ZMIANY W KLUBIE

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Ponieważ wątek "pytania do rady" przekształcił się w dyskusję o przyszłości klubu zakładam ten wątek.proszę o konkretne propozycje i rzeczową dyskusję.
Moderatorów proszę o usuwanie wszystkich OT i kłutni nie związanych bezpośrednio z tematem.
Adasco czekamy na Twoje propozycje.
  
 
To pierwotne zalozenia, obecnie niektore ulegly zmianie. Jakiej - dopisze w wolnej chwili. Teraz nie mam czasu

1) po pierwsze - likwidujemy obecne statusy. Kazdy jest po prostu klubowiczem po zaliczeniu miesiecznego okresu probnego na forum. Dlaczego? Obecnosc wielu statusow prowadzi do niepotrzebnych sporow. A tak - wszyscy beda rowni. Skonczy sie problem "ja jestem wazniejszy...". Co do stazu - to juz motonews zalatwia dopiskiem "elite 1000" i to wystarczy. Posiadanie lady jest warunkiem waznym, ale nie koniecznym. Wolalbym raczej zamilowanie, sentyment do auta i klubu.

2) zniesc wymog bywania na zlotach, jako kryterium okreslania "jakosci" klubowicza. Prawda jest taka, ze ci, co maja przyjechac - i tak przyjada, a ci, co nie - nie przyjada. Po prostu. Zauwazcie, ze na lzotach sklad obecnosci praktycznie sie nie zmienia od lat. Najwyzej jest 2-3 nowych.

3) Okroic rade do 3-4 osob (do dyskusji)
-nikt nie moze byc reprezentantem przez dwie kolejne po sobie kadencje.
-osoby te maja pelnic rowniez funkcje moderatorow - i tylko one. Mozemy ew. spierac sie o ilosc tych osob.

4) zmodyfikowac sposob finansowania. Obnizyc lub rozbic na wieksza ilosc rat skladki stale, wprowadzi ew. skladki okolicznosciowe, zalezne od potrzeb. Od osob, dojezdzajacych spontanicznie - zbiorka na zlocie, tak, jak ostatnio mialo to miejsce w Slomczynie - i sie sprawdzilo.

5) likwidacja forum hidden, a zamiast tego - dyskusje ze wszystkimi uczestnikami forum. I skonczyc ze sztucznym oddzielaniem forum od klubu. Zycie klubu - to glownie forum, a zlot jest tylko raz czy dwa w roku. Kompromisowa propozycja to PELNA informacja o dzialaniach rady w osobnym watku glownego forum. Dzis wyklul mi sie jeszcze ejden punkt. Rada otwiera spejalny, dostepny wszyswtkim watek na hiddenie, gdzie kazdy bedzie mogl wypowiedziec sie JEDNORAZOWO o jakims nowym pomysle rady, oczywiscie z tych najwazniejszych. Np - w przypadku wiekszych zmian, rada powinna pytac klubowiczow o zdanie, ale w takiej formie jak mowie, by nie bylo bardachy. POinformowac wszystkich ,ze ANKIETY sa dostepne dla kazdego i kazdy moze o ankiete poprosic. Nie wszyscy o tym wiedza.

6) obowiazkowy identyfikator auta klubowego. Czyli cos, co kazde klubowe auto miec musi. Moze to byc np. nalepka na ramke rejestracji - chlopcy z Lublina takie robili z tego co pamietam i kosztowalo to jakies grosze. Kazdy po okresie probnym placi te 2-3 zl i dostaje to z zaleceniem umiesczenia na aucie. Taka ramka jest chyba najmniej inwazyjna w design auta, ktory jest sparwa osobista. Jakies inne propozycje?

