Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
mmost F&F Wolny Słuchacz :) malec Gdynia | 2007-02-23 10:50:15
to powinienes sprawdzic przed wyjsciem z garazu |
PitGTR F&F MEMBER 126p Gdańsk | 2007-02-23 11:03:06 wiem wiem
Juz wszystko wiem, wiec temat nie aktualny |
Lapek_Gdansk F&F Sympatyk Prawie jak EVO 126p Warszawa / Gdańsk | 2007-02-23 11:16:19 No to uszczesliw innych i powiel sie newsem co bylo nie tak
Lapek |
fuso (M) Furious Moderator 125Rally / ImprezaWR ... Gdynia | 2007-02-23 11:27:30 Pompka przepuszczala paliwo do oleju i brakowalo cisnienia
ale pompka jest teraz juz nowka sztuka nie smigana pozdro |
PitGTR F&F MEMBER 126p Gdańsk | 2007-02-23 20:03:37
nie tak był pływak |
mmost F&F Wolny Słuchacz :) malec Gdynia | 2007-02-23 21:51:14
|
MAD_DOGG F&F Sympatyk Ferrari killer & 100 ... Łódź | 2011-10-20 21:47:30 Wałek dobrze ustawiłeś? |
PitGTR F&F MEMBER 126p Gdańsk | 2011-10-20 22:12:12 Rozrząd ustawiony na znakach, jest tam coś jeszcze do ustawienia? |
fuso (M) Furious Moderator 125Rally / ImprezaWR ... Gdynia | 2011-10-21 08:26:02 sorry za ot.
pit ty wrociles do bombla?? hania sie znudzila? ;P |
cichy_b0b F&F MEMBER Fiat 126p/ Clio RS 1 ... Poznań | 2011-10-21 09:39:31 Podmień gaźnik i zobacz co będzie.
Ja miałem taki przypadek, że zrobiłem 3 gaźniki tak samo i 2 z nich robiły robotę natomiast ten trzeci za cholerę nie chciał współpracować, nie wiem czy to była kwestia źle odlanego korpusu czy czego innego. |
PitGTR F&F MEMBER 126p Gdańsk | 2011-10-21 09:45:43 Oczywiście podmienię, ale w gaźniku zaostrzyłem tylko dyfuzor, założyłem dyszę 120 i rurkę F74. Nic więcej. Ponadto zmieniałem rurkę na seryjną i bez zmian. Zauważyłem jedną rzecz - jak odkręcam pokrywę gaźnika to słychać syk powietrza, gdzieś powstaje pod/nadciśnienie, w poprzednim silniku chyba nie miałem tego efektu.
|
malyglod Fiat 126p sosnowiec | 2011-10-21 10:44:25 Objawy wskazują na bardzo ubogą mieszankę
Spróbuj delikatnie popuścić śrubę dociskającą dysze biegu jałowego to powinno wzbogacić mieszankę przepuszczając paliwo poza dyszą. A druga możliwość to zatkany kanał doprowadzający paliwo do dyszy biegu jałowego, zaczął bym od czyszczenia dyszy głównej. kompresor pistolecik i heja Pozdro a no i zaworek iglicowy sprawdź naturalnie [ wiadomość edytowana przez: malyglod dnia 2011-10-21 11:06:30 ] |
PitGTR F&F MEMBER 126p Gdańsk | 2011-10-22 00:46:17 Udało mi się uruchomić gaźnik, wpadł jakiś syfek, chyba kawałek silikonu i blokował dyszę główną.
Auto jeździ, dokręca się, ale jest słabe jak seria, do tego nadal lekko przerywa przy mocnym wciśnięciu gazu, ale to już chyba sprawa dokładniejszych ustawień. Mam wrażenie, że całość momentu przeniesiona jest na górę, bo silnik ma relatywnie słaby dół i do wysokich obrotów (nie mam jeszcze obrotka) nie słabnie, ale nadal jest zamulony jak seria, jutro będę fazował wałek i ruszał zapłon zobaczymy co z tego wyjdzie. |
PitGTR F&F MEMBER 126p Gdańsk | 2011-10-23 18:17:12 Problem rozwiązany do końca, miałem bajzel w gaźniku.
Teraz tylko pozostało mi dogranie zapłonu i jest wszystko. |
nevada555 Civic Type-R Gdańsk | 2011-10-24 08:54:29 Bajzel to mało powiedziane |
fuso (M) Furious Moderator 125Rally / ImprezaWR ... Gdynia | 2011-10-24 09:51:32 starszy brat i nie pomogl odrazu?? nie ladnie , nie ladnie ;P |