Usprawnienia naszych aut

Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
mam taki pomysł, żeby założyć temat w którym będzie można pochwalić się usprawnieniami w naszych Hultajach. Mam na myśli np. jak założyłem podgrzewane lusterka lub opóźniacz wyłączenia światła wewnętrznego... Sam niestety jestem słabym elektrykiem ale myślę, że przy dobrym opisie każdy mógłby z takich rad skorzystać. sam chciałbym trochę usprawnić swojego Poniacza, obecnie mam w głowie podgrzewane lusterka (założyć maty grzewcze z allegro), może ktoś z Was już to robił i może jakoś pomóc?
znalazłem stronę z ciekawymi usprawnieniami, jednak ona jest dla mnie za bardzo fachowa KLIK!

Założyłem u elektryka podgrzewane lusterka w Getzu (podpięte pod ogrzewanie tylnej szyby). Powiedział mi, że lepiej szukać na Allegro oryginalnych podgrzewanych wkładów, bo mniejsze ryzyko pęknięcia szkła. Najlepiej jeśli już ryzykujesz, mieć pewność że masz w razie czego dostęp do zapasowych wkładek do lusterek. Pomysł popieram ,bo w zimie jest wygoda.

bo mniejsze ryzyko pęknięcia szkła?
takie maty grzewcze mają po 12W a więc nie ma możliwości że pęknie szkło zakładam takie w każdym moim aucie

jest to rewelacja

Gdzie sie wpinasz???

Najrozsadniej wpiąć sie pod ogrzewanie szyby! W wiekszoci fabrycznych instalacjach tak jest.

Cytat:
2007-09-16 10:09:06, Judek pisze:
bo mniejsze ryzyko pęknięcia szkła? takie maty grzewcze mają po 12W a więc nie ma możliwości że pęknie szkło zakładam takie w każdym moim aucie jest to rewelacja

Chodzi o pęknięcie przy odklejaniu szkła od plastikowej podkładki montażowej, a nie o temperaturę. W Getzu lusterko jest bardzo mocno przyklejone.

hmm, ja narazie ciągle walczę z niesprawnościami mojego auta

u mniue podgrzewanie tylnej szyby wcale nie dziala wiec o lusterkach moge pomazyc

lusterka - myslałem ... ale bardziej mi przeszkadzaja tam krople niz szron czy tez para, a jeszcze bardziej krople na szybie przed lusterkiem ...

usprawnienia ... (Pony i Sonata)...