Jaka skrzynia do rs 2000

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Przeszperalem posty ale nie znalazlem i mam pytanko jaka skrzynia by pasowala do essiego z tego co tam kiedys slyszalem to z 1.8 zetec pasuje a przelozenia??
A i jeszcze jedno a moze ktos z was dawal skrzynie do rs z krutszymi przelozeniami jesli takowa podejdzie,wytrzyma i czy jest pozdrawiam
  
 
RSowa właśnie ma krótsze przełożenia. MTX75.
To samo założone mają wersje XR3i, nie ważne z jaką mocą.
  
 
ja tak z ciekawosci.. w klekotach tez mtx75 siedzi, to to samo co w rs/xr ??
  
 
Czuli 1.8 zetec ma taka skrzynie tak??
a takowa skrzynie ma ktos z was do sprzedania bylbym chetny


[ wiadomość edytowana przez: Przypal dnia 2007-04-01 13:09:10 ]
  
 
Cytat:
2007-04-01 13:00:12, Wojo pisze:
RSowa właśnie ma krótsze przełożenia. MTX75. To samo założone mają wersje XR3i, nie ważne z jaką mocą.


Wojtek co Ty gadasz? Tylko RQB czyli mają MTX75
w TD też siedzi MTX ale ma inne przełożenia. Ciut lepsze przyspiezenie a mniejszy vmax.
  
 
Czyli Wince lepiej bylo by znalesc do esiego td skrzynke jak myslisz
  
 
Cytat:
2007-04-01 18:43:58, VinCe pisze:
Wojtek co Ty gadasz? Tylko RQB czyli mają MTX75 w TD też siedzi MTX ale ma inne przełożenia. Ciut lepsze przyspiezenie a mniejszy vmax.



Michale - były też fabryczne zwykłe 1,8 z mtx-em - nie wiem od czego to zależało ale były takie
  
 
Cytat:
2007-04-01 20:16:16, slawas1 pisze:
Michale - były też fabryczne zwykłe 1,8 z mtx-em - nie wiem od czego to zależało ale były takie



pierwsze słysze .. ale z człowiekiem katalogiem nie ma sie co spierac
  
 
Ja tez widziałem 1.8 130 ps ze zwykłą skrzynią.
Tylko nie wiadomo czy mtx nie został zajezdzony i została zamontowana zwykła skrzynia.
  
 
A ja tam jakoś za MTX 75 nie przepadam, nie przyzwyczaiłem sie i nie przyzwyczaje,strasznie nieprzyjemny na trasie dla mnie do komfortowej jazdy w zestawieniu z silnikiem rs'a. Ta skrzynia powinna mieć jeszcze 6 bieg.Nie powiem jest dobrze zestrojona w kontekście mocy jednak jak dla mnie ma za krótką 3 i a piątka na trase cały czas sprawia wrażenie że jade 4.
Ale ja tam sie nie znam i cały czas żyje sobie w erze silników 1.6 8v EFI i nie wykazuje nadzieji na zmiane utartych przyzwyczajeń
  
 
No oki ale jaka skrzynie polecacie aby miala krutkie przelozenia i podejdzie do rs-a
  
 
Jak na razie nie napisales jeszcze do czego potrzebujesz takiej skrzyni i czego od niej oczekujesz. Uważam że orginalna skrzynia z RS'a w zupełności ci wystarczy chyba że jesteś zawodowcem, który startuje w rajdach i minimalna zmiana długości przełożenia ma dla Ciebie kluczowe znaczenie bo poprawi ci czas przejazdu.
  
 
Zawodowcem nie jestem ale wlasnie potrzebuje zmienic skrzynie w moim bo lekko ja zajezdzilem a nie ukrywam to ze na rajdach typu na kresce sie u nas nie scigam i potrzebuje krutsza skrzynke i nie wiem jaka by byla w sam raz a powiem ze 3-ka w rs-owskiej skrzynce mi sie podobala lapala najleprzy moment
  
 
no to zakladaj mtx75 od rsa i po sprawie...
  
 
Czyli ta skrzynia jest najleprza tak i nie ma krutszych to zaczne sie rozgladac.
Bo tak myslalem ze np.w oplu gsi niekturzy daja skrzynie od 1.6 niejaka f-16 i ma krutsze przelorzenia niz dedykowana do gsi i myslalem ze w essim tez cos sie da zrobic no cuz a nikt nie wkladal innej??
  
 
Cytat:
2007-04-01 23:38:09, zenq pisze:
no to zakladaj mtx75 od rsa i po sprawie...



Od TDi raczej. Ma większe przełożenie przekładni głównej. Hubert Eres miał taką i odchodziło to odchodziło...

Cytat:
2007-04-01 21:51:01, Remarq pisze:
A ja tam jakoś za MTX 75 nie przepadam, nie przyzwyczaiłem sie i nie przyzwyczaje,strasznie nieprzyjemny na trasie dla mnie do komfortowej jazdy w zestawieniu z silnikiem rs'a. Ta skrzynia powinna mieć jeszcze 6 bieg.Nie powiem jest dobrze zestrojona w kontekście mocy jednak jak dla mnie ma za krótką 3 i a piątka na trase cały czas sprawia wrażenie że jade 4. Ale ja tam sie nie znam i cały czas żyje sobie w erze silników 1.6 8v EFI i nie wykazuje nadzieji na zmiane utartych przyzwyczajeń



Hihi, do podobnych konkluzji doszedłem jak kupiłem Łaciatego. Szóstka byłaby rozwiązaniem. Anglicy robią inne zestawy kół zębatych, ale przy naszych dochodach i wiekowości naszych Essich... Zaś co do EFi, tam można było ze skrzyniami poszaleć, parę wersji było.
  
 
Czyli lepsza byla by od np essi 1.8 td tak bosie gubie
  
 
Jeśli chodzi o przyśpieszenia, to tak.
  
 
Cytat:
2007-04-01 18:43:58, VinCe pisze:
Wojtek co Ty gadasz? Tylko RQB czyli mają MTX75 w TD też siedzi MTX ale ma inne przełożenia. Ciut lepsze przyspiezenie a mniejszy vmax.



Michale, najbliższy mi przykład - mój: 105KM na MTXie, seryjnie
Do XR pchali MTX, czy to 105 czy 130KM.


[ wiadomość edytowana przez: Wojo dnia 2007-04-02 20:56:12 ]
  
 
Ale diesel czasem niema dluzszych przelorzen przeciesz kreci sie do mniejszych obrotow