Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
Mlody_Omega HONOROWY WETERAN Lanser Pabianice | 2003-06-24 22:04:20 Zacznij od sprawdzenia linki (naciągnij ją). Jak nie pomoże rozbierz tylne piasty i sprawdź czy okładziny dobrze leżą...
btw. jak wygląda Omega A Kombi? Szukałem chyba ze dwie godziny po necie i w książce "Opel Omega A --> obsługa i naprawa" i nikt nie wspomina o takim modelu... prototyp czy cuś? |
Skee Vel Satis Jaworzno | 2003-06-24 23:15:05 Młody bo to miało być Omega A Break ale takowego też nigdzie nie ma, to chyba jakaś konspiracja producentów. |
gieroy LOB MEMBER granatowy panzer ale ... Siemianice | 2003-06-25 18:18:49 Hmm z ręcznym to jest następująca melodia. Linka to musowo do sprawdzenie. Żeby do niej się dostać trzeba zdjąć osłonę katalizatora aczkolwiek nakrętki które je trzymają są tłoczone z blachy i nie maja i dealnego wymiaru i trzeba trochę kombinowac z kluczami ale spoko. Z drugiej strony nawet jak wyregulujesz i zacznie łapać warto sprawdzić stan okładzin na szczękach jeżeli są do bani prędzej czy później staniesz przed zadaniem ich wymiany.
Pozdrówka |
TD Caravan Warszawa | 2005-01-11 19:31:08 Na którym ząbku dźwigni hamulca ręcznego w Beci zaczynają Wam łapać bębny, oraz ile maksymalnie ząbków daje się dźwignia ręcznego podciągnąć do góry ?
JaC |
JanuszGnitecki OMEGA B FL COMBI Warszawa | 2005-01-11 20:38:21 Najpierw trzeba rozebrać tarczobębny i zobaczyć co się dzieje ze szczękami, prowadnikami. Potem linka. Polecam lekturę w PORADY moich bojów z tarczami kotwicznymi, myślę, że powinno dostatecznie wyjaśnić o co chodzi.
Ręczny na 3 zapadce łapie, na 5 powinno trzymać jak mur. Pozdr |
OLOBONO Opel Omega B 2.0 16v ... Toruń | 2005-01-14 01:08:14 i nie inaczej jak pisze Janusz u mnie jesgt dosładnie tak jak mówi, a dodam że szczęki i linka po wymianie więc taki jest standard. |