7) od biedy mozna pomyslec o osobnym statusie dla naszych zagranicznych przyjaciol -ale tylko dla nich, z racji wylacznie miejca zamieszkania.

podzielic kraj na okregi, a w kazdym z okregow ustanowilc lokalna osobe (lub osoby) do kontaktow, np do rozdzielania gadzetow na spotach lokalnych. Ale tylko do kontaktow, a nie do zadnej wladzy. Ewentualnie - taki konktakt moze pomagac glownym reprezentantom, szukajac np miejsca na zlot czy bookujac miejsca. Ale to zaleznie od potrzeb.


uaktualnilen wg ustalen z rada i paroma klubowiczami
Po wprowadzeniu zmian w zycie, rozwazam wystapienie z klubu, by wiecej takich zawirowan nie generowac.

[ wiadomość edytowana przez: adasco dnia 2006-12-20 08:45:12 ]
  
 
moim zdaniem należy zrobić dwa statusy-klubowicz i sympatyk.klubowicz płacący składkę,sympatyk nie.nie stawiajmy posiadania łady jako warunek bycia klubowiczem i otwórzmy się na miłośników marki.lepszy miłośnik bez samochodu niż "burak"z łądą.ludzie sami zdecydują na ile chcą zaangażować sie w klub.
Popieram zniesienie wymogu bycia na zlocie.przy jednym zlocie w roku może to być trudne.niech będzie zlot lub 2 spoty.
składki są konieczne dla w miarę sprawnego organizowania imprez,rezerwacji tou,ośrodka itp.
Rada i forum hidden powinny pozostać,sprawdza się to rozwiązanie.trudno każdą drobną decyzję podejmować w formie ankiety bo nie podejmiemy jej nigdy. proponuje utworzenie wątku zamkniętego"praca rady"gdzie pojawiać się będą informacje o jej działaniach i uzasadnienia podjętych decyzji.
Zamiast ramki pod rejestracją wystarczy naklejka.
Czekam na Wasze opinie.
  
 
Cytat:
2006-12-20 07:48:40, adasco pisze:
To pierwotne zalozenia, obecnie niektore ulegly zmianie. Jakiej - dopisze w wolnej chwili. Teraz nie mam czasu



ponieważ rozmawiałem z Adamem na temat jego propozycji, pozwolę sobie odnieść się do nich na forum:




Cytat:
1) po pierwsze - likwidujemy obecne statusy. Kazdy jest po prostu klubowiczem po zaliczeniu miesiecznego okresu probnego na forum. Dlaczego? Obecnosc wielu statusow prowadzi do niepotrzebnych sporow. A tak - wszyscy beda rowni. Skonczy sie problem "ja jestem wazniejszy...". Co do stazu - to juz motonews zalatwia dopiskiem "elite 1000" i to wystarczy.



temat do przemyśleń, bo rozumiem że chodzi o likwidację statusu przyjaciela i kandydata.
doprecyzowania wymaga określenie: po miesiącu każdy jest klubowiczem. na jakiej zasadzie i na jakich warunkach.

Cytat:
2) zniesc wymog bywania na zlotach, jako kryterium okreslania "jakosci" klubowicza. Prawda jest taka, ze ci, co maja przyjechac - i tak przyjada, a ci, co nie - nie przyjada. Po prostu. Zauwaz, ze na lzotach sklad obecnosci praktycznie sie nie zmienia od lat. Najwyzej jest 2-3 nowych.



jak już rozmawialiśmy, obecność na zlocie nie jest jedynym obowiązkiem klubowiczem. aktywnośc klubowa może i powinna okazywać się w różnych formach. opisy, relacje, fotorelacje, asistance itd.

