Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
![]() ZieleTDH Sympatyk FEFK ![]() Czerwony Gromiasty SIERADZ | 2007-03-02 16:40:51 ...krzywo ;/
Przez ost. dwa dni posadzilem na ziemi troszku czerwonego ![]() ![]() ![]() ![]() Na tym usiadl...nic specialnego ![]() Springi Amorki [ wiadomość edytowana przez: ZieleTDH dnia 2011-01-15 10:25:56 ] [ wiadomość edytowana przez: ZieleTDH dnia 2011-02-28 22:56:05 ] [ wiadomość edytowana przez: ZieleTDH dnia 2011-02-28 23:01:36 ] [ wiadomość edytowana przez: ZieleTDH dnia 2011-04-06 22:58:59 ] [ wiadomość edytowana przez: ZieleTDH dnia 2022-08-11 14:02:48 ] |
![]() zeberko Sympatyk FEFK Vectra C caravan Częstochowa | 2007-03-02 17:50:54 Skąd ja znam klina w drugą stronę.
Nidecker tez załorzył springi Jamexa i też mu wyszedł klin ze tył siedzi a przód wyje, a jakie hamowniki zakładasz 260 z RS |
![]() pytlar Sympatyk FEFK Chrysler Aspen Prabuty | 2007-03-02 18:08:42 moj kuzyn do swojego bemewu tez sobie kupil podjarany jamexy:] niby -40/-30 ![]() ![]() ![]() |
fryszard Escort Driver ![]() escort/s-max/explore ... Andrychow | 2007-03-02 18:15:11 hans tez jamexami zrobił klina ![]() |
Snale Sympatyk FEFK VW Touran Goczałkowice | 2007-03-02 18:29:08 Dobrze że nie kupiłem tych jamexów ![]() Co zrobiłeś kombiastemu? |
fryszard Escort Driver ![]() escort/s-max/explore ... Andrychow | 2007-03-02 18:32:26 popsuł... normalne ![]() |
![]() boru Sympatyk FEFK cabrio mk4 penelope dabrowa g. | 2007-03-02 19:20:40 szit :/
ja tez mam takie jamexy i jakos to siedzi - klik - co prawda tylnie sa inne ale to mowilem ci ze te ze zdjec to sa chyba 2 pary przednich springow... z moze to przez te amorki monroe? nie sa na wymarciu? |
![]() mss Sympatyk FEFK Augustów | 2007-03-02 22:35:47 według mojej skromnej wiedzy to wina amorków seryjnych z tyłu.
zawsze tak jest że jak wstawisz sprężyny np. -40mm z seryjnymi amorkami to więcej siądzie |
nidecker Celica VII TS / był ... Częstochowa | 2007-03-02 22:40:17
O przepraszam, żeby to jakoś wyglądało na tył założyłem serie ![]() |
![]() pytlar Sympatyk FEFK Chrysler Aspen Prabuty | 2007-03-03 01:14:58 chociarz ja zakladalem do escorta tez niby Jamexy:] i z przodu siadl elegancko, a tyl mi poszedl niewiele w dol!!bo sprezyna tylna miala o wiele wiecej zwoi niz oryginalne ![]() ![]() ![]() |
![]() ZieleTDH Sympatyk FEFK ![]() Czerwony Gromiasty SIERADZ | 2007-03-03 08:53:03 Monroe sa dobre ![]() ![]() Co do przednich amorkow Patrzylem na dlugosc, te jamexy sie krocej wysuwaja, ale maja tez krotszy gwint ;/ i nakretka cala nie lapie. Ma ktos jakiej Jamexy na tyl ![]() ![]() No nic wsadze po gumie w spirnga ![]() ![]() Tak Hamulce RS, ale pojecia nie mam czy podejda ![]() ![]() Co do kombiastego szkoda gadac, caly prawy bok out ;/ ![]() [ wiadomość edytowana przez: ZieleTDH dnia 2007-03-03 08:55:48 ] |
![]() Tood Ford Escort mkIV 1.6i Goleniów | 2007-03-03 12:32:26 Ziele, a mógłbyś wrzucić foto jak siedzi cały essi bo po zdjęciu samych springów niewiele można zobaczyć ![]() Akurat troche kasiorki mi wpadło ![]() ![]() [ wiadomość edytowana przez: Tood dnia 2007-03-03 13:10:46 ] |
![]() ZieleTDH Sympatyk FEFK ![]() Czerwony Gromiasty SIERADZ | 2007-03-03 18:25:24 Pogoda nie dopisuje,i osobiscie nie mam aparatu ![]() ![]() ![]() |
![]() kainek Sympatyk FEFK Dwa koła NL | 2007-03-03 18:27:40 lepiej skoluj fotki kombiastego ![]() |
![]() KriSSo Ford Escort - był Szczecin | 2007-03-03 19:54:59 Bo z tym obniżeniem to bywa różnie.
