Zawieszenia MK4

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Czy do mk4 robia gwintowane zawieszenie
Gdzie moge takie cudo kupic
ma ktos moze
a moze mozna przerobic z mlodszego brata

[ wiadomość edytowana przez: POMPA dnia 2007-10-29 23:13:28 ]

[ wiadomość edytowana przez: bociansan dnia 2008-11-20 14:49:42 ]
  
 
kiedys widzialem z koni gwint nowka za 3600zl a tak pozostaje tylko jakis hand make...
  
 
a nie mozna pokombinowac z innych modeli escort i przelozyc gorne mocowania??
  
 
no napewno mozna ale czy nie taniej bedzie kupic nowke??
  
 
moze z przodem by cos wymyslil ale z tylu sprezyny nie sa na amorkach (przynajmniej w cabrio)
  
 
na tyl mozna wrzucic ari ride
  
 
no wlasnie nie wiem jakie jest rozwiazanie z tylu w takim wypadku?

z przodu normalnie gwint na amortyzatorze ale z tylu?



kiedys patrzalem na ebayu niemieckim i niby sa tak jakies zestawy wintowane do mk4 ale ceny tez atrakcyjne zbytnio nie byly....niestety zdjec tam nie widizalem wiec nadal nie wiem jak to jest rozwiazane...


szafa: jak robic air ride to na sam tyl chyba sie nie oplaca
  
 
Cytat:
2007-10-29 20:58:33, szafa pisze:
na tyl mozna wrzucic ari ride


o tym tez myslalem bo za 3600PLN moge kupic z usa caly zestaw
ale ja chce gwinta
a jak z mocowaniami amorka z przodu, duzo przerobek by bylo jak by chcial wrzucic z np mk5 ?
  
 
Cytat:
2007-10-29 21:28:59, boru pisze:
no wlasnie nie wiem jakie jest rozwiazanie z tylu w takim wypadku? z przodu normalnie gwint na amortyzatorze ale z tylu? kiedys patrzalem na ebayu niemieckim i niby sa tak jakies zestawy wintowane do mk4 ale ceny tez atrakcyjne zbytnio nie byly....niestety zdjec tam nie widizalem wiec nadal nie wiem jak to jest rozwiazane... szafa: jak robic air ride to na sam tyl chyba sie nie oplaca


w mk4 z tylu musi byc tak jak tu http://www.allegro.pl/item258011633_audi_a6_vw_passat_b5_zawieszenie_gwintowane.html
czyli same takie krotkie gwinty z regulacja

[ wiadomość edytowana przez: POMPA dnia 2007-10-29 22:05:03 ]
  
 
3600 za air ride to chyba zarabiscie tanio ;]

moze powiesz cos wiecej o tym? :>


btw mozna rozszerzyc ten watek o szerzej pojete 'zawieszenia do mk4' i jak ktos ma jakas wiedze na ten temat, linki etc to moze tu wpisywac



tutaj mk4 cabrio na air ride


[ wiadomość edytowana przez: boru dnia 2007-10-30 07:44:56 ]
  
 
za propozycja boru zmienilem nazwe watku
moze rozwinie sie ciekawy temat
tutaj link do kilku air ride kitow http://air-ride.gu.ma/
  
 
Cytat:
2007-10-29 21:28:59, boru pisze:
szafa: jak robic air ride to na sam tyl chyba sie nie oplaca


no niby sie nie oplaca ale z tylem nie bylo by tyle kombinowania co z przodem moze ktos ma jakas propozycje jak to z tylu wykombinowac??
  
 
no niby tak ale jak mialbym juz kombinowac cos z air ridem to od razu calosc zawieszenia ;]



a tak wogole to jak to ma wygladac? moze ktos jest w temacie air...co po ko lei ??

(no chyba ze jest jakis air kit stricte do mk4 )
  
 
z tylu niema problemu bo montujesz taka poduszke zamiast sprezyny i pompujesz gora dol, jak pasuje
dlatego do air ride mk4 jest lepszy od mlodszych essow...co innego z gwintem
ale niewiem jak to rozwiazac z przodem
z tylu bedzie tak jak tu
http://video.google.pl/videoplay?docid=1568242522288670055&q=air+ride&total=3775&start=30&num=10&so=0&type=search&plindex=9
i tu
http://video.google.pl/videoplay?docid=3066638300273039611&q=air+ride&total=3685&start=60&num=10&so=0&type=search&plindex=5
  
 
z przodu tez nie powinno byc ciezko bo wyciagasz sprezyne z amora i zmiasta niej dajesz poduszke...gdzies widzialem jak ktos mial takie poduszki na sprzedaz przez srodek poduszki przechodzil amor...no ale z tematu zeszlismy :p moze pomyslmy jak zrobic gwinta na tyl:>
  
 
na tej aukcji z passata pisze ze sa jakies klamry sciskowe (+/- 25mm)


jako ze z racji budowy zawieszenie tylnego w mk4 nie da sie nagwintowac amorka bo sprezyna i tak jest obok to trzeba jakas regulacje scisniecia sprezyny wymyslec...

tylko jak? (zeby bylo bezpiecznie i zeby to mialo wlasciwiosci swoje zachowane sprezyste)
  
 
a ja myslalem nad tym juz bardzo dawno i przywiozlem sobie z usa cos takiego
http://moto.allegro.pl/item262152720_sprezyny_gwintowane_regulowane_weaponr_civic.html
i takie sosik mozna zapodac chociaz na tyl i bedzie regulacja
Mozna takie cos wykonac samemu z dowolnej srednicy rury.
ale co zrobic z przodem
  
 
ciekawe jakie wymiary maja te amory z paska z linku ponizej...bo te tylne wygladja jak zdjete z MK4 z tylu Moznaby wtedy kupic taki tyl a przod pokombinowac z MK5...Ale swoja droga to taki buiedny MK4 popeka jak glupi na gwincie ;/
  
 
POMPA: no to jest rozwiazanie...

na przod jest tez sposob....szafa ma zrobiony home made niech fotki wstawi ;]

mialem gdzies stronke jak to zrobic samemu ale nie moge jej znalesc :/


rex:o ktore amorki ci chodzi?

w ktorych miejscach mialby popekac?
  
 
ten zestaw co mam zaklada sie na amorki i jest dedykowany do civica i crx
wiec dalem kumplowi zeby zamontowal je u siebie w crx i mowi ze to nawet dziala tylko ze te sprezyny badziewne (made in china) sa tak twarde ze sie jezdzic nie da
ale jak by kupil markowe springi -60 to mysle ze by dalo rade
szafa- poka poka co to masz