Brak prądu na pompie paliwa w e30 silnik m10

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
jak w temacie : bezpiecznik dobry,przekaźnik sprawdzony,kable nie przetarte,a prądu nie ma na kablu idącym do pompy paliwa.
Macie jakieś pomysły??
  
 
A jak sprawdzałeś. W m40 napięcie na pompie pojawia się wtedy gdy są impulsy zapłonu, czyli conajmniej musi kręcić rozrusznik. Jak mierzyłeś tylko przy włączonej stacyjce to błąd.
  
 
to jest przecież oczywiste ze na rozruszniku
  
 
drivere30, tylko przypadkiem nie ciągnij kabla z rozrusznika na pompę.
Napięcie na pompie - jak już wspominał o tym jeden z kolegów - pojawia się co najmniej po przekręceniu rozrusznika.
Praktycznie 1-2 sek od momentu samego kręcenia a sygnałem do podania tego napięcia są ... impulsy z zapłonu.
  
 
Problem rozwiązany - cyka na benzynce !!!!! :dance:
Rozwiązanie: w wiązce od silnika m10 wystaje wtyczka z trzema kablami - połączyłem zielony z 12V i pompa zaczeła działać
  
 
mozna prosic o dokladne rozwianie tego problemu?? ja mam m40null