Cytat:
3) zlikwidowac rade w obecnej postaci. Funckcje decyzyjne oddac wszystkim, w formie watkow o okreslonym temacie i ankiet. Funkcje reprezentacyjne (np do rozmow ze sponsorami) oddac dwom-trzem osobom, wybieranym przez ogol na roczna kadencje, ale z zastrzezeniami: -osoba musi miec akceptacje wiekszosci uczestnikow forum -nikt nie moze byc reprezentantem przez dwie kolejne po sobie kadencje. -osoby te maja pelnic rowniez funkcje moderatorow - i tylko one. Mozemy ew. spierac sie o ilosc tych osob.



rada w obecnej formie powstała w założeniu, aby wszelkie kwestie sporne rozstrzygać poza forum. omo musi być jakiś organ podejmujący wiążące decyzje. jak już kiedyś pisałem, nie wszystko co sie podoba klubowiczom jest dobre dla klubu. zadaniem rady jest ocena wszelkich za i przeciw.
widzę też niekonsekwencje: dlaczego ktoś kto ma akcepetację klubowiczów, ma nie być wybierany n akolejne kadencje.
Co do moderatorów: błędnym założeniem jest że są to osoby pełniące w klubie jakąś funckję. Nie jest tak. MOderator to (z całym szacunkiem) ekipa porządkowa na forum. i tylko tu. Są to osoby działające wedle regulaminu forum i podejmujące decyzje autonomicznie. zablokowany może być (i jest) każdy user na forum, niezależnie czy jest to radny czy kandydat.
Pomijam drobiazg że czlonkowie zarządu nie bardzo mają czas aby prócz innych praw zajmować się jeszcze moderownaniem.

Co do ankiet: ankiety są dostępne dla każdego w każdym czasie. ja naprawdę polecam zaznajomić się z reegulaminem klubu, to bardzo pomaga. wystarczy zwrócić się do którego kolwiek radnego, podać pytania i ankieta zostanie rozpisana.

Cytat:
4) zmienic sposob finansowania - zamiast skladek stalych - skladki okolicznosciowe, zalezne od potrzeb. Placi ten, ktory chce. Wyjatkiem sa zloty - na ktore pobierana ma byc skladka od wszystkich, ktorzy chca przyjechac. Od osob, dojezdzajacych spontanicznie - zbiorka na zlocie, tak, jak ostatnio mialo to miejsce w Slomczynie - i sie sprawdzilo. Na serwer - skladka dobrowolna - uzbiera sie ze tego co widze spokojnie.



Adam, jak pamiętasz dwa lata temu zbieraliśmy na serwer. i nie mogliśmy od 70 ludzi zebrać 300pln.
w moim przekonaniu lepiej mieć składki stałe, wiedzieć jakim dyzponujemy budżetem i w jego ramach planować wydatki na cały rok.
w Słomczynie składka była zbierana od osób niebędących klubowiczami i nie płacących składek. Klubowicze nie płacili.
możemy oczywiście robić zrzutki na jakieś imprezy okolicznościowe i wtedy faktycznie płaciliby tylko uczestnicy takiej imprezy, ale na bieżącą działalność potrzeba stałych środków.

Cytat:
5) likwidacja forum hidden, a zamiast tego - dyskusje ze wszystkimi uczestnikami forum. I skonczyc ze sztucznym oddzielaniem forum od klubu. Zycie klubu - to glownie forum, a zlo6t jest tylko raz czy dwa w roku.



znów imo błędne założenie: forum to nie klub, forum jest częścią klubu, wcale nie najważniejszą. forum jest tylko nośnikiem informacji, a działalnośc klubu nie powinna bazować na ilości wpisów na grupie dyskusyjnej.
działalnośc klubu, to imprezy w regionach, to organizowane kursy, pojeżdżawki, to pisanie ciekawych relacji na stronę itd...

forum hiden powstało po to, aby zarząd mógł spokojnie pokłócić się w swoim gronie i wypracować wspólną decyzję. po to, by nie przenosić gorąacych dyskusji na forum klubowe. po to by zarząd nie mósiał wydawać własnych środków na rozmowy telefoniczne.
ja rozumiem że niektórzy może i chcieli by poczytać. jest na to rozwiązanie: wystarczy kandydować i zostać wybranym.
Adam, jak rozmawialiśmy: imo wystarczy wątek informacyjny w którym rada będzie informowała, nad czym pracuje i wyniki głosowań.

