Wymiana sprzegla 700zl?

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
witam

w zasadzie juz "po ptokach" ale jednak chcialem wiedziec.
zaplacilem za wymiane sprzegla (wraz jakimis oslonkami??) i za cala taka operacje zaplacilem 700zl. czy to duzo?

zalozone zostalo prawodopodobnie sprzeglo motorcraft`a.
czy tutaj podobnie jak ze swiecami duuuuzo lepiej wzisac motorcrafta niz jakies zamienniki (np SACHS)?

mam nadzieje ze drugi raz nie bede musial wymieniac w karierze tego essa ale wolalbym wiedziec na przyszlosc jak to jest...

dzieki
pozdrawiam
  
 
Kopletne sprzęgło motocraft z tego co znalazłem szacuję się w cenie od 475 zł do 685 zł w zależności od modelu. http://www.ford.sklep.pl/sklep,1502,,,02,,pl-pln,9895,16568.html

Ostanio u siebie wymieniałem sprzęgło i za samą robotę krzyczeli 150-200 zł. Dlatego sprzęgło kupiłem za 280 zł ( nie motocraft ) i wymieniłem sam i tu wcale się nie dziwie że krzyczą tyle za usługę.
Podsumowując cenę sprzęgła motocraft i robociznę wychodzi znośnie. Tylko czy to sprzęgło założone jest napewno motocraft'a?
  
 
czy dokladnie motocraft to jeszcze dokladnie dopytam... auto jest w serwisie gdzie pracuje moj znajomy, ktory mial pilnowac zeby wszystko bylo ok. przynajmniej ten plus.

mi powiedzieli ze za sama wymiane chca 200-300zl ale po znajomosci bedzie taniej...
  
 
Jak oryginał to cena w porządku.
  
 
jak ja rozeznawalem temat z wymiana sprzegla to ceny w rzeszowie byly od 150 zl (po znajomosci ) do 250 bez znajomosci
  
 
trochę drogo, chyba,że w autoryzowanej stacji.
  
 
Ja za wymianę zapłaciłem w lublinie 60zł, Sprzęgło sam kupowałem
  
 
Cytat:
2007-11-11 11:14:21, pije pisze:
trochę drogo, chyba,że w autoryzowanej stacji.


ja miałem esa najpierw byłem ambitny. Pojechałem do aso w Bydgoszczy. Sprzęgło z robocizną 1500 pln do 1.4 EFI z 95r. Auto Partner w Bydgoszczy zmieścił się w 500 pln (nie oryginał)
  
 
Inna sprawa to czy pod pojęciem wymiana "sprzegła" była tarcz z dociskiem czy sama tarcz. A może sam docisk?
  
 
dalem niedawno 770 zl za komplet sachsa: tarcza docisk i za lozysko. oczywiście same części tyle kosztowaly a ojciec mi wymienil za darmola bo to wkoncu mój tata
  
 
a jeszcze jedno w sprzegło warto zainwestowac chyba że chcesz za pol roku znowu wymieniać

pozdro
  
 
Cytat:
2007-11-11 11:35:41, wonrz pisze:
Ja za wymianę zapłaciłem w lublinie 60zł, Sprzęgło sam kupowałem



ale po znajomosci chyba? z tego co wiem to jest grzebania conajmniej jeden dizen



Cytat:
2007-11-11 12:17:14, s_damian pisze:
dalem niedawno 770 zl za komplet sachsa: tarcza docisk i za lozysko. oczywiście same części tyle kosztowaly a ojciec mi wymienil za darmola bo to wkoncu mój tata



u mnie wymienione byly tarcze + oslony?? napewno dwie rzeczy...

i jednak nei motocraft tylko SACHS

ostatnio obilo mi sie o uszy ze jakas firma robi sprzegla dla motocrafta a motocraft tylko "przybija swoja pieczatke". wiadomo cos na ten temat?
  
 
łożyska oporowego nie miałeś w komplecie??
  
 
s_damian niewiem co tam dali
mieli wymienic to co sie powinno wymieniac... ogolnie serwis dziala juz od 15lat wiec chyba sie znaja troche
  
 
sorki za spam ale kto mi powie ile mozna zrobic km na orginalnym sprzegle (przy normalnej jezdzie)
czy w escortach zawsze montuja w fabryce sprzegla motocraft czy sachs tez
  
 
Cytat:
2007-11-11 14:18:21, POMPA pisze:
sorki za spam ale kto mi powie ile mozna zrobic km na orginalnym sprzegle (przy normalnej jezdzie) czy w escortach zawsze montuja w fabryce sprzegla motocraft czy sachs tez



Moj mechanik jak wyjmowal moje mowil ze wyglada na to ze nikt tam wczesniej nie grzebal i to jest pierwsza zmiana raczej,,, wlozony byl Luk a przjechane okolo 225 kkm
  
 
Ja miesiąc temu:


320 PLN/kpl sprzęgła Ford (w rzeczywistości Luk)
200 PLN wymiana
100 PLN planowanie koła zamachowego - podobno zużyta tarcza je zniszczyła

Robione w ABSCar.

Wymiana po 120 kkm (90% korek warszawski).
  
 
Cytat:
2007-11-11 14:09:21, archivi pisze:
s_damian niewiem co tam dali mieli wymienic to co sie powinno wymieniac... ogolnie serwis dziala juz od 15lat wiec chyba sie znaja troche



oki rozumiem. ja napisalem to co jest w komplecie przynajmniej powinno byc.

koledzy mi nie tyle tarcza sie zużyła czy coś tylko to łożysko co dociska docisk sprzegła rozwalilo doszczetnie ten docisk niżej nacie fotke jak wyglądał mój stary docisk a wszystko przez to ze poprzedni wlasciciel zamiast kupic nowa samoregulacje to to zrobil na tasiemkach elektrycznych i jejdzil tak


[*]null
  
 
mi w starym fordzie łożysko poszło przez jakaś łape do wyciskania łożyska, nit taki z niej wyleciał i krzywo dociskała łożysko przez co poszło łożysko docisk i tarcza sie nie rowno starła