[e34] 524td wywali³o p³yn ch³odniczy.

  
Sortuj wg daty:
rosn±co malej±co
czy powodem wywalenia przez korek p³yny z ch³odz±cego mo¿e byæ wydmuchana uszczelka pod g³owic±??
sprawdzi³em p³yn czy nie ma w nim oleju i jest czy¶ciutki
oraz olej czy nie ma w nim p³ynu i te¿ wygl±da wporz±dku.

bo je¶li g³owica siê skoñczy³a to chyba pora na conajmniej nowy silnik. minimum tds- czy kto¶ przek³ada³ ju¿ z 2.4td na 2.5tds w e34?? ile mo¿e kosztowaæ przek³adka takiego silnika?? oczywi¶cie pomijaj±c koszt silnika z osprzêtem.
  
 
nie musi pój¶æ olej do p³ynu porostu idzie kompresja
  
 
no zapomnia³em napisaæ o termostacie
  
 
witam. jesli plyn kipi ze zbiornika to najprawdopodonie porzez uszkodzona uszczelke pod glowica tloki pompuja powietrze do ukladu chlodzenia. Co do przekladki silnika moga byc problemy z uwagi na to iz TDS jes konstrukcyjnie nowszy i instalacja wokol silnika moze nie pasowac ale zapytac kogos kto siedzi w BMW od lat POZDRO
  
 
BMW 318 is 1994 r.
U mnie ubywa³o p³ynu ch³odz±cego i nie by³o ogrzewania w zimie. Raz silnik siê przegrza³ podczas jazdy. Za¶wieci³a siê czerwona kontrolka. Natychmiast zatrzyma³am auto i otworzy³am maskê. Spod uszczelki pod g³owic± na rogu wyrzuca³o bia³± parê pod ci¶nieniem. Wróci³am na holu. Ch³odnica zosta³a odpowietrzona i auto nie dawa³o ¿adnych niepokoj±cych objawów. Mechanik wzi±³ go na przegl±d, ¿eby szukaæ wycieku, chocia¿ wskaza³am miejsce, z kórego ucieka³ p³yn. Wydaje mi siê, ¿e ewidentnie widaæ, ¿e to uszczelka pod g³owic± i jazda tym autem w takim stanie nie jest wskazana. Dlatego wydaje mi siê, ¿e nie ominie mnie wymiana uszczelki. Co o tym s±dzicie?



[ wiadomo¶æ edytowana przez: Lilac dnia 2011-12-26 14:03:02 ]