Cytat:
6) obowiazkowa nalepka na ramke rejestracji - chlopcy z Lublina takie robili z tego co pamietam i kosztowalo to jakies grosze. Kazdy po okresie probnym placi te 2-3 zl i dostaje to z zaleceniem umiesczenia na aucie.



tu jesteśmy zgodni

Cytat:
7) od biedy mozna pomyslec o osobnym statusie dla naszych zagranicznych przyjaciol -ale tylko dla nich, z racji wylacznie miejca zamieszkania. podzielic kraj na okregi, a w kazdym z okregow ustanowilc lokalna osobe (lub osoby) do kontaktow, np do rozdzielania gadzetow na spotach lokalnych. Ale tylko do kontaktow, a nie do zadnej wladzy. Ewentualnie - taki konktakt moze pomagac glownym reprezentantom, szukajac np miejsca na zlot czy bookujac miejsca. Ale to zaleznie od potrzeb.



zagraniczni klubowicze mają swoje statusy, więc ten pnkt jest załatwiony.
Co do reszty: temat do rozwinięcia.
  
 
Koli, odnosze sie w tej chwili do "identyfikatora" auta. Otoz - nie kazdy moze chciec umieszczac naklejke - mam tu na mysli glownie uzytkownikow klasykow. Ale jesli - to nalepka powinna byc umieszczana u kazdego w tym samym miejscu. i powinna byc standardowa. Przyklady ponizej.


to oczywiscie przyklad standarodowego identyfikatora. Np. klub cytrynki ma pomaranczowe kolko klejona na lusterku od kierowcy. Ale to ma znow te wade, ze nie popularyzuje klubu ikojarzone jest tylko przez "wtajemnoczonych".
A na ramce - bylby jak byk adres - i moze ktos zauwazylby i do nas dolaczyl. Mysle tu troche o popularyzacji klubu.
Ale nie upieram sie, moze ktos ma jeszcze lepszy pomysl.
  
 
to ja tez sie wypowiem :
1) co do identyfikatora to podoba mi sie to co proponuje adasco na szybie przedniej i tylnej co do popularyzacji to mysle ze nie jest wielkim wysilkiem i nie jest to kosztowne zaprojektowac wzor wizytowki klubowej 90x50 , i kazdy kto chce moze sobie naprawde za grosze wydrukowac z 100 szt. i nosic pare przy sobie czy miec w aucie i w razie czego wkladac za wycieraczke jakiejs lady

jak cos moge zaprojektowac kilka wzorow

2) co do statusow uwazam ze powinien zostac status sympatyka i klubowicza mozna jeszcze dodac staus honorowego klubowicza za specjalne zaslugi dla klubu

3) klubowicze powinni placic skladki i nie przesadzajmy ze te 40 czy nawet 50 zl rocznie to duze pieniadze jak komus zalezy na klubie to jest w stanie to wyskrobac ( nie czepiac sie mnei ze jeszcze nie zaplacilem bo zaplace w styczniu bo nie chce mis ie liczyc jakis 5 za miesiac itd itp wole za rok z gory )

4) warto by wydawac legitymacje ( jestem w stanie to zrobic i nawet sfinansowac zalezy ile tego by bylo ) i zalatwiac liste znizek dla klubowiczow na ta legitymacje w roznych miejscach niekoniecznie w sklepach moto ale gdzie sie da zawsze te 5% czy 10% na rozne uslugi bedzie dodatkowa zacheta do placenia skladek i bycia w klubie tylko musiala by to byc oferta ogolno polska a przynajmniej obejmujaca wieksze miasta

5) i np na szybe mogly byc jakies takie naklejki projekt tak machniety na szybko jak cos mozna dopracowac



[ wiadomość edytowana przez: maxymilan dnia 2006-12-20 13:21:33 ]
  
 
status kandydata powinien zostać,podobnie jak klubowicz i sympatyk.zmienić się powinny zasady podziału.decyzja powinna należeć do osoby zainteresowanej.klubowicz-płacę składkę i czynnie działam(zloty spoty itp),sympatyk bez sładki,mniej zaangażowany itd.
  