Ale dwie sprawy są najważniejsze. 1. Często można kupić sprężyny np 30/30 które przeznaczone są do escorta ogółem. Nie wszyscy producenci różnicują zestawy na konkretne wersje silnikowe. A przecież każdy motor daje różny nacisk na przedniej osi. Skoro sprężyna jest dedykowana ogółem do escorta a nie pod motor, to znaczy, że musi pasować zarówno do RS'a, Cabrio, które są cięższe, jak i do 1.4, który niewiele waży. Czyli już mamy niezgodność nacisku na oś. Ta sama sprężyna 30/30 w RSie czy cabrio siądzie np 35 mm, a w 1.4 - 20 mm. I już mamy małego klina w drugą mańkę, bo nacisk osi tylnych jest podobny dla wszystkich wersji. Dokładnie tak było z Pawłem AMG. W 1.4 miał wodolot, zrobił swapa na 1.8 i od razu inna gleba. 2. Znaczna część klubowiczów jeździ na gazie, który powoduje zwiększenie nacisku osi tylnej pewnikiem ze 100 kg (pełna, zatankowana butla). To teraz mamy : Sprężyny 30/30 bez podziału na silnik + gaz w bagażniku i co się robi ? Ano w przypadku np silnika 1.4 robi się od razu -20 przód i -40 tył. Efekt - istny wodolot, no nie ma siły. Gdy ja montowałem sobie zestaw KW 55/35 w aucie bez gazu, to miałem piękny klin, dokładnie taki, jak w deklarowanym obniżeniu. Po zamontowaniu gazu momentalnie zrobiło mi się 55/55. Czyli zamiast klina auto się zrównało. Dopiero podniesienie miseczki sprężyny na tylnych amorach o ząbek (amorki KW mają regulacje wysokości miski) przywróciłem częściowo klina. Trudno zatem się dziwić, że Hans, który lata essim 1.4 Z GAZEM !! na sprężynach nie do końca dedykowanych do jego silnika, a w dodatku z równym deklarowanym obniżeniem (o ile pamiętam) ma wodolot. |
![]() hans7 Opel Astra 2 kalisz | 2007-03-04 12:49:20 Zielak witaj w klubie jamexowych klinów ![]() |
fryszard Escort Driver ![]() escort/s-max/explore ... Andrychow | 2007-03-04 12:53:39
odnośnie PawłaAMG to dochodzi jeszcze to ze dupcia sedana jednak jest ciezsza.. |
![]() zeberko Sympatyk FEFK Vectra C caravan Częstochowa | 2007-03-04 13:32:04 Paweł_AMG miał silniczek 1.3 |
![]() ZieleTDH Sympatyk FEFK ![]() Czerwony Gromiasty SIERADZ | 2007-03-04 16:23:01 GROMIASTY
![]() ![]() KOMBIASTY ![]() ![]() ![]() TRUK ;/ ![]() od dzis zaczelismy powoli sezon na cwiary ![]() ![]() ![]() ![]() Ja sie gonilem z tym ![]() Nawet subaru zniszczylem ;D 1.1 4WD ;D ![]() ![]() ![]() PRZED Glebą/dzwonem ![]() [ wiadomość edytowana przez: ZieleTDH dnia 2007-03-04 16:34:48 ] |