RS 2000 - opinie

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
witam!!
interesuje mnie RS 2000 ostatni wypust mk7
co mozecie powiedziec na jego temat, wady , zalety itp
jesli byl juz taki watek (ja jakos nie znalazlem ) to z gory sorry...
  
 
Sorry za OT
co za mało Ci mocy co
Tez sie przyzwyczaiłem i brakuje czasem
  
 
no niestety
mysalalem ze kupie sobie ze 10 magnetyzerow i 3 strumienice ale dalem sobie spokoj
  
 
Zady i walety jak każdego Escorta RS.
  
 
Wszystko byloby super gdyby nie ta ............. blacha :/ to jest jedyny minus jak dla mnie
  
 
hm ja mam 96 rocznik i na blache nie narzekam.. chociaz to nie rs prawie jak rs
  
 
zalety i wady ma takie jak kazdy inny escort choc sa tacy ktorzy twierdza,ze F1 byly cynkowane
  
 
Zajebobujczy sprzet i tyle,tez takiego chce
  
 
Cytat:
2007-07-04 12:52:01, maciek701 pisze:
zalety i wady ma takie jak kazdy inny escort choc sa tacy ktorzy twierdza,ze F1 byly cynkowane


nie lej mi tutaj wody tylko powiedz cos wiecej
nie chodzi mi tutaj o ruda, tylko silnik i caly osprzet jak sie spisuja...
  
 
Cytat:
2007-07-04 16:26:22, radekbox pisze:
nie lej mi tutaj wody tylko powiedz cos wiecej nie chodzi mi tutaj o ruda, tylko silnik i caly osprzet jak sie spisuja...



no silnik jak silnik.. plusem jest lancuch rozrzadu..spora moc,fajny dzwiek na stozku, no i to,ze mozna podmienic dol na 2.3 bez zadnych przerobek,krotka skrzynia,fajny kolektor wydechowy niestety ciezko znalezc w dobrym stanie taki silniczek. minusow wiekszych w zasadzie nie ma..
dosc czeste sa problemy z zaplonem, spowodowane cewkami.



[ wiadomość edytowana przez: maciek701 dnia 2007-07-04 16:36:25 ]
  
 
no juz sie postarales
dzieki
a ceny czesci, jest spora roznica miedzy takim rs`em a zeteciem??
a taka cewka ile do rs`a i czy masz go zagazowanego??
  
 
odnosnie porownania cen czesci z zeteckiem to Ci nie powiem, bo zeteca nie mialem. w kazdym razie od 1.3 sa dtroche rozsze ale i tak w porownaniu z innymi motorami 2.0 wypadaja dosc tanio.
gazu nie mam i nie polecam.. jak masz kupowac Rsa i od razu robic z niego kuchenke to lepiej zostaw sobie tego zeteca 1.8.. bedzie jezdzil tak samo, tylko problemow wiecej.
  
 
jak cena paliwa przekroczy 5 zl to wtedy bede rozwazal ta kwestie
ale czytalem , ze pare osob ma gaz w rsie i nie narzeka, u Borysa moc spadla tylko, jak sobie dobrze przypominam o 3 KM.......
  
 
Cytat:
2007-07-04 18:03:13, radekbox pisze:
jak cena paliwa przekroczy 5 zl to wtedy bede rozwazal ta kwestie ale czytalem , ze pare osob ma gaz w rsie i nie narzeka, u Borysa moc spadla tylko, jak sobie dobrze przypominam o 3 KM.......


Ale Borys ma sekwencje i jesli zakladac gaz to wlasnie tylko taki - wcale juz tak wiele nie kosztuja do R4 u nas ok 2600-2700.
Jak znjdziesz dobrego RS'a to kupuj - fajny silniczek,zaden wymysl,prosty w obsudze itd
  
 
Powiem tak ja nie nazekam tak bardzo na Rs-a chociasz i tak ma motke z instalacja,troszke stare rozwiazania.
Plus to tak jak juz napisano moc jak zdrowy to smiga moim zdaniem minusem jest skrzynia juz dwa razy 2-ke naprawialem i tez lubi sobie chlapnac paliwko ale cos za cos.
  
 
Był czas ze mialem pare Rs-ow .
W sumie RS nie ma za wiele wad..silnik sprawuje sie bdb pod warunkiem ze nie był przegrzany.Co do gazu to tylko sekwencja bo normalna skutecznie zabija moc .Z moich pomiarów na hamowni wychodziło ze nawet do 30KM był spadek przy zwykłej instalacji.

Cytat:
no i to,ze mozna podmienic dol na 2.3 bez zadnych przerobek,


Z tym stwierdzeniem mocno sie NIE zgadzam bo akurat brałem udziel w montażu tej hybrydy.Swap mozolny i pochłaniający sporo kasy.Tak wiec nie polecam ..no chyba ze masz luzem do wydania min 5 tys zł


[ wiadomość edytowana przez: Janek-RS dnia 2007-07-04 18:43:38 ]
  
 
Ps...Jest jedna wada o której nie napisałem..RS dzieki swoim mozliwscią pozwala na dośc szybką jazde w skutek czego nalapalem w ostatnim roku ponad 20 pkt. karnych i wszystkie były za prędkośc