Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
dave-rallymaniak F&F Sympatyk Bielsko-Biała | 2007-02-21 23:06:13 no zapowiada się ciekawie
dobrze że chesz wyremontować swoją dawną rajdówkę jakie plany względem tego maluszka, cywil ? |
kjub bob ... i turbo bocian Rzeszów / Kraków | 2007-02-22 00:10:19 prace ida w dobrym kierunku tylko czekac na nowe foty. |
rejser F&F Sympatyk Fiat Seicento Płock | 2007-02-22 12:20:07 auto z pozoru niepozorne ale łącznik fotela z kierownicą doskonale potrafiący jezdzic |
dejta F&F Sympatyk Galant GTZ Rzeszów | 2007-02-22 17:02:29 te kilka malutkich dziurek to bylo prochno??:O |
Vyzn-R F&F Sympatyk Babilon Bandit Lipno | 2007-02-23 00:24:21 no na MM pamietam ładnie jechałes |
nds F&F Sympatyk Suzuki Płock | 2007-02-27 09:50:45 uuu, Mali ja mam nadzieje że Ty się jeszcze kiedyś będziesz ścigał i ucierał mi nosa |
MaLi Fiat 126p Leicester, UK | 2007-02-27 17:25:03 No ja tez mam taka nadzieje, tyle ze tego maluszka czeka juz raczej spokojny zywot .
Jesli bedzie sciganie to pewnie nie maluchem i pewnie w plaskich. A narazie to trzeba kase pozbierac na mieszkanie/dom. Moze za rok, dwa uderze znowu... |
MaLi Fiat 126p Leicester, UK | 2007-05-31 22:45:05 Przepraszam za to ze tyle wyszlo ale mysialem z siebie wylac co mi na sercu ciazy....
A wiec od poczatku: Na poczatku listopada 2006 zostawilem moje ulubione autko w DT-Motorsport. Stalo sie tak za namowa Zoltara, ktory powiedzial ze jak juz robic to "profi" od poczatku do konca. Dzien po zostawieniu auta wylatywalem do UK i mialem je odebrac jak wroce na Boze Narodzenie do Torunia. Nie wchodzac w szczegoly w zakres prac wchodzilo: - wypiaskowanie nadwozia - szczegolnie od spodu zeby mozna bylo zobaczyc gdzie co trzeba zaspawac. - pospawania wszystkich dziurek, porobienie wstawek tam, gdzie trzeba, wymiana elementow ktore nadaja sie do wymiany. - pelne obspawanie budy - wszystkie newlargiczne laczenia blach + mocowanie zawieszenia - zabezpieczenie spawow - lakierowanie - w innym zakladzie, ale Zoltar zobowiazal sie to zalatwic - znalezc lakiernika i umowic sie z nim, zawiezc auto, przywiezc auto. Pierwsze roczarowanie Przed przyjazdem do Polski szybka wymiana emaili i... okazalo sie ze auto nawet nie jest wypiaskowane - nie mowiac o obspawaniu itd itp. Przyjalem to na luzie - chlopakom sie nie udalo - mloda firma zdarzaja sie jeszcze potkniecia... Od tego momentu czesciej kontaktowalem sie z dt-motorsport. No i w koncu w lutym autko zostalo wypiaskowane (nie wiem czy zostalo wypiaskowane od spodu bo do tej pory nie moge sie uprosic o fotki od spodu) Drugie rozczarowanie Wiedzac jak jest to bywa z lakiernikami ktorzy terminy zawsze maja bardzo odlegle i mroczne, zaczalem meczyc chlopakow o termin u lakiernika. Myslalem ze to zmusi ich do dzialania... Na prozno. Przyjechalem na wielkanoc i... samochodu nie ma - tzn jest ale gdzies.. u kogos.. kto robi czesc blacharki... Powiem tylko ze specjalnie bralem dwa dni urlopy wiecej zeby na spokojnie odebrac auto... Kolejne obietnice pana Z. ze teraz wszystko juz ruszy i nie mam sie martwic. Kolejna informacja: na przelomie maja/czerwca jest wstepnie umowiony lakiernik. Moje obawy sa coraz wieksze bo wkurza mnie juz brak odpowiedzi na dziesiatki priwow i maili - wreszcie udaje mi sie zlapac Zoltara na komorce - jego wytlumaczenie: - Rozmawiaj z Miloszem (Madcar) on jest szefem Powiem