Szczotki wentylatora Fiata 1.5(1.3?)-gdzie w Wawie ?

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
yo

Wiecie może gdzie w Warszawie można kupić szczotki do wentylatora elektromagnetycznego do starszch fiatów ?
To takie cosik co trze po pierwszej części wentylatora a jak trzeba to puści prąd (info z czujnika w chłodnicy) i uruchomi magnes a co za tym idzie - wentylator napędzany paskiem klinowym..

Acha...tam jest chyba jedna szczotka.

pozdrowienia,
Konrad

[ wiadomość edytowana przez: Konrad_Polk dnia 2003-06-19 16:17:30 ]
  
 
Nie ma z tym większego problemu u mnie na osiedlu, choc trzeba to zamówić. Kupowałem miesiąc temu dla siebie i Spajka. Pan Waldemar zamawia w swojej hurtowni "przewód pompy wody ze szczotką FSO 1500" i najpóźniej za 2 dni można odebrać. Koszt 18 zł. A z tego co wiem w silnikach 1300 tego nie było - tam wiatrak chodzi sprzężony nonstop. Adres: Warszawa-Bielany, ul. Podleśna - chyba 8. A jeśli potrzebny jest na już, moge odstąpić swój, gdyż u mnie zwaliło sie coś innego. Jakby co proszę na priv.
  
 
Cały "pic" polega na tym że to do mojej Fordziny niestrudzonej za grosze kupionej

Silnik 2.3 diesel, OHV,67 KM, no i ten wiatrak... najpierw musze znaleźć kabelek zasilania Ale jeżeli piszesz że nia ma z dostaniem tego to nie będe zawracał głowy. Dzięki.
  
 
Chodzi o to, że panowie w sklepach sami nie zawsze wiedzą, co jeszcze jest do dostania w hurtowni do DF-ów, a co nie. Bo już głupiej spinki do tego kabelka to raczej nie dostaniesz, ale sam kabelek ze szczotką nie powinien stanowić problemu.
  
 
A nie prosciej zblokowac wentylator nba stale?? Chlodzenie jest super i nie ma problemow z tym zasranym sprzeglem elektromagnetycznym. Jeszcze jedno: to sprzeglo jest tylko we fiatoskich 1.5, w 1.3 wentylator byl na stale.
  
 
Cytat:
2003-06-20 10:42:39 KiLeR pisze:

A nie prosciej zblokowac wentylator nba stale?? Chlodzenie jest super i nie ma problemow z tym zasranym sprzeglem elektromagnetycznym. Jeszcze jedno: to sprzeglo jest tylko we fiatoskich 1.5, w 1.3 wentylator byl na stale.





W sumie to cudo u mnie jeszcze działa - nie włącza sie zbyt często, praktycznie tylko w korkach. Silnik na pewno się nie przegrzewa, więc ze zblokowaniem na razie poczekam. Podobno generalnie te stare Fiatowskie silniki raczej sa niedogrzane niż przegrzane.