Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
AdS Miłośnik FSO nissan almera Warszawa | 2002-08-16 00:20:30 Witam
Czy mogą panowie doradzić coś przy wyborze instalacji do poldka jak w tytule, może macie jakąś markę, która nigdy nie zawodzi. Czy w ogóle zwracać uwagę na markę?(Lovato, BRC,Bedini). Czy opłaca się szukać używanej instalki? Będę wdzięczny za wszelkie sugestie. |
AdS Miłośnik FSO nissan almera Warszawa | 2002-08-16 21:45:41 No to "+" dla Lovato, THX za odp. i prosze o jeszcze. |
MISIU POLONEZ Gdańsk | 2002-08-20 00:28:51 Tylko Elpigaz - przez rok 32 tys.km. bez dotykania. Tylko miasto spalanie ok. 11,5 i dobry kop przy silniku 1,5.
Pozdrawiam |
AdS Miłośnik FSO nissan almera Warszawa | 2002-08-22 16:54:04 Zakład nieopodal daje Lovato za 1200 zł, czy to dobra cena?
Dzięki za wszystkie opinie. |
Bialy (A) Miłośnik FSO wawa | 2003-11-05 09:28:14 Co do tych otworów niechce walnąc gafy. Coś mi sie kojarzy z jakimś krućcem , przelotem ....yyyy sam niewiem. |
Ramzes_II Lancia Kappa Dębica | 2003-11-05 09:51:10 Nie wiem jaki masz reduktor, ale w Lovato na samym dole parownika jest takia sruba plastikowa którą należy wykręcić (na ciepłym najlepiej silniku i zgaszonym oczywiscie) i substancje olejowe spłyną same.
|
Mokry Miłośnik FSO Poldzo/VW Gragów | 2003-11-05 10:04:57 Reduktor stargas mało chyba znana firma ale na razie nie dotknąłem palcem instalacji i wszystko gra. Sprawdzę zaraz parownik może ma tam jakiś spust. Jeśli nie ma to boje się tego rozkręcac żeby mi w rękach nie zostało
http://www.star-gas.it/ |
danielewicz Miłośnik FSO 3BG Gdynia | 2003-11-05 11:18:08
Mi nie rozwiercali |
predki Miłośnik FSO Coupe, Caro+, Classi ... Pruszków | 2003-11-05 11:52:52 Parę moich uwag do przeczytanych w tym wątku postów.
Rozwiercanie otworu w króćcu termostatu(a raczej jego przewiercanie na wylot do kolanka małego obiegu) jest raczej konieczne tylko w przypadku podłaczenia obiegu wody w parowniku w "szereg" z odpływem z kolektora ssącego-chodzi o to, że wtedy nie jest ten obieg odcinany poprzez zawór w termostacie co nastepuje po nagrzaniu silnika. W układzie łączonym "równolegle" do grzejnika nagrzewnicy wykonywanie wspomnianego otworu nie jest konieczne, ponadto z moich obserwacji wynika że ten ostatni sposób podłaczenia przyspiesza nagrzewanie się silnika. Odnośnie rodzaju instalacji a konkretnie parownika-reduktora to myślę że nie ma on większego wpływu na zużycie paliwa LPG pod warunkiem że jest odpowiedniej jakości i prawidłowo wyregulowany. Zdecydowanie wiekszy wpływ ma na zużycie LPG ma sam mikser - jego dopasowanie do auta (charakterystyka) i solidność wykonania oraz montarzu. Rozbrajają mnie konstrukcje mikserów rurkowych z plastiku wyglądające jak rzemieślnicze wyroby z tworzywa z lat powiedzmy 70. Częstotliwość opróżniania reduktora z tzw ciężkich frakcji powinna byc uzależniona od przebiegu pojazdu i jakości tankowanego gazu, bowiem może zachodzić taka potrzeba nawet raz na kilka tygodni jesli jeździmy dużo i na wyjątkowo lichym gazie. Polecam gaz tzw oczyszczony jako zdecydowanie lepszy dla trwałości reduktora i zaworów w instalacji. |
danielewicz Miłośnik FSO 3BG Gdynia | 2003-11-05 12:08:57 Ja mam reduktor wpiety równolegle do nagrzewnicy,więc sprawa jest jasna. |