiadomość edytowana przez: maxymilan dnia 2006-12-20 13:21:33 ] |
Koliber_111 SYMPATYCZNY GOŚĆ łada 2101/łada 110(s ... Warszawa | 2006-12-20 12:44:49 status kandydata powinien zostać,podobnie jak klubowicz i sympatyk.zmienić się powinny zasady podziału.decyzja powinna należeć do osoby zainteresowanej.klubowicz-płacę składkę i czynnie działam(zloty spoty itp),sympatyk bez sładki,mniej zaangażowany itd. |
andrzej_krakow (S) MEGA ŁADZIARZ Złom 2105 aktualnie Warszawa | 2006-12-20 13:07:42
Nie uważam że masz rację. Niech o przyszłości klubu decyduja ludzie którzy jeżdza Ładami i płacą składki, a nie tylko gadający o Ładach
jak zauważył Góral - są inne formy aktywności
a dlaczego 4 a nie pięć? Żeby Górala się pozbyć? Po raz kolejny nie możesz zaakceptowac prostego faktu że Górala jakoś ludzie popieraja skoro został wybrany na kolejną kadencję
Ja Cie proszę, 20 zeta na pół roku to duzo???? Nie bądżmy śmieszni.
Forum Rady zostało stworzone po to żeby zlikwidować zgrzyty na forum ogólnym. Zreszta jak byłes Radnym jakoś Ci to nie przeszkadzało, sam mogłeś sobie tam ulżyć. Ponadto, jak to jest, ze to właśnie Ty masz zawsze jakieś ale jak nie do rady w całości, to do Górala, to do mnie ( w poprzedniej kadencji), to do regulaminu itp itd. Sorry, ale zacznij cos robic dla klubu a nie krytykuj wszystkiego i wszystkich, bo to juz jest nudne czytac po raz setny że Adasco znów ma cos przeciwko czemuś!!!! |
Koliber_111 SYMPATYCZNY GOŚĆ łada 2101/łada 110(s ... Warszawa | 2006-12-20 13:49:09 wydaje mi się,że otwarcie klubu na chętnych do działania ma sens.chodzi mi o kwestie posiadania samochodu i obecności na zlotach.co do obecności na zlotach widzę,że jesteśmy raczej zgodni,aby nie był to warunek przyjęcia kandydata,szczególnie w sytuacji jednego zlotu w roku.co myślicie w temacie posiadania łady?.realia są jakie są,za kilka lat zostanie kilku fanatyków klasyków i kilka,może kilkanaście(oby) posiadaczy 11x.czy chcemy iść w tym kierunku,czy otworzyć klub na miłośników tej marki,dająć im pełne prawa i status klubowicza,wraz z idącymi za tym obowiązkami.
moje zdanie jest następujące: 3 statusy -kandydat,wiadomo o co chodzi -klubowicz,płaci składkę,aktywnie działa w klubie(zloty,spoty,artykuły na stronie itp) -sympatyk,nie łaci składki(status dla osób nie chcących się angażować,a jedynie popisać o ładach i zdobyć informacje techniczne) połóżmy nacisk na aktywność i działanie na rzecz klubu,a nie na posiadanie łady [ wiadomość edytowana przez: Koliber_111 dnia 2006-12-20 13:51:44 ] |
kruchy_ezg ŁADZIARZ Samara 21093 MPI Zgierz | 2006-12-20 14:03:01
natomiast co do pomyslu zabronienia drugiej kadencji - bez sensu. skoro i tak sa w jakims stopniu demokratyczne wybory, to czemu nie. skoro lud chce tej samej wladzy... jezeli chodzi o legitymacje i znizki - moze warto zastanowic sie znowu nad zmiana formy prawnej klubu - zrobic z niego stowarzyszenie. wtedy moze byc prosciej, przynajmniej jezeli chodzi o firmy do jakiegos sponsoringu itp... |
maxymilan SYMPATYCZNY GOŚĆ kraków | 2006-12-20 14:25:53 co do ilosci osob i wizji ze jest nas coraz mniej to moje zdanie jest takie ze bardzo wiele osob traktuje lade jako pierwszy samochod, jako tani samochod , i posiadanie tego auta czesto wynika ze statusu finansowego niz z fascynacji marka , pozatym coraz mniej lad jest w polsce niestety zwlaszcza w dobrym stanie , co do spotow , co do zlotow to mimo wszystko ok jest to fajna forma integracji ale uwazam ze bywanie na nich nie moze byc obowiazkiem a poinna to byc przyjemnosc kto chce to jedzie i juz |
adasco Bardzo Ważny GOŚĆ Roomster & kropek Łódź | 2006-12-20 15:20:36
a dlaczego nie?
