Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
Grzech Miłośnik FSO Polonezy dwa i pół. :) Nieporęt | 2008-01-07 01:27:47 Ja jeszcze dodam, że skoro (przeczytałem w profilu) masz Caro '96, to możesz mieć problem z przeglądem technicznym. W samochodach produkowanych od czerwca 95 wtrysk i katalizator są obowiązkowe. |
OLO Miłośnik FSO 105L/125/125k/126S/1 ... Wawa | 2008-01-11 09:26:56 Jeśli chodzi o obrotek to bedzie Ci pasował od dowolnego GLE (gaźnikowy) lub od rovera. Taki obrotek współpracuje bez problemów zarówno z zapłonem stykowym jak i z zapłonem elektoniczym z poloneza. Sprawdzono. ----------------- "Nigdy mnie nie zawiódł, nie zdradził ani raz. To wspaniała jest maszyna, choć ma już ze 40 lat. Fiacior mój to jest to, kocham go..." |
OLO Miłośnik FSO 105L/125/125k/126S/1 ... Wawa | 2008-01-13 22:33:30 Możesz. A jeśli masz wyjechane małe koło to odpuść sobie jadę na tym silniku. Ja swój wyjąłem po 3 strzale paska rozrządu. Była ciekawa zależność - troche męczenia w okolicach 6 tys obr i w ciągu 2 dni pasek mówił baj baj.
Jeśli masz koło bez płaszczynzy na uszczelniacz to jest łatwiej dostępne. ----------------- "Nigdy mnie nie zawiódł, nie zdradził ani raz. To wspaniała jest maszyna, choć ma już ze 40 lat. Fiacior mój to jest to, kocham go..." |
P_T_R Polonez 2.0 DOHC Bytom | 2008-01-14 09:55:46 Olo silnik zapalił mi wczoraj pali na dotyk ładnie chodzi tylko pojawił się problem z dwururką ktoś mówił że od caro pasuje ja własne zaczynam rzeźbę ale coś czuje że będzie ciężko i efekt będzie raczej średni :-/ otwory na kanały za bardzo pokrywać się nie chcą to samo z otworami na szpilki... jeszcze mam pytanie czy 2.0 jest kolizyjny?
fotka i pierwsze odpalenie dohc pozdro |
OLO Miłośnik FSO 105L/125/125k/126S/1 ... Wawa | 2008-01-14 12:17:56 Oczywiście że jest! A już w szczególności korba z krzywką napędu pompki paliwa. ----------------- "Nigdy mnie nie zawiódł, nie zdradził ani raz. To wspaniała jest maszyna, choć ma już ze 40 lat. Fiacior mój to jest to, kocham go..." |
HEMIGTX PF125p/Polonez C 1983 Większyce | 2008-01-24 10:52:48 Ja obecnie też przerabiam temat kół rozrządu,to z wałka pośredniego mam mocno zużyte(tworzywo) ale naszczęście przyszedł z pomocą Ramzes który przysłał mi dobre koło wałka pośredniego i nowe koło na wał korbowy(dorabiane ale bardzo dobrze wykonane)
Jeśli któreś z kół jest mocno zużyte to poprostu niema sensu zmieniać paska ponieważ nie będzie on równo dolegać do powierzchni koła i zacznie go szarpać jak jest to u mnie. Ja naszczęście mam już cały rozrząd nowy i jutro zaczynam grzebanie. |
HEMIGTX PF125p/Polonez C 1983 Większyce | 2008-01-26 09:25:14 Musiałbyś wyważyć wał bo może mieć bicie.Ja mam to samo tyle,że u mnie miska olejowa opiera się o stabilizator i to też wpływa na wibracje. Na domiar złego wał napędowy ociera mi o koniec tunelu i podejrzewam,że most jest przesunięty :/ |
swiety93 Polonez EFI Tarnów | 2008-01-26 10:38:37 Z wałem to ja miałem problem, kiedyś o tym pisałem - też wydawało mi się że jest za krótki - wystarczyło rozpiłować otwory w belce gdzie są poduszki i przesunąć silnik ok 1.5-2 cm do tyłu - problem z wałem sam się rozwiązał.
Zanim zaczniesz ważyć wał spróbuj obrócić na krzyżakach pierwszą część względem drugiej o 90 stopni , może pomóc. |
P_T_R Polonez 2.0 DOHC Bytom | 2008-01-26 18:21:20
na początku miałem z nim problemy na benzynie bo szarpało ale przypuszczam że to było przez pedał gazu który zatarł się na tulejce i skokowo chodził. Po wyczyszczeniu i nasmarowaniu bardzo ładnie na benzynie chodzi a czy go nie zalewa to nie powiem koledze bo rzadko jedzie na benzynie ale raczej nie odczułem nic takiego zawsze ma taką samą moc. Z tym że ten gaźnik jest raczej do niczego na analizatorze był ustawiony że miał lambde zbliżoną do 1 a przy 3tys ma już bogata mieszankę ok. 0,850 |
P_T_R Polonez 2.0 DOHC Bytom | 2008-01-26 18:24:18
no ok w poniedziałek spróbuje i zobaczymy co z tego wyjdzie. Chociaż po przesunięciu silnik też skrzynia pójdzie i cała reszta czyli może być kolejna rzeźba |
P_T_R Polonez 2.0 DOHC Bytom | 2008-02-01 03:09:43 Silnik przesunięty wał ma jeszcze większe drgania niż przed cofnięciem silnika :-/ ja już nie mam pomysłów chyba skończy sie na jego wyważaniu a tak poza tym to zawory wyregulowałem na ssących jest 0,4-0,45 na wydechach 0,5-0,55 do tego silnik został zalany olejem 10W60 ciśnienie przy 3tys na ciepło jest 4-5barów. Niestety na wolnych obrotach wypadają mu zapłony i trochę nim trzęsie. Czy mogę założyć kable WN z poloneza na gaźniku? i czy zakładając aparat zapłonowy z poldka muszę też założyć moduł z tego aparatu czy może zostać ten z 2.0? [ wiadomość edytowana przez: P_T_R dnia 2008-02-01 03:10:25 ] |