 
Cytat:
2006-12-20 07:48:40, adasco pisze:
To pierwotne zalozenia, obecnie niektore ulegly zmianie. Jakiej - dopisze w wolnej chwili. Teraz nie mam czasu 1) po pierwsze - likwidujemy obecne statusy. Kazdy jest po prostu klubowiczem po zaliczeniu miesiecznego okresu probnego na forum. Dlaczego? Obecnosc wielu statusow prowadzi do niepotrzebnych sporow. A tak - wszyscy beda rowni. Skonczy sie problem "ja jestem wazniejszy...". Co do stazu - to juz motonews zalatwia dopiskiem "elite 1000" i to wystarczy. Posiadanie lady jest warunkiem waznym, ale nie koniecznym. Wolalbym raczej zamilowanie, sentyment do auta i klubu.


Nie uważam że masz rację. Niech o przyszłości klubu decyduja ludzie którzy jeżdza Ładami i płacą składki, a nie tylko gadający o Ładach
Cytat:
2) zniesc wymog bywania na zlotach, jako kryterium okreslania "jakosci" klubowicza. Prawda jest taka, ze ci, co maja przyjechac - i tak przyjada, a ci, co nie - nie przyjada. Po prostu. Zauwazcie, ze na lzotach sklad obecnosci praktycznie sie nie zmienia od lat. Najwyzej jest 2-3 nowych.


jak zauważył Góral - są inne formy aktywności
Cytat:
3) Okroic rade do 3-4 osob (do dyskusji) -nikt nie moze byc reprezentantem przez dwie kolejne po sobie kadencje. -osoby te maja pelnic rowniez funkcje moderatorow - i tylko one. Mozemy ew. spierac sie o ilosc tych osob.


a dlaczego 4 a nie pięć? Żeby Górala się pozbyć? Po raz kolejny nie możesz zaakceptowac prostego faktu że Górala jakoś ludzie popieraja skoro został wybrany na kolejną kadencję
Cytat:
4) zmodyfikowac sposob finansowania. Obnizyc lub rozbic na wieksza ilosc rat skladki stale, wprowadzi ew. skladki okolicznosciowe, zalezne od potrzeb. Od osob, dojezdzajacych spontanicznie - zbiorka na zlocie, tak, jak ostatnio mialo to miejsce w Slomczynie - i sie sprawdzilo.


Ja Cie proszę, 20 zeta na pół roku to duzo???? Nie bądżmy śmieszni.
Cytat:
5) likwidacja forum hidden, a zamiast tego - dyskusje ze wszystkimi uczestnikami forum. I


Forum Rady zostało stworzone po to żeby zlikwidować zgrzyty na forum ogólnym. Zreszta jak byłes Radnym jakoś Ci to nie przeszkadzało, sam mogłeś sobie tam ulżyć.
Ponadto, jak to jest, ze to właśnie Ty masz zawsze jakieś ale jak nie do rady w całości, to do Górala, to do mnie ( w poprzedniej kadencji), to do regulaminu itp itd. Sorry, ale zacznij cos robic dla klubu a nie krytykuj wszystkiego i wszystkich, bo to juz jest nudne czytac po raz setny że Adasco znów ma cos przeciwko czemuś!!!!
  