a dlaczego nie 10???? I nie o Gorala chodzi....
a to czemu i tak byli tacy, ktorzy narzekali? Chce im po prostu wytracic ostatni argument. Jak nie zechca i tak nie zaplaca... ale nie bedzie gadania, ze nie moge, ze za duzo...
To doczytaj, ze ustalilem z Goralem pelna informacje o dzialaniach rady, a hideen jako taki zostanie
Widac jestem upierdliwy. Szkoda, myslalem, ze sie dogadalismy. Widac sie mylilem....
Wlasnie chce cos zrobic. Wprowadzic kosmetyczne zmiany w klubie. Pytania->napisz do Gorala. On wyjasni. Reszta nie martw sie, niebawem prawdopodobnie znikne z LKP.... |
andrzej_krakow (S) MEGA ŁADZIARZ Złom 2105 aktualnie Warszawa | 2006-12-20 16:01:16 Dlaczego o klubie mają decydować ludzi jeżdzący Ładami? Ano dlatego żeby nie było tak jak w PZMot i nie tylko że o przyszłości organizacji decydują ludzie którzy od 30 lat nawet nie siedzieli w autach. |
adasco Bardzo Ważny GOŚĆ Roomster & kropek Łódź | 2006-12-20 17:09:44 Mysle Andrzej, ze przesadza. Rozumiem ortodoksyjne podejscie, ale czemu, jesli ktos tak jak ja ma sentyment do lady, milo wspomina owo auto, nie moze byc klubowiczem?
Co innego czlowiek, ktory wpadl na chwile na forum, bo akurat chwilowo mial lade, a co innego ktos, kto tak jak ja wciaz jest tu z Wami, wciaz jezdzi na zloty i w miare posiadanej wiedzy sluzy pomoca innym. Pomine tez juz fakt, ze np moja oferta w klubowym assistance wciaz pozostaje w mocy. Ale oczywiscie mozesz nawet wnioskowac o wydalenie mnie z kluby, bo nie mam lady, a wpieprzam sie w zycie klubowe i proponuje jakies tam zmiany, ktore zreszta w pewnym stopniu spotykaja sie z pozytywnym odzewem. Nawet Gorala. |
dcnt MEGA ŁADZIARZ Audi 80, Land Rover ... Pilzno | 2006-12-20 17:18:20 Co do laczenia funkcji radnego i moderatora to chyba lepiej odpusccie, jadna funkcja z druga ma niewiele wspolnego.
Pozatym w razie jakiejs ostrej dyskusji na temat dzialan rady, gdyby ktorys radny wycial komus jakis post, doszukiwano by sie ograniczen wolnosci slowa, braku demokracji, wolnosci wypowiedzi i takie tam. A moder i tak ma "przechlapane" wiec po co kombinowac |
janisz ŁADZIARZ 2107 1.5 , 2101 '75 ... Warszawa | 2006-12-20 19:04:59 Uważam że posiadanie łady jest warunkiem koniecznym do bycia klubowiczem! |
arsen SYMPATYCZNY GOŚĆ PRZYJEDŹ ZOBACZ!!!!! . | 2006-12-20 19:20:10
problem janisz powstaje tu... ponad połowa jest rozsadna i porejestrowała auta na , ojców dziadków, wójków itd... by miec zniżki... wiec jak sprawdzic "kto ma" ?? hmm? |
mily_byd SYMPATYCZNY GOŚĆ FSM PF 126p '93 bydgoszcz | 2006-12-20 19:57:53 Jeżeli mogę wyrazić swoje skromne zdanie to chciałbym to uczynić. A myślę, że mogę bo chociaż mam inny samochód niż łada, to jednak jestem sympatykiem i przyszłym właścicielem (klubowiczem).
