Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
KiLeR Miłośnik FSO CC VK/E-36 318p Kozie Boby Zdrój ;) | 2003-06-20 10:45:36 A filterek gazu kiedys wymieniales?? Jesli nie, to zrob to natychmiast. Powodow moze byc kilka: mogles zatankowac jakich syf, dolot mogl sie zapchac, moze zalozyles inny filtr powietrza... a moze poprostu przez to, ze masz syf w parowniku... |
BENY Miłośnik FSO Ciechanów | 2003-06-20 14:56:03 w 5-cio letnim parowniku, membrany mogą być już bardzo twarde, a poza tym syfu pewnie nazbierało się 2 kilo |
BENY Miłośnik FSO Ciechanów | 2003-06-20 15:19:32 a może linka się zacina w pancerzu |
RATMAN Miłośnik FSO Astra F Łódź | 2003-06-21 13:31:28 !!!!! A co fiat to nie porządny samochód !!!!!!! ttylko poldoloty sie licza ???!?!!?!!!?!?!?!?!
a co do obrotów - tak szczerze mowiac to ja sobie standardowo ustawilem prawie 2000 - rzadko jezdze po dużych miatach ( ostatnio) głównie trasa wiec i rzadko kiedy obroty spadaja u mnie ponizej 3000 czasami jest to upierdliwe ale ponizej 2000 na moim starym parowniku nie dało sie ustawić obrotów ( a niestety do EMMEGAS juz nie ma membran) a tak jezdzi PS sprawdz czy nie masz nieszczelności na osi przepustnicy - ja już miałem okazje widzieć gaznik z tak wyrobionumi otworami na osie przepustnicy ze oski luzno latały !!! a gosciu na tym jezdził i marudził ze obroty mu gina albo same rosna ..... [ wiadomość edytowana przez: RATMAN dnia 2003-06-21 13:34:10 ] |
dr_przemek Miłośnik FSO FSO125p/Uno1.4i.e.S Warszawa - Bielany | 2003-06-23 01:06:44 Trochę z opóźnieniem, ale muszę się wypowiedzieć. Nie polecam regenerowanego gaźnika na zasadzie daję jeden dostaję drugi. Bo tak naprawdę nie wiadomo co dostajesz, szczególnie jeśli do końca się na tym nie wyznajesz. 100 razy lepszym wg mnie rozwiązaniem jest pojechac do pana gaźnikowca, który wymontuje, pomierzy, wymieni co trzeba, przy TOBIE. Patrzysz co robi, przy okazji można się ciekawych rzeczy dowiedzieć. A co najważniejsze - dostroi Ci to wszystko na cacy albo CI powie dlaczego to nie chodzi jak powinno. Nie jestem ze Śląska, ale tu w Warszawie mam gościa, który za 80 zł regeneruje gaźniki - u mnie w tej cenie wymienił oś przepustnicy I przelotu, wyregulował gaźnik, zapłon, przerwę na przerywaczu, na świecach itp sprawy mające wpływ na poprawne działanie całości. Robił to co prawda blisko 3 godziny, ale teraz Fiacina pomyka jakby dopiero z fabryki wyjechała |
Bartek_w Caro, Truck Kraków | 2003-06-23 02:01:47 Podepne sie tu a'propos reduktora: W sobote dokonując niepotrzebnej i jak okazalo sie pechowej przerobki ogrzewania reduktora (przepinalem weze z ogrzewania do malego obiegu) ulamalem takie male gowno, kranik na ktory zaklada sie waz wodny przy reduktorze. Pytanie brzmi: mozna takie cus dokupic jako czesc zamienna gdzies? Sprawdzalem w Krakowie na kamienskiego (podobno rzadza jesli chodzi o czesci do gazu) i chcieli mi sprzedac caly komplet z membranami i innym swinstwem za jakies 200 zeta, a ja potrzebuje jeden mizerny kranik. a moze ktos ma takie cus/niepotrzebny reduktor BRC elektronik za w przystepnej cenie..? |
MacGavor Polonez Caro 1,6 GLE Szydłowiec | 2003-06-23 11:16:57
Czemu zaraz zmieniać gaźnik. Najpierw sprawdź czy odpowiednio wyregulowałeś cięgno gazu od pokrywy zaworów do gaźnika i długość linki gazu. Linkę regulujesz dwoma nakrętkami nr 13 na pokrywie zawrów. Powodzenia. |