 
wydaje mi się,że otwarcie klubu na chętnych do działania ma sens.chodzi mi o kwestie posiadania samochodu i obecności na zlotach.co do obecności na zlotach widzę,że jesteśmy raczej zgodni,aby nie był to warunek przyjęcia kandydata,szczególnie w sytuacji jednego zlotu w roku.co myślicie w temacie posiadania łady?.realia są jakie są,za kilka lat zostanie kilku fanatyków klasyków i kilka,może kilkanaście(oby) posiadaczy 11x.czy chcemy iść w tym kierunku,czy otworzyć klub na miłośników tej marki,dająć im pełne prawa i status klubowicza,wraz z idącymi za tym obowiązkami.
moje zdanie jest następujące:
3 statusy
-kandydat,wiadomo o co chodzi
-klubowicz,płaci składkę,aktywnie działa w klubie(zloty,spoty,artykuły na stronie itp)
-sympatyk,nie łaci składki(status dla osób nie chcących się angażować,a jedynie popisać o ładach i zdobyć informacje techniczne)
połóżmy nacisk na aktywność i działanie na rzecz klubu,a nie na posiadanie łady

[ wiadomość edytowana przez: Koliber_111 dnia 2006-12-20 13:51:44 ]
  
 
Cytat:
2006-12-20 13:49:09, Koliber_111 pisze:
wydaje mi się,że otwarcie klubu na chętnych do działania ma sens.chodzi mi o kwestie posiadania samochodu i obecności na zlotach.co do obecności na zlotach widzę,że jesteśmy raczej zgodni,aby nie był to warunek przyjęcia kandydata,szczególnie w sytuacji jednego zlotu w roku.co myślicie w temacie posiadania łady?.realia są jakie są,za kilka lat zostanie kilku fanatyków klasyków i kilka,może kilkanaście(oby) posiadaczy 11x.czy chcemy iść w tym kierunku,czy otworzyć klub na miłośników tej marki,dająć im pełne prawa i status klubowicza,wraz z idącymi za tym obowiązkami. moje zdanie jest następujące: 3 statusy -kandydat,wiadomo o co chodzi -klubowicz,płaci składkę,aktywnie działa w klubie(zloty,spoty,artykuły na stronie itp) -sympatyk,nie łaci składki(status dla osób nie chcących się angażować,a jedynie popisać o ładach i zdobyć informacje techniczne) połóżmy nacisk na aktywność i działanie na rzecz klubu,a nie na posiadanie łady [ wiadomość edytowana przez: Koliber_111 dnia 2006-12-20 13:51:44 ]





natomiast co do pomyslu zabronienia drugiej kadencji - bez sensu. skoro i tak sa w jakims stopniu demokratyczne wybory, to czemu nie. skoro lud chce tej samej wladzy...

jezeli chodzi o legitymacje i znizki - moze warto zastanowic sie znowu nad zmiana formy prawnej klubu - zrobic z niego stowarzyszenie. wtedy moze byc prosciej, przynajmniej jezeli chodzi o firmy do jakiegos sponsoringu itp...
  
 
co do ilosci osob i wizji ze jest nas coraz mniej to moje zdanie jest takie ze bardzo wiele osob traktuje lade jako pierwszy samochod, jako tani samochod , i posiadanie tego auta czesto wynika ze statusu finansowego niz z fascynacji marka , pozatym coraz mniej lad jest w polsce niestety zwlaszcza w dobrym stanie , co do spotow , co do zlotow to mimo wszystko ok jest to fajna forma integracji ale uwazam ze bywanie na nich nie moze byc obowiazkiem a poinna to byc przyjemnosc kto chce to jedzie i juz
  
 
Cytat:
Nie uważam że masz rację. Niech o przyszłości klubu decyduja ludzie którzy jeżdza Ładami i płacą składki, a nie tylko gadający o Ładach


a dlaczego nie?
Cytat:
a dlaczego 4 a nie pięć? Żeby Górala się pozbyć? Po raz kolejny nie możesz zaakceptowac prostego faktu że Górala jakoś ludzie popieraja skoro został wybrany na kolejną kadencję


a dlaczego nie 10???? I nie o Gorala chodzi....