Uważam, że sposób funkcjonowania klubu powinien być prosty bez rozwlekania się na jakieś szczegółowe regulaminy, bez różnych podziałów itd. Wszystko w kilku zdaniach i git. W klub końcu nie jest to jakaś organizacja, lecz nieformalna grupa kloeżeńska - Myślę że wystarczy podział na klubowiczy i sympatyków. Kto ma ładę i płaci składki jest klubowiczem - pozostali są sympatykami. - Jestem za tym żeby forum było ogólnodostęptne bez ograniczania wątków tylko dla klubowiczy. Po prostu kto robi jubel to niech wypiernicza z forum - kasować takie posty i tyle. - o zaangażowaniu nie powinno świadczyć uczestnictwo w zlotach - w końcu nie każdy może uczestniczyć w każdym zlocie. Myślę że wystarczy mieć kontakt z klubem (np. forum) a martwe dusze kasować. - wszelkiego rodzaju legitymacje wg mnie sa niepotrzebne - przecież nikt nie będzie chyba ściemniał że ma ładę a w rzeczywistości nie ma, no nie? Poza tym takie legitymacje to niby po co?? - składki członkowskie - jestem za, jest to słuszne rozwiązanie żeby zgromadzić środki na nagrody na zlotach itp. [ wiadomość edytowana przez: mily_byd dnia 2006-12-20 19:59:49 ] [ wiadomość edytowana przez: mily_byd dnia 2006-12-20 20:00:54 ] |
Góral (M) Loża Szyderców Opel Meriva A Helmond | 2006-12-20 20:16:02
obecność na zlocie nie jest jedyną formą zaangażowania. regulamin mówi: *Klubowicz*= osoba posiadająca samochód marki Łada, która spełniła poniższe kryteria: 1) Opłata składki członkowskiej oraz 2) Udział w Zlocie Ogólnopolskim zwanym inaczej krajowym lub 3) Udział w 2 Spotach Regionalnych lub 4) Udział w trzech spotkaniach lokalnych lub 5) Pomoc w tworzeniu strony klubowej (napisanie artykułu lub relacji z Ładą w roli głównej.) lub 6) Inny rodzaj działalności klubowej, który w szczególnych przypadkach może zastąpić powyższe (podlega ocenie Rady LKP) zwracam uwagę na wyboldowane fragmenty Ja widać przynależnośc klubową można wyrazić w różny sposób, nie tylko samą obecnością na zlocie nie stwarzajmy wrażenia że forum to jedyna możliwość działania w klubie. nie twórzmy klubu wirtualnego, bo do blablania w internecie posiadanie łady nie jest wogóle potrzebne. |
janisz ŁADZIARZ 2107 1.5 , 2101 '75 ... Warszawa | 2006-12-20 20:25:20
Klubowiczem wg mnie by był ten kto: -ma ładę, -ma łade i nieładę, -którego ktoś z rodziny ma ładę ale który to dba o nią i użytkuje tak jakby był właścicielem. Klubowiczem nie jest ten kto: -nie ma łady lub jakiegokolwiek z nią kontaktu, -nie ma łady a miał ale teraz ma co innego, -nie ma łady ale obiecuje kiedyś tam mieć, -nie ma łady a którego to ktos z rodziny ma ładę ale nie traktuje jej jak własnego samochodu. Myśle że ostatnich punktów każdej kategori nei trzeba wyjaśniać i definiować szczegółowo pojęć własciciel czy użytkownik i każdy szczerze oceni do której kategori by sie nadawał. Takie moje zdanie. |