Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
Tom_J LOB NET MEMBER Tczew | 2007-10-30 20:40:45 w treści postów jest opis jak ustawić na zegar:
początek tlłoczenia |
czerski opel omega cd krasnogliny | 2007-10-31 16:23:27 jakiej średnicy jest pręt do blokowania wału obok rozrusznika |
Tom_J LOB NET MEMBER Tczew | 2007-10-31 23:15:28
i według książki dzięki sołtysowi z ftp [ wiadomość edytowana przez: Tom_J dnia 2007-10-31 23:16:31 ] |
czerski opel omega cd krasnogliny | 2007-11-06 16:20:00
no to średnice pręta już znam jutro sobie dotocze jeszcze mnie interesuje jak rozmiar torsa idzie do odkręcenia rozrusznika (bo nie ma jak tam zmierzyć a nie chce kupywać całego kąpletu) |
pxj Omega 2,5 TD Katowice | 2007-11-08 09:05:42 Rozrsznik jest przykręcony zwykłymi śrubami, na klucz 18 o ile dobrze pamiętam rozmiar. |
czerski opel omega cd krasnogliny | 2007-11-11 07:35:19 u mnie też są torsy
już rok się zabieram za ten rozrusznik i za zapłon ale w tą zime chyba mnie nie minie (ciężno pali na mroźie a poniżej -10 całkiem żuca palenie) |
Eazy Omega Malbork | 2007-11-11 16:38:12 A świece żarowe sprawdzałeś??? |
chemik333 LOB MEMBER saab9-5, F650CS Warszawa | 2007-11-11 16:49:42 Ja u siebie wymienilem rok temu tez wszystkie i mam identycznie z -10 stopni. Wymiana dala moze tyle ze z -8 do -12 temperatura zapalania sie obnizyla. W tym roku czuje ze jest jeszcze gorzej... dodatkowo czasem jak jest rozgrzany to spadajac z obrotow przy wlaczonym np. podgrzewaniu szyby i lusterek potrafi zgasnac. Pewnie ma to zwiazek z dawka paliwa na biegu jalowym, ale moze tez miec przez rozciagniety lancuch rozrzadu i wlasnie opoznienie wtrysku. Ogolnie stawiam na lancuch, ale stwierdzic to bede mogl dopiero po jego wymianie... (ech... kiedy forsa bedzie spadala z nieba?) |
magila_one Omega X25DT SilverPe ... sosnowiec | 2007-11-11 17:05:08
Chemik 333 A z pompą wtryskową coś kombinowałeś..?? czy falują Ci obroty na jałowym..?? może nastawnik pompy... |
chemik333 LOB MEMBER saab9-5, F650CS Warszawa | 2007-11-11 19:40:06 Obroty nie faluja nic a nic. Poltora roku temu bylo doszczelnianie pompy bo po zalaniu OR poszly obie gorne uszczelki. Teraz jest git bo sa odporne na OR. Tyle ze po tym doszczelnianiu gosc ustawil dawke na 50/50 w baku. Od tego czasu gdy bylo przynajmniej 20% OR to bylo super. Ponizej, przez cala zime (jezdzilem na samym ON) buda na jalowym wpadala w wibracje (za niskie obroty?) ale nie bylo falowania. Potem przez lato jezdzilem jak poprzednio na mieszankach. Teraz po zalaniu samego ON wibracji nie ma. Obroty tez wydaja sie jak kiedys, natomiast wlasnie pojawilo sie jakby "zwiekszone obciazenie" ktore przydusza silnik przy zrzucaniu go z obrotow - ale TYLKO gdy jest podgrzewanie wlaczone i inne pierdolki, czyli przy sporym obciazeni alternatora.
Dodam ze jak na luzie wlaczam podgrzewanie to slysze jedno "zafalowanie" obrotow po czym slysze ze sa one juz minimalnie mniejsze. Po spooorym rozgrzaniu silnika (korki itp) i wlaczeniu podgrzewania na luzie slysze jak by "chcialo mu sie falowac, ale jeszcze nie byl zdecydowany". Bez podgrzewania nie ma tego. Alternator niby dobry, po kilku kilometrach na akumulatorze mam napiecie ok. 14,0 - 14,2. Jak myslicie? Dawka czy cos innego? Qrka sam bym to popukal mlotkiem zwiekszajac, ale nie mam kompa pokazujacego spalanie... Ustawienie powiedzieli 250zl. Nie znam tanszego miejsca w Warszawie. |
pxj Omega 2,5 TD Katowice | 2007-11-11 22:21:21
U mnie rozrusznik trzyma się na 2 śrubach (śruby z nakrętką, przechodzą na wylot przez obudowe skrzyni i rozrusznika na zwykły klucz. Może odkręciłeś o jedną śrubę za dużo. Skrzynia jest przykręcanan na torxy. |