Cytat:
Ja Cie proszę, 20 zeta na pół roku to duzo???? Nie bądżmy śmieszni.


a to czemu i tak byli tacy, ktorzy narzekali?
Chce im po prostu wytracic ostatni argument. Jak nie zechca i tak nie zaplaca... ale nie bedzie gadania, ze nie moge, ze za duzo...

Cytat:
Forum Rady zostało stworzone po to żeby zlikwidować zgrzyty na forum ogólnym. Zreszta jak byłes Radnym jakoś Ci to nie przeszkadzało, sam mogłeś sobie tam ulżyć.


To doczytaj, ze ustalilem z Goralem pelna informacje o dzialaniach rady, a hideen jako taki zostanie

Cytat:
Ponadto, jak to jest, ze to właśnie Ty masz zawsze jakieś ale jak nie do rady w całości, to do Górala, to do mnie ( w poprzedniej kadencji), to do regulaminu itp itd.


Widac jestem upierdliwy. Szkoda, myslalem, ze sie dogadalismy. Widac sie mylilem....
Cytat:
Sorry, ale zacznij cos robic dla klubu a nie krytykuj wszystkiego i wszystkich, bo to juz jest nudne czytac po raz setny że Adasco znów ma cos przeciwko czemuś!!!!


Wlasnie chce cos zrobic. Wprowadzic kosmetyczne zmiany w klubie.
Pytania->napisz do Gorala. On wyjasni.
Reszta nie martw sie, niebawem prawdopodobnie znikne z LKP....


  
 
Dlaczego o klubie mają decydować ludzi jeżdzący Ładami? Ano dlatego żeby nie było tak jak w PZMot i nie tylko że o przyszłości organizacji decydują ludzie którzy od 30 lat nawet nie siedzieli w autach.
  
 
Mysle Andrzej, ze przesadza. Rozumiem ortodoksyjne podejscie, ale czemu, jesli ktos tak jak ja ma sentyment do lady, milo wspomina owo auto, nie moze byc klubowiczem?
Co innego czlowiek, ktory wpadl na chwile na forum, bo akurat chwilowo mial lade, a co innego ktos, kto tak jak ja wciaz jest tu z Wami, wciaz jezdzi na zloty i w miare posiadanej wiedzy sluzy pomoca innym. Pomine tez juz fakt, ze np moja oferta w klubowym assistance wciaz pozostaje w mocy. Ale oczywiscie mozesz nawet wnioskowac o wydalenie mnie z kluby, bo nie mam lady, a wpieprzam sie w zycie klubowe i proponuje jakies tam zmiany, ktore zreszta w pewnym stopniu spotykaja sie z pozytywnym odzewem. Nawet Gorala.
  
 
Co do laczenia funkcji radnego i moderatora to chyba lepiej odpusccie, jadna funkcja z druga ma niewiele wspolnego.

Pozatym w razie jakiejs ostrej dyskusji na temat dzialan rady, gdyby ktorys radny wycial komus jakis post, doszukiwano by sie ograniczen wolnosci slowa, braku demokracji, wolnosci wypowiedzi i takie tam.

A moder i tak ma "przechlapane" wiec po co kombinowac
  
 
Uważam że posiadanie łady jest warunkiem koniecznym do bycia klubowiczem!
  
 
Cytat:
2006-12-20 19:04:59, janisz pisze:
Uważam że posiadanie łady jest warunkiem koniecznym do bycia klubowiczem!

of course.

problem janisz powstaje tu... ponad połowa jest rozsadna i porejestrowała auta na , ojców dziadków, wójków itd... by miec zniżki... wiec jak sprawdzic "kto ma" ?? hmm?
  
 
Jeżeli mogę wyrazić swoje skromne zdanie to chciałbym to uczynić. A myślę, że mogę bo chociaż mam inny samochód niż łada, to jednak jestem sympatykiem i przyszłym właścicielem (klubowiczem).