tylko ze umowe (prowizoryczna bo kto by sie spodziewal czegos takiego od znajomych) byla podpisana z Zoltarem i z nim do tej pory wszystko zalatwialem... Dzisiaj Odpowiedz od Madcara na mojego maila jaki jest stan auta na dzien dzisiejszy: - Zoltar zawalil i juz nie pracuje w DT-Motorsport..... I tym sposobem zostalem wiec wystawiony do wiatru bo auto jest nadal nie zrobione, czesc pieniedzy wplacona, ja jestem 1500km od garazu, DT-Motorsport praktycznie przestaje istniec.... Tak wiec zal mi dupe sciska ze dalem sie nabrac na "uczciwosc" pana Z. Nie jest to pierwszy przypadek na tym forum wiec serdecznie odradzam interesy z Z. Dzis jeszcze probowalem do niego dzwonic ale telefon wylaczony wiec kontakt calkiem sie urwal.... Pewnie przez ten czas uzbieralbym na mig-a i zdazylbym sie sam nauczyc spawac i... eh... szkoda gadac. Ostatnie fotki jakie dostalem (po dlugich prosbach): |
rejser F&F Sympatyk Fiat Seicento Płock | 2007-05-31 23:04:28 zalosna prawda wyszla na jaw... przykro |
Madcar F&F Sympatyk BMW e30 330i `84 / 1 ... Toruń | 2007-06-03 01:12:15 malan bedzie dokonczony...
sprawa bedzie zalatwiona...zoltar sie nie wywiazal ale ja sie wywiazuje z obietnic... Mali zanim wrocisz do "polska nie dobry kraj"...maluszek bedzie gotowy do "poskladania" |
jaqo F&F MEMBER 126elx + C classe Warszawa | 2007-06-03 13:26:23
|
MaLi Fiat 126p Leicester, UK | 2007-06-06 08:58:28 No i porozmawialismy sobie z Madcarem i jak narazie stanelo na tym ze auto bedzie zrobione, tyle w firmie z zewnatrz a Madcar to zorganizuje i dopilnuje coby bylo zrobione dobrze
W zwiazku w powyzszym: Znacie jakis dobrych szpecow od budy w okolicach Torunia? Mamy juz kilku blacharzy-lakiernikow ktorzy moga sie tego podjac ale im wiekszy wybor tym lepiej. Mali |
kaza F&F Sympatyk Bis 1400turbo, HF in ... Bielsko Biała | 2007-06-06 18:06:04 Sorki za OT ale czy ta firma co Zoltar ją zakładał DT motorsport juz przestaje istnieć czy poprostu Zoltar już z tą firmą nie ma nic wspólnego??? |
MaLi Fiat 126p Leicester, UK | 2007-06-06 23:02:44 Ta firma co Madcar zakladal z Zoltarem istnieje tyle, ze profil dzialalnosci sie skurczyl i ani Zoltar z firma ani firma z Zoltarem nie maja juz nic wspolnego. |
Madcar F&F Sympatyk BMW e30 330i `84 / 1 ... Toruń | 2007-06-07 01:25:02
male sprostowanie... firma DT Motorsport byla zalozona przezemnie...Zoltar jedynie sie "zalapal" na pracownika tej firmy...teraz juz nie ma z nia nic wspolnego...niestety...albo "stety"... DT motorsport nadal istnieje...jedynie zostal zamkniety "warsztat"...pozostala jedynie hamownia ktora jest czynna...ogolnie firma sie teraz zajmnie jedynie hamownia i sprzedaza czesci... |
MaLi Fiat 126p Leicester, UK | 2007-07-07 12:50:42 Maly update:
- auto w tym tygodniu trafilo do blacharza - czekam na pierwsze, obiecane fotki z prac - w miedzyczasie udalo mi sie upolowac cos takiego: model CD10 waga 4.3kg sa w dobrym stanie jak na wiek ale wymagaja malej renowacji. nasuwa sie wiec pytanie: czy felgi magnezowe wymagaja jakis specjalnych podkladow? jak je zabezpieczyc co by korozja nie pojawila sie za szybko? ciekawostka: pochodza z fiata 850 spider z 1965 roku. z rozmowy ze sprzedajacym wynika ze oficjalnie fiat wypuscil tylko 4 spidery z kierownica po prawej stronie. reszta egzemplarzy w UK miala przelozona kierownice. |
poldrive-126 F&F Sympatyk Polski Fiat 126 Lubin | 2007-07-07 13:09:54 |