Strzela i śmierdzi

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
witam mam problem nie znalazłem odpowiedzi na forum. problem następujący: jak ruszam z właszcza na niskich obrotach(spokojnie) to omega strzeli i zaraz czuć smrut czegoś spalonego podczas jazdy tak samo jakby się lekko zadłusiła przerwie i strzeli.
Co to może być? silnik 2.0 gaz
  
 
Cytat:
2007-09-13 20:46:16, przemas_24 pisze:
witam mam problem nie znalazłem odpowiedzi na forum. problem następujący: jak ruszam z właszcza na niskich obrotach(spokojnie) to omega strzeli i zaraz czuć smrut czegoś spalonego podczas jazdy tak samo jakby się lekko zadłusiła przerwie i strzeli. Co to może być? silnik 2.0 gaz



p0omoze tylko odpowiednia regulacja instalki. jesli to pominiesz, to predzej czy pozniej zniszczysz sobie przeplywek albo jeszcze kilka innych czesci dolotu
  
 
chodzi Ci o regulacje lpg? a sonda jeżeli nie działa to może być tego przyczyna?
  
 
Cytat:
2007-09-13 21:26:59, przemas_24 pisze:
chodzi Ci o regulacje lpg? a sonda jeżeli nie działa to może być tego przyczyna?



W aucie są po to wszystkie czujniki żeby działać, jakby miały nie działać to po co wogóle by były.
  
 
Moja opinia na ten temat, to prawdopodobieństwo nieszczelności w układzie dolotowym, poprostu mieszanka jest za uboga i szczela!
Sprawdź najpierw wszystkie rury dolotu i przepływke, czy są szczelne, a dopiero po tym martw się o reszte!
Jakby sonda nie działała, to wcale nie musi być przyczyna!
U mnie sonda nie działała i mimo wszystko nie strzelał gaz, a z twojego opisu wynika, że poprostu masz układ dolotowy nieszczelny i dlatego się tak dzieje (sprawdzone u mnie, miłem tak samo)!
  
 
Cytat:
chodzi Ci o regulacje lpg? a sonda jeżeli nie działa to może być tego przyczyna?

Jeżeli jest to II gen lpg to tak, zbyt skąpo opisujesz problem.
Cytat:

W aucie są po to wszystkie czujniki żeby działać, jakby miały nie działać to po co wogóle by były.

Myślę tak samo. Nie dotyczy gassu I gen.
Cytat:
odpowiednia regulacja instalki.

  
 
a świece kiedy zmieniane???
  
 
świece zmieniałem jakieś 10.000 tyś km temu. dodam jaszcze że strzela już jakieś dwa tygodnie i w między czasie popsuł sie moduł wymieniłem na nowy i strzela bez zmian to chyba będzie ten układ dolotowy jak pisze Grzesiekk
  
 
świece zmieniałem jakieś 10.000 tyś km temu. dodam jaszcze że strzela już jakieś dwa tygodnie i w między czasie popsuł sie moduł wymieniłem na nowy i strzela bez zmian to chyba będzie ten układ dolotowy jak pisze Grzesiekk
  
 
Cytat:
2007-09-16 11:43:38, przemas_24 pisze:
świece zmieniałem jakieś 10.000 tyś km temu. dodam jaszcze że strzela już jakieś dwa tygodnie i w między czasie popsuł sie moduł wymieniłem na nowy i strzela bez zmian to chyba będzie ten układ dolotowy jak pisze Grzesiekk


No...Właśnie świece wymienia się co 10000km....
  
 
Nie zupełnie. Jedna elektroda masowa na 10kkm .

Swieca dwuelektrodowa 20kkm , 3- 30kkm......
  
 
Jeżeli zaczyna strzelać to znaczy ze juz jest po swiecach.
Proste i logiczne.
  
 
Cytat:
Jeżeli zaczyna strzelać to znaczy ze juz jest po swiecach.
Proste i logiczne.

Dla gazownika.
  
 
sprawdziłem uklad doltowy i uszczelniłem gdzie nie gdzie. przejechałem się i żadnej poprawy nie ma. wymieniłem świece na te ktore miałem poprzednio założone na których nie strzelał i poprawy też nie ma strzela tak samo jak strzelał. jak się jutro wyrobie to pojadę do gazowników żeby zobaczyli co jest, jak dadzą radę to Wam powiem co ją bolalo.
  
 
Cytat:
2007-09-16 13:27:13, omegolotC30NE pisze:
Nie zupełnie. Jedna elektroda masowa na 10kkm . Swieca dwuelektrodowa 20kkm , 3- 30kkm......


Oczywiście są świece na większy przebieg kilometrów ale nie są to dwu lub trzyelektrodowe.
  
 
Ciekawie prawisz, he he ..... Poczytaj tutaj


Dalej twierdzisz, że większa liczba elektrod masowych nie wydłuża przebiegu świecy???


[ wiadomość edytowana przez: omegolotC30NE dnia 2007-09-16 19:29:37 ]
  
 
zgadzam się z omegolotC30NE (jednak można też kupić wadliwy towar) . Ale w końcu chodzi o strzelanie silnika więc pomóżcie swoimi pomysłami i doświadczeniami
  
 
Jak nie powiesz co masz , nikt Ci nie pomoże.

Jaka instalka (II gen, czy śrubka), ile lat/km ma parownik, czy udaje się wyregulować.
  
 
jakiej generacji to niewiem bo sie nie znam ale parownik jest komputer gazu Leonardo rok 94 230km poj 2.0 8v jak kręce tą śrubką przy reduktorze to za dużej różnicy niema.
  
 
Ta instalka MUSI mieć sygnał z sondy lambda. Jest on podstawowy do regulacji składu mieszanki.