Uważam, że sposób funkcjonowania klubu powinien być prosty bez rozwlekania się na jakieś szczegółowe regulaminy, bez różnych podziałów itd. Wszystko w kilku zdaniach i git. W klub końcu nie jest to jakaś organizacja, lecz nieformalna grupa kloeżeńska
- Myślę że wystarczy podział na klubowiczy i sympatyków. Kto ma ładę i płaci składki jest klubowiczem - pozostali są sympatykami.
- Jestem za tym żeby forum było ogólnodostęptne bez ograniczania wątków tylko dla klubowiczy. Po prostu kto robi jubel to niech wypiernicza z forum - kasować takie posty i tyle.
- o zaangażowaniu nie powinno świadczyć uczestnictwo w zlotach - w końcu nie każdy może uczestniczyć w każdym zlocie. Myślę że wystarczy mieć kontakt z klubem (np. forum) a martwe dusze kasować.
- wszelkiego rodzaju legitymacje wg mnie sa niepotrzebne - przecież nikt nie będzie chyba ściemniał że ma ładę a w rzeczywistości nie ma, no nie? Poza tym takie legitymacje to niby po co??
- składki członkowskie - jestem za, jest to słuszne rozwiązanie żeby zgromadzić środki na nagrody na zlotach itp.


[ wiadomość edytowana przez: mily_byd dnia 2006-12-20 19:59:49 ]

[ wiadomość edytowana przez: mily_byd dnia 2006-12-20 20:00:54 ]
  
 
Cytat:
- o zaangażowaniu nie powinno świadczyć uczestnictwo w zlotach - w końcu nie każdy może uczestniczyć w każdym zlocie. Myślę że wystarczy mieć kontakt z klubem (np. forum) a martwe dusze kasować.






obecność na zlocie nie jest jedyną formą zaangażowania.
regulamin mówi:


*Klubowicz*= osoba posiadająca samochód marki Łada, która spełniła poniższe kryteria:

1) Opłata składki członkowskiej
oraz
2) Udział w Zlocie Ogólnopolskim zwanym inaczej krajowym
lub
3) Udział w 2 Spotach Regionalnych
lub
4) Udział w trzech spotkaniach lokalnych
lub
5) Pomoc w tworzeniu strony klubowej (napisanie artykułu lub relacji z Ładą w roli głównej.)
lub
6) Inny rodzaj działalności klubowej, który w szczególnych przypadkach może zastąpić powyższe (podlega ocenie Rady LKP)


zwracam uwagę na wyboldowane fragmenty

Ja widać przynależnośc klubową można wyrazić w różny sposób, nie tylko samą obecnością na zlocie
nie stwarzajmy wrażenia że forum to jedyna możliwość działania w klubie. nie twórzmy klubu wirtualnego, bo do blablania w internecie posiadanie łady nie jest wogóle potrzebne.
  
 
Cytat:
2006-12-20 19:20:10, arsen pisze:
of course. problem janisz powstaje tu... ponad połowa jest rozsadna i porejestrowała auta na , ojców dziadków, wójków itd... by miec zniżki... wiec jak sprawdzic "kto ma" ?? hmm?



Klubowiczem wg mnie by był ten kto:
-ma ładę,
-ma łade i nieładę,
-którego ktoś z rodziny ma ładę ale który to dba o nią i użytkuje tak jakby był właścicielem.

Klubowiczem nie jest ten kto:
-nie ma łady lub jakiegokolwiek z nią kontaktu,
-nie ma łady a miał ale teraz ma co innego,
-nie ma łady ale obiecuje kiedyś tam mieć,
-nie ma łady a którego to ktos z rodziny ma ładę ale nie traktuje jej jak własnego samochodu.

Myśle że ostatnich punktów każdej kategori nei trzeba wyjaśniać i definiować szczegółowo pojęć własciciel czy użytkownik i każdy szczerze oceni do której kategori by sie nadawał.

Takie moje zdanie.