Uszczelka pod glowica BMW 325i E30

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Teraz pytanie za 100 punktow?Ile przejade jeszcze na takiej uszczelce?Niestety jestem za granica i wracam na wszystkich swietych,mam do pokonania 1000km.Znam przypadki ze ludzie przejezdzili pare tysiecy kilometrow z wywalona uszczelka.W moim przypadku auto jest sprawne,nie stracilo osiagow,jedyne co traci to wode.Co 200km zapala mi sie kontrolka wody i dolewam do pelna,a poza tym nic auto idzie tak jak wczesniej,zadnej utraty mocy czy kompresji.POZDRAWIAM
  
 
Cytat:
2007-10-14 19:18:55, chuddy22 pisze:
Teraz pytanie za 100 punktow?Ile przejade jeszcze na takiej uszczelce?Niestety jestem za granica i wracam na wszystkich swietych,mam do pokonania 1000km.Znam przypadki ze ludzie przejezdzili pare tysiecy kilometrow z wywalona uszczelka.W moim przypadku auto jest sprawne,nie stracilo osiagow,jedyne co traci to wode.Co 200km zapala mi sie kontrolka wody i dolewam do pelna,a poza tym nic auto idzie tak jak wczesniej,zadnej utraty mocy czy kompresji.POZDRAWIAM


niewchodź na wysokie obroty i dolewaj co 100km ) albo częściej!lepiej częściej niż wymieniać głowice!! nie stawaj w korkach hehe!!! najlepiej to wymień tam gdzie jestes!! może wystarczy tylko ją wymienić bez szlifu, jak jej nieprzegrzałeś!
  
 
taki kawal bym sie nie wybral z taka uszczelka...
w kazdej chwili uszczelka moze puscic jeszcze bardziej i stoisz na drodze...


[ wiadomość edytowana przez: PG dnia 2007-10-15 22:43:19 ]
  
 
To,że ubywa płynu nie znaczy ze jest wywalona uszczelka.
Z reguły sa jeszcze inne objawy.
Jeśli już dolewasz płynu to odpowietrzaj od razu układ (wystarczy przy zbiorniczku)zajmuje to chwilę. Samo dolanie płynu nic nie pomoże jak układ będzie zapowietrzony. Jak nie masz jeszcze padniętej uszczelki jazda z nieodpowietrzonym ukł. chłodzenia spowoduje jej uszkodzenie.
  
 
Czesc!Co masz na mysli ze piszesz ze to nie uszczelka?Plyn ucieka mi do oleju,z wezy nigdzie nic nie ucieka.Pod korkiem wlewu oleju jest maselko a na bagnecie widac powoli wode.Jak moge na szybko odpowietrzyc uklad?Samochod narazie nic nie kopci i nic nie stracil na osiagach,co poradzisz?Z gory dzieki!POZDRAWIAM CHUDY
  
 
Wyglada na to ze sprawy poszly juz za daleko skoro juz widac wode na bagnecie,musisz wymienic uszczelke ale przed wymiana trzeba by bylo sprawdzic glowice na szczelnosc roznie to bywa poprostu pech zycze ci powodzenia i jak najmniejszych kosztow
  
 
To, ze nie widać wycieku może też znaczyć , ze nie znalazłeś go.
Przybywa oleju w takim tempie jak ubywa wody? Tym bagnetem tak do końca bym się nie sugerował.
  
 
w tym problem ze wody ubywa znacznie(co 200km wlewam z litra) a olej ma caly czas taki sam stan,tyle ze zaczyna byc taki wodnisty.
  
 
jezeli woda dostaje sie do oleju to widac ewidentnie na bagnecie poza tym mozna sprawdzic czy olej dostaje sie do plynu praktycznie w kazdym warsztacie maja testery,,sprawdz na goracym silniku czy nie babluje w zbiorniczku wyrownawczym olej wodnisty ? tego sie nie da wymieszac widac jak woda oddziela sie od oleju
  
 
Dlatego bardzo prawdpodobne, ze to nie uszcalka ale nieszczelność której nie potrafisz